|
Come on???
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Hey iemand weet vast wel hoe dat liedje heet waar ze in het begin van het liedje zeggen come on. Niet een live nummer ofzo, maar gewoon de stem van die man. Echt weer van die commerciele troep, maar ik vind het wel en geinig nummer. Iemand?
Alvast dank.
Laterzzzzzz |
|
|
| Opti |
| O wacht, die is zeker ook van Hollywood hé??? Die draaien ze altijd in Danceplanet. Jaa man, die wil ik ook wel weten!! |
|
|
| ADK |
ahaa... 'come on'... iets meer details...?
ADK |
|
|
| Opti |
| Uuuuhhhh jaaaaa....nou, je hoort een soort gitaardeuntje erin ofzoo....??? Die steeds weer terugkeert...??? Ja gvd, hé Lex help jij eens ff, ik kom er nie uit. |
|
|
| ADK |
come on... en een soort gitaardeuntje...ja ja...
ADK |
|
|
| Opti |
| Staat ie niet misschien op één van de Hollywood ceedees misschien, Lex?? |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by ADK
come on... en een soort gitaardeuntje...ja ja...
ADK |
Hahaha, ja, weet ik veel hoe je t moet beschrijven!! Je moet m gehoor hebben, denk ik.... |
|
|
| ADK |
kun je niet t deuntje inneurien op je computer of zo...?
is nog grappig ook
ADK |
|
|
| Opti |
héééé, das eigenblijk best een goed ideetje, misschien doe ik dat morgen wel!
Eigenlijk moet Lex dat doen, want HIJ wil dat liedje hebben... |
|
|
| Robvef |
| Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan er zo 1,2,3 niet opkomen. Ik ga er nog even over nadenken |
|
|
| ADK |
ik ga denk ik naar bed
ADK |
|
|
| Opti |
| welterusten, en veel plezier met t gitaardeuntje en "come on" |
|
|
|
|