|
T-shirts TA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| Ge kunt da ook zelf gaan late maken hé,ge print iet uit d age wilt en gaat naar de dichtsbijzijnde winkel da zoiet maakt,en voilà :) |
|
|
| Sandman |
16 dollar voor het t-shirt en 15 shipping... hmmm 31 dollar
das ongeveer 60 a 70 piek (kweet het niet zeker)
Duur voor zo'n T-shirt.. Ik weet het nog niet of ik der 1 ga nemen. Eerst maar eens wachten op mijn volgende salaris strook :D.
Sandman |
|
|
| M5 |
| zijn dat niet canadese dollars ?? ik dacht dat die wat minder waard waren.. |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Sandman
16 dollar voor het t-shirt en 15 shipping... hmmm 31 dollar
das ongeveer 60 a 70 piek (kweet het niet zeker)
Duur voor zo'n T-shirt.. Ik weet het nog niet of ik der 1 ga nemen.
Sandman |
Dat je daar nog over moet nadenken.sjees.Je gaat toch geen 50 tot 60 piek leerleggen voor een kut shirtje dat misschien na 2x wassen helemaal naar de tering is.Je denkt toch niet dat die Swamper vet goeie kwaliteit shirtjes gaat inkopen om door te verkopen.misschien heeft ie wel 500 shirtjes voor een paar meijer gekocht ofzo en zelf met zn strijkplankie die labeltjes erop gestreken.Anders verdient ie toch ook niks als hij vet veel geld moet gaan uitgeven voor die CRAP!!!
GREETZ!! |
|
|
| cyberia |
Ge moet het ook eens anders bezien,iedereen hefet het maar over de commercializering van trance,zo'n
t-shirts :commercializering van trancEaddict? |
|
|
| Miss Proximus |
Hoe weten jullie nou hoe de kwaliteit is? jezus, ik ben benieuwd of jullie dat ook in het Engels zouden durfen zeggen!
Anywayz, voor de luitjes die er wél aan denken om zo'n shirtje te kopen: als we er 1 bestelling van maken zijn de schippingskosten wat goedkoper! (eerste artikel is $15, daaropvolgende is $3.50) Maar dan moet wel iedereen vantevoren betalen natuurlijk! Voor degenen die interesse hebben: email me maar ff! Dan kan ik t ff gaan regelen :) |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
(tis maar goed dat de webmastah geen nedelands kan...hehe) |
daar vergis je je lelijk in man
weet je nog die ene thread over tiesto die zn vinger eraf zou hebben gezaagd? mooi dat swampie daar een (echt zinnige!!) reply op heeft gegeven en toen de thread sloot omdat ie vond dat alles al was gezegd! vaag man
maar goed, waar gaat deze thread ook alweer over??
later
michiel |
|
|
| michiel |
o ja, die t-shirtjes
nah ik neem er geen eentje hoor, veel te duur en ze zijn nog geeneens mooi ook.
maar nemen jullie er maar wel allemaal een, dan kan ik jullie overal makkelijk herkennen :) lol
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| ja, dan kun je er eventueel ook nog s eentje lenen! ;) :D :p |
|
|
| Jukx |
| He Cyberia... alles leuk en wel, maar ik vind die signature die je nu hebt toch wel HEEL ERG GROOOOOOOOOOT eigenlijk! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by michiel
daar vergis je je lelijk in man
weet je nog die ene thread over tiesto die zn vinger eraf zou hebben gezaagd? mooi dat swampie daar een (echt zinnige!!) reply op heeft gegeven en toen de thread sloot omdat ie vond dat alles al was gezegd! vaag man
maar goed, waar gaat deze thread ook alweer over??
later
michiel |
Oh ja... kan er hier niet iemand moderator worden van dit Holland-Forum.... iemand die errugh veel On-line is misschien ??? |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Jukx
He Cyberia... alles leuk en wel, maar ik vind die signature die je nu hebt toch wel HEEL ERG GROOOOOOOOOOT eigenlijk! |
Yep I know,maaja das hier gebeurd zonder mijn goedkeuren :D ,ze hebbe da vernaderd en zoals ge ziet heb ik hem weggedaan,no sig fo ra while :) |
|
|
|
|