return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
T-shirts TA
View this Thread in Original format
Robvef
Ik heb net thread #3 gelezen in de Chill Out Room over de TA-shirts.

De shirts gaan $16.99 kosten en daar komen dan nog eens kosten bij voor het verzenden overzee. Ongeveer dezelfde prijs. Dan word een T-shirt wel duur, maar misschien moeten we dat maar voor lief nemen. Mocht er iemand anders nog voorstellen hebben, pleur ze dan maar hier neer.
Opti
Ehm... wat voor print staat er op dat shirt eigenlijk??
Robvef
www.cafepress.com/taddict2 en zo verder tot en met 17. Kijk maar even. Echt heel veel keus!!!!!!!! :cool:

Maar nog niet bestellen, Swamper is er nog mee bezig. Gewoon even de site in de gaten houden en dan weet je het. Het zal vandaag of morgen worden.
Ding Chavez
Hehe, wat doen die koffie mokken daar onderaan :confused:
Robvef
Tja, vraag ik me eigen ook af. Maar die hoef ik niet te hebben.
Mysteric
Als ik zo'n velletje speciaal papier koop en ik ga met een strijkijzer te keer kan ik er volgens mij ook zo een wel maken...
Alleen kan ie dan niet in de was :)
greetz
Dj Lex
Ja zo geweldig zijn ze nou ook weer niet toch? Ja je moet er natuurlijk 1 hebben als je een echte ADDICT bent, maar veel soeps is het nie.
Laterzzzzz
Henkie_henk
Lijkt mij wel gaaf hoor om een compleet wit (of ashtray grijs) shirt aan te doen.. Yoowww dan ben je de man met al je alcoholvlekken erop..

ik wil zwart ja.. en ik wil die frog :D

K bedacht net nog wat mooois!!!!!

als zon mooi meidje met een beetje borsten zon baby doll t shirtje aandoet.. komt er op haar borsten te staan "addicted yet" hahaa... lol wat een openingszin.. Ja meid ik ben verslaafd lol!
Akira
Sorry dat ik het zeg maar ik vind die shirts echt lelijk...kan er niks aan doen maar dan kan ik zelf nog wat beters ontwerpen
eXos
Ja, inderdaad. Ik had er ook meer van verwaht. Deze zijn een beetje saai. Staat weinig op. Maar altijd wel leuk om als hebbe-dingetje the hebben.

-=WVG=-
Ik ben ook niet van plan er een te gaan bestellen, maar ja...
(tis maar goed dat de webmastah geen nedelands kan...hehe)
Bellie
hehehe echt heel lelijke shirtjes ja.hebben ze daar zo lang over moeten overleggen.Ik ga echt niet bijna 50 piek leggen voor een shirt dat als je die wast gelijk 4 maten kleiner is.want kwaliteit zullen die shirtjes absoluut niet zijn.
Nee....Hou die shirtjes maar lekker

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement