return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
View this Thread in Original format
luckystrike
WOOOOOOOOOOOT !!!

אנשים לא תאמינו - אולי חלק מכם זה לא מענין
אותם אז שילכו לאכול דוגלי בינתיים !

קיצר - משינה מתאחדים !!!!!!
WOOOOT !!!
מ-ש-י-נ-ה !!!

עדיין לא שיחררו את המידע לרדיו וכאלה כי עכשיו
הם רק מתחילים לעבוד על המופע איחוד !!!
חבר שלי מהצבא - אבא שלו חלק מהמארגים של הענין
והוא ישיג לי הנחה !
הם מתאחדים ל - 6 הופעות !!!

הבנתי שהראשונה תהיה במרץ בקיסריה !!!!
WOOOOPY
אני בטוח יהיה שם אני חולה על משינה
אלקטרוני זה ברור הכי טוב אבל מעבר לזה
מקום שני נראה לי משינה ! איך אהבתי אותם פעם יא אללה !

קיצר חוץ מקיסריה הבנתי שיהיה גם בפארק הירקון ובבלומפילד
ואני לא זוכר את שלושת האחרים

מי יבוא ?
MoSH_MaN
:eyes: :eyes: :eyes: OMG :eyes: :eyes: :eyes:
Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים

מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים

מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?

לפי מה שהבנתי זה רק ל 6 הופעות
אבל לך תדע !
:)
הם בטח גם יעשו כמה שירים חדשים לכבוד העינין !

משינה תותחים !!!
הייתי בהופעה בסיבוב פרידה והיה ענק ...
DjChook
אני לא מאמין

אם אתה צודק אז אני וחבר שלי תותחים

דיברנו לפני איזה חצי שנה על זה שמשינה צריכים להתאחד כי הם הלהקה הכי טובה איי פעם והתחלנו לדבר על כמה כסף אנשים ישלמו בשביל זה ובלה בלה בלה


יווווו
פארק הירקון - מרחק הליכה מהבית

I'M THERE !
oDrori
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר


אז אתה פוגי המשוגע
ראיתי את הסרט שהיה בערוץ 3 והספיק לי :D
NaOren
זייייייןןןןןןןןןןןן

יווווואו איך אני מת עליהם!!!!!
Scorchio
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"

קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"

קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים


יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן

בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן

בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...


חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!?
itamarsan
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement