|
מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
WOOOOOOOOOOOT !!!
אנשים לא תאמינו - אולי חלק מכם זה לא מענין
אותם אז שילכו לאכול דוגלי בינתיים !
קיצר - משינה מתאחדים !!!!!!
WOOOOT !!!
מ-ש-י-נ-ה !!!
עדיין לא שיחררו את המידע לרדיו וכאלה כי עכשיו
הם רק מתחילים לעבוד על המופע איחוד !!!
חבר שלי מהצבא - אבא שלו חלק מהמארגים של הענין
והוא ישיג לי הנחה !
הם מתאחדים ל - 6 הופעות !!!
הבנתי שהראשונה תהיה במרץ בקיסריה !!!!
WOOOOPY
אני בטוח יהיה שם אני חולה על משינה
אלקטרוני זה ברור הכי טוב אבל מעבר לזה
מקום שני נראה לי משינה ! איך אהבתי אותם פעם יא אללה !
קיצר חוץ מקיסריה הבנתי שיהיה גם בפארק הירקון ובבלומפילד
ואני לא זוכר את שלושת האחרים
מי יבוא ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| :eyes: :eyes: :eyes: OMG :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים
מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים
מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים? |
לפי מה שהבנתי זה רק ל 6 הופעות
אבל לך תדע !
:)
הם בטח גם יעשו כמה שירים חדשים לכבוד העינין !
משינה תותחים !!!
הייתי בהופעה בסיבוב פרידה והיה ענק ... |
|
|
| DjChook |
אני לא מאמין
אם אתה צודק אז אני וחבר שלי תותחים
דיברנו לפני איזה חצי שנה על זה שמשינה צריכים להתאחד כי הם הלהקה הכי טובה איי פעם והתחלנו לדבר על כמה כסף אנשים ישלמו בשביל זה ובלה בלה בלה
יווווו
פארק הירקון - מרחק הליכה מהבית
I'M THERE ! |
|
|
| oDrori |
| וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר |
אז אתה פוגי המשוגע
ראיתי את הסרט שהיה בערוץ 3 והספיק לי :D |
|
|
| NaOren |
זייייייןןןןןןןןןןןן
יווווואו איך אני מת עליהם!!!!! |
|
|
| Scorchio |
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"
קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"
קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים |
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן
בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן
בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ... |
חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!? |
|
|
| itamarsan |
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח |
|
|
|
|