return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Idols !!! Whahaha (pg. 2)
View this Thread in Original format
jploveparade
Hij kreeg een mooie bal :)

Blij!
eieregooie
Hmmm... ik heb weer wat gemist geloof ik...
Valhalla
Ik vind het gewoon zielig hoe mensen zichzelf zo voor schut kunnen zetten.
Neem je jezelf nog wel serieus dan ?
Cosmic Guy
Die jury konden gewoon soms hun lach niet inhouden, geweldig!

Zeggen ze: "Vind je dat je mooi kunt zingen?". "Ja", antwoord die gast. "Nou, dan verschillen we van mening. Dag".

Of:"Heb je een microfoon en taperecordeer thuis?" "Nee". "Dat dacht ik al, anders was je hier nooit gekomen".

Ik heb erg gelachen. Vooral die Sinatra gast inderdaad, wat een figuur.....
M5
weer wat kinderdromen keihard de grond in geboord :stongue:

mooi programma
AlFerox
haha, wanneer komt dat programma dan op tv?
lijkt me wel grappig! :wtf:
Smirnoff
Ik vind het eigenlijk best wel lullig.....

Heb je zangles genomen enz...... en dan zeggen ze daar effe dat het niks is en dat het nooit wat zal worden.:crazy: :haha:

Best lullig toch :D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik vind het eigenlijk best wel lullig.....

Heb je zangles genomen enz...... en dan zeggen ze daar effe dat het niks is en dat het nooit wat zal worden.:crazy: :haha:

Best lullig toch :D

Het is hard, maar het kaf moet van het koren gescheiden worden natuurlijk. Alleen de allerbeste moeten overblijven
eieregooie
quote:
Originally posted by Valhalla
Ik vind het gewoon zielig hoe mensen zichzelf zo voor schut kunnen zetten.
Neem je jezelf nog wel serieus dan ?

Och, er zijn zoveel van zulke mensen... (valt me nog mee dat er maar 7000 zich aangemeld hebben) Zo werkt de menselijke geest nou eenmaal... Als je maar hard genoeg gelooft dat je kan zingen, Dan kan je op een gegeven moment gewoon zingen (denk je zelf dan) en is er niemand die daar verandering in kan brengen...
zarch
Hhaa die gast die My way zong was echt te grappig. Gewoon zijn kleren en hoe die daar stond te zingen! haha!

jploveparade
Hij durft wel. Ik ga daar niet in een Hawaï shirtje staan. Kan je een half jaar niet meer in het openbaar!
Eye-Riz
ik zit hier echt tranen met tuiten te lachen :D
en echt, doe ik normaal niet gauw, maar het werkt gewoon op mijn lachspieren. bovendien, ze worden niet in de zeik genomen, ze laten zichzelf in de zeik zetten. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement