return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Idols !!! Whahaha
View this Thread in Original format
Access
Zat wat te zappe toen ik dit tege kwam ... (Nu op RTL4)
Twas al meteen raak, werd 'n wijfie (na behoorlijk lelijk zinge) gruwelijk hard de grond hard ingestamd ... mooi man !!!

Wat 'n humor eigelijk, sommige mense kenne echt gewoon nie zinge !!! ([edit]Maar sommige wel :eyes:[/edit])En toch probere :stongue: :stongue: :stongue: (bewonder wel hun lef, zou 't zelf nie doen :D)

Gaarne jullie meningen :D

[edit]Zitte wel wat chickies tusse :D :D[/edit]
!_PeTrUs_!
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/

:sadgreen: (om te huilen zo slecht)
jploveparade
Ik lag me te pletter. Net zo erg als de Engelse versie :D

http://www.popstarsonline.net/video....xml?videoid=23
Smirnoff
Die met die bloemetjes bloes en bloemetjes broek hahahaha.....

Ik was aan het zappen en dacht .... Wat is dit !!:stongue:

En die jury lag dubbel !!
Odyne
ik heb een vriendin die hieraan mee wou doen, iedereen hoopte dat ze echt mee zou doen, want ze kan ABSOLUUT niet zingen, maar denkt zelf van wel.

Als ze dan had meegedaan was ze eens flink op dr bek gegaan en hadden we dr eens flink kunnen uitlachen :toothless
Blik
er hebben zich ook iets van 7000 mensen aangemeld, en al die 7000 mensen moeten gekeurd worden. uiteindelijk moeten er 5 overblijven en dan moet het publiek gaan stemmen

ik heb al wel stukjes gezien, en het is wel hilarisch, heel mooi hoe ze de grond in geboord worden
jploveparade
Dat meisje dat Alanis Morissette deed had een lekkere stem
Smirnoff
quote:
Originally posted by jploveparade
Dat meisje dat Alanis Morissette deed had een lekkere stem


Niet alleen haar stem was lekker !!

Maar da's mijn persoonlijke mening :D
jploveparade
Indonesische moeder, Nederlandse vader...

The perfect combination
Access
quote:
Originally posted by Smirnoff
Niet alleen haar stem was lekker !!

Maar da's mijn persoonlijke mening :D


Nou, die mening deel ik wel met je :D

En die 'My Way' gast op 't eind, nadat ie flink afgekraakt was: "Was dat 'n compliment ofzo?"
Whahahahahahahaha :haha: :haha: :haha:

N3RD

Donna
Geweldig genoten:)
Lekker jointje erbij en een vette lachkick hierom krijgen,supahgeslaagt:P
Rinus
quote:
Originally posted by stevesimon
die gast man die dat nummer van Frank Sinatra nadeed


Hij vond het nog gek ook dat ie niet door mocht. maar lef had ie wel.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement