return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
nämen va har hänt med mtv...021102
View this Thread in Original format
MiB
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...

sinead o connor - troy (push remix)

inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... :gsmile:
dj_hysterix
det enda som jag tittar på MTV är The Dancefloor Chart och The Osbournes (jävligt kul):happy2:. Annars så suger mtv som fan...

ah..en gång intervjuvade dom Ferry Corsten, Carl Cox och Jay Joy :D
King of Clubs
quote:
Originally posted by MiB
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...

sinead o connor - troy (push remix)

inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... :gsmile:

Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. :confused:
MiB
quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. :confused:

jupp... han borde fått lite creds... =))

nä tebax till matrix o sen rambo 2 hehe...
mindshooter
quote:
Originally posted by King of Clubs

Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix...
reveal
spana in tråden "Trance på mtv" :)

trevligt att det dyker upp lite gjutna låtar på tv :p
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix...

var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen
Amnezia
lyckades pricka in det me....fick ju till å me se skymtar av både Carl cox, Tim Deluxe, Darren Emersson och Eric Morillo..
går ju nästan framåt för denna kanal...;)
MiB
quote:
Originally posted by reveal
var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen

japp det va den =)) tänkte på det oxå när jag hörde den
MiB
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)

och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =)

Dj_ExOn
quote:
Originally posted by MiB
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)

och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =)

såg det samma... fan att brudarna alltid alltid ska vara så jävla fula! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement