|
nämen va har hänt med mtv...021102
|
View this Thread in Original format
| MiB |
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...
sinead o connor - troy (push remix)
inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... :gsmile: |
|
|
| dj_hysterix |
det enda som jag tittar på MTV är The Dancefloor Chart och The Osbournes (jävligt kul):happy2:. Annars så suger mtv som fan...
ah..en gång intervjuvade dom Ferry Corsten, Carl Cox och Jay Joy :D |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by MiB
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...
sinead o connor - troy (push remix)
inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... :gsmile: |
Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. :confused: |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. :confused: |
jupp... han borde fått lite creds... =))
nä tebax till matrix o sen rambo 2 hehe... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix... |
|
|
| reveal |
spana in tråden "Trance på mtv" :)
trevligt att det dyker upp lite gjutna låtar på tv :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix... |
var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen |
|
|
| Amnezia |
lyckades pricka in det me....fick ju till å me se skymtar av både Carl cox, Tim Deluxe, Darren Emersson och Eric Morillo..
går ju nästan framåt för denna kanal...;) |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by reveal
var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen |
japp det va den =)) tänkte på det oxå när jag hörde den |
|
|
| MiB |
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)
och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =) |
|
|
| Dj_ExOn |
| quote: | Originally posted by MiB
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)
och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =) |
såg det samma... fan att brudarna alltid alltid ska vara så jävla fula! :D |
|
|
|
|