return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה השיטה שלך ?!?
View this Thread in Original format
Djsamorai
אולי כבר היה טרד כזה

אבל כל מי שעושה כאן מיקסים

אולי יסביר איך הוא עושה אותם בידיוק ?


הקוונה היא איך כל אחד מימכם מעביר שיר

אני מאמין שלכל אחד יש שיטה שונה


וזה קצת (הרבה ) יעזור לי :)
oDrori
לא רק שלכל אחד יש שיטה שונה, יש לו גם שיטה שונה בין כל 2 שירים אחי... לא כזה פשוט.

יש כל מיני דרכים, הראשונה שהשתמשתי בה היא אחרי הביטמאטצ', עם סידים, לתת לשניהם לזרום עם הבאסים למטה בטראק הנכנס ופשוט לעשות סוואפ בקיקים, תוך קיק אחד לגמרי להוריד את הבאס ביוצא ולהרים בנכנס, ואז לתת להם להתנגן את שהיוצא מסתיים. עד כמה שזה יישמע אולי קל מדי ולא "מומחה" מספיק, זה נשמע בסיידר גמור.
Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?
YuVaL
quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


לפי הסאונד של הטראק
אם יש באס חזק חלש
עוצמה שלו
HARD / UPLIFTING
זה תלוי
oDrori
quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.
Djsamorai
quote:
Originally posted by oDrori
אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.


לא סטנדרטים !

טיפים :)

שאני יוכל לילמוד מהם מבין ?
oDrori
קולט אותךך אחי :) אני פשוט אומר שהכי טוב זה למצוא ציוד לעבוד עליו ולהתחיל להתאמן... כל מקרה, בד"כ בטראנס אנשים מכניסים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את הטראק הנכנס, תוך כדי שהם מוציאים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את היוצא...
אם אני מבין מה פחות או יותר אתה שואל
NyKoN
ארמ
אני משתמש בשיטה של להוריד את הבאס כשמעבירים ואז ברגע הנכון להחזיר אותו לאט לאט

זה נשמע בסדר גמור
AnthemFreak
קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא:)
oDrori
quote:
Originally posted by AnthemFreak
קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא:)


בהצלחה אחי :) אני בקרוב חוזר למקסס אחרי כמה חודשים טובים... השיטה שלך באמת הייתה שיטה טובה להתחיל איתה (זאת שיטה לביטמיקס, נראה לי הוא התכוון למקסוס עצמו) אבל לא יודע... שנאתי לעשות אותה אז הייתי יותר סלקטיבי בקשר לכמה אחוזים אני יורד
:p

AnthemFreak
למי שיש את הפיוניר 100......
אני לא בטוח אבל אני מרגיש את זה לפעמים במיקס!!!
שאני עושה את האפקט
JET
המהירות מתפקששת לי.. ואז יש בלאגן למה הביטמיקס לא טוב!!!
כאילו אני עושה סיבוב על הגלגל עם הג'ט ואז כזה ה מתחיל להתבלגן ואני בדקתי אם המהירות מתאימה בלי הג'ט
זה קורה למשהו פה???
DJ-Kreing^^
אני לא כל כך יכול לתת לך טיפים, כי אני גם דיי מתחיל בזה אבל אני עושה את זה ככה:
אני מחכה שהשיר יעבור את העליה שלו ויתחיל האאוטרו
בדיוק כשמתחיל האוטרו אני מתחיל להכניס את השיר השני אבל בלי באסים
בעקרון לאוטרו של כל שיר יש תבנית כזאת
בהתחלה יורדים הסינטים, אחרי זה הבאסים ונשארים הקיקים עד הסוף של השיר
(לפחות ככה זה ברוב הטראנסים)
ברגע שמתקרבת הנקודה שהבאסים עומדים לרדת אז מתחיל להעלות את הבאסים של השיר השני
ואז אתה מתחיל להוריד את הווליום של השיר הראשון וגם להוריד לו את הבאס כדי שישמעו פחות את הקיקים שנשארים
המממ וזהו!

אבל יש עוד מלאאאאאאא דרכים לעשות את זה
למשל ביט מאצ' זה כשאתה מתמרן ומחליף בין הטראקים כשהקיקים בדיוק באותה המהירות והם משתלבים אחד בשני.

לסיכום משפט חוכמה:
all u have to do is practice!

:tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement