|
De maatschappij... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by M5
hier nog een leuke... met een kern van waarheid erin
[plaatje]
khoorde btw dat SP op 18 zetels staat in de peilingen... :rolleyes: |
HAHA, deze is erg goed!!
18 zetels?? :nervous: |
|
|
| Three 'O Three |
| Geniaal die plaatjes. Ik had er ook een paar in mn mail met zo'n EO stem eronder, prachtig :p |
|
|
| Nook |
| whaha ze blijven echt leuk. :D |
|
|
| M5 |

:haha: :happy2: |
|
|
| Dj Lex |
Whehe die van de SP en groenlinks zijn het mooist.
:D:D:D |
|
|
| raoel |
Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.
Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.
De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by raoel
Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.
Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.
De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d |
haha leuk verhaal..
maar als je een stukje inkomen weghaalt bij de rijkeren dan heeft de productie daar toch weer onder te lijden?? dus het maakt per saldo vrijwel niets uit
en laat mensen hun eigen geld lekker uitgeven... wel zo eerlijk. En dat niet een of andere gast in een flatje op 15 hoog in de bijlmer dit doet van jouw centen.
kortom.. laat de markt lekker zn werk doen...de overheid moet zoveel mogelijk met zn tengels overal uitblijven |
|
|
| Three 'O Three |
Hehe, een stel economen in de dop hier ;)
Maar jullie zetten mooi het verschil neer tussen links en rechts regeren... |
|
|
| mansie |
Je vraagt je af wie dat soort dingen verzint?
Er zijn er een paar welke volgens mij van SIRE zijn? Maar de iets grovere zijn toch door andere verzonnen. Maar ja, de meeste zijn wel grappig.
Later! |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| techno:logy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
| '
dies van mij!!!, ik heb dat ding gister gemaakt voor een vriend van mij (ik vind techno namelijk helemaal geen rommel)
Wel leuk om te zien hoe snel dat rond gaat, k wist niet dat er hier ook CC'ers zaten (of IDP'ers) |
|
|
|
|