return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
De maatschappij... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flipper01
quote:
Originally posted by M5
hier nog een leuke... met een kern van waarheid erin
[plaatje]
khoorde btw dat SP op 18 zetels staat in de peilingen... :rolleyes:

HAHA, deze is erg goed!!
18 zetels?? :nervous:
Three 'O Three
Geniaal die plaatjes. Ik had er ook een paar in mn mail met zo'n EO stem eronder, prachtig :p
Nook
whaha ze blijven echt leuk. :D
M5


:haha: :happy2:
Dj Lex
Whehe die van de SP en groenlinks zijn het mooist.

:D:D:D
raoel
Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.

Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.

De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d
M5
quote:
Originally posted by raoel
Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.

Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.

De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d


haha leuk verhaal..

maar als je een stukje inkomen weghaalt bij de rijkeren dan heeft de productie daar toch weer onder te lijden?? dus het maakt per saldo vrijwel niets uit

en laat mensen hun eigen geld lekker uitgeven... wel zo eerlijk. En dat niet een of andere gast in een flatje op 15 hoog in de bijlmer dit doet van jouw centen.

kortom.. laat de markt lekker zn werk doen...de overheid moet zoveel mogelijk met zn tengels overal uitblijven
Three 'O Three
Hehe, een stel economen in de dop hier ;)

Maar jullie zetten mooi het verschil neer tussen links en rechts regeren...
jploveparade










mansie
Je vraagt je af wie dat soort dingen verzint?
Er zijn er een paar welke volgens mij van SIRE zijn? Maar de iets grovere zijn toch door andere verzonnen. Maar ja, de meeste zijn wel grappig.

Later!

jploveparade


techno:logy
quote:
Originally posted by jploveparade


'
dies van mij!!!, ik heb dat ding gister gemaakt voor een vriend van mij (ik vind techno namelijk helemaal geen rommel)
Wel leuk om te zien hoe snel dat rond gaat, k wist niet dat er hier ook CC'ers zaten (of IDP'ers)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement