|
dutch TA logo like the UKTA's have?
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
he hebben wij ook zowiets als dutchies zijnde?
das mooi voor in mijn nieuwe signature namelijk :)
welke creatieve geest leeft zich uit? |
|
|
| raoel |
Zullen we henkie henk ff vragen :D
Ik ben geen photoshopper, kan alleen wat webdesignen. |
|
|
| arjoderoon |
| k ben nu aant fotoshoppen maar k ben er niet zo handig om om van die mooie dingen te maken. |
|
|
| Flipper01 |
| Het logo wat op de TA-shirts staat is op zich wel orginaal, ik kan alleen geen voorbeeld vinden.. Heb de threads over het ontwerp van een logo voor het shirt nog eens doorzocht, maar de links naar de pics werken niet meer :( |
|
|
| arjoderoon |
we gaan die ing engelsen wel ff verslaan natuurlijk met ons logo. wat zij kunnen, kunnen wij ook, alleen dan beter.. toch?
welke creatieve geest is photoshop freak?
en wat bedoel jij met ta logo? die kerel die linksboven in de hoek staat? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Miss P heeft een half jaartje geleden T-shirts laten maken voor TA_NL'ers. Daar staat een bepaald logo op. |
|
|
| John |
ik heb dat logo van et shirt nog wel ergens (ik delete nooit wat)... ik zoek et ffies...
edit: gevonde...tis niet van ebste kwaliteit, maar ik had alleen een minilogotje :p heb et een beetje uitvergroot, maar et idee is duidelijk..kan der altijd nog wat moois van maken:)
 |
|
|
| arjoderoon |
k ben al bezig. is het erg als de kleuren iets anders worden?
beetje zoals in mijn huidige sig.
oranje.. blauw etc :)
heeft er iemand nog een plaatje van de nederlandse vlag die wappert?
[edit]zie hiernaast in me avatar. het resultaat van 5 minuten spelen met photoshop[/edit]
you like it? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
you like it? |
Nee |
|
|
| dj_highforce |
hierz wat ik ff gemaakt heb:
 |
|
|
| arjoderoon |
he dies veel cooler ja!
heb je dr problemen mee als ik um gebruik? :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
hierz wat ik ff gemaakt heb:
|
Deze is wel grappig, nog meer mensen die een beetje handig zijn met photoshop ?? |
|
|
|
|