return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פיגוע
View this Thread in Original format
NyKoN
אמאלה
לפני 10 דקות היה פיגוע בקניון ערים בכפ"ס
החלונות בבית שלי רעדו ואני גר 2 ק"מ משם
אח שלי ואמא שלי שם..
:(
MoSH_MaN
אהההההההההההההההה

הם בסדר?!?!?!?


שמעתי על הפיגוע

יאללללללללללה
NyKoN
זה היה מממממממש מפחיד
פתאום שמעתי פיצוץ אז יצאתי למרפסת ואני קולט עשן יוצא מאזור הקניון ובהתחלה חשבתי שזה מקלקיליה שפוצצו משהו וידידה שלי בדיוק התקשרה ואמרה לי שזה מהקניון ושהדלתות של הבית שלה ממממממש רעדו

ואח שלי ואמא שלי היו בקולנוע בקומה מתחת
Sniper
פאקקק איך לא ידעתי עלזה?!@$!)@_
סעממק אני בטי וי

נקווה שאין הרבה ניפגעים
DjChook
ניקון, ספר, הם בסדר ?!

רשום הרוג, 22 פצועים כרגע
YuVaL
מה!?@!##@*!@*#!*%*!$@#

העיקר שכולם בסדר אלון!!
הרגע חזרתי מכדורגל וראיתי בדרך בטלויזיה את זה אז רצתי הביתה לראות מה קורה...

מקווה שהכל בסדר שם
Dj Black-Dragon
וואי ניקו אחי אני מקווה שהכל בסדר....
אני לא גר קרוב לשם אבל הייתי בקניון שם כמה פעמים בזמן האחרון וחבר שלי היה אמור לפגוש מישהי שם היום ובסוף הוא לא הלך..
בכל אופן תמשיך לעדכן
NyKoN
אני לא יודע איך הגיע הרוג ו22 פצועים זה מקום ממממש בלי אף אחד שם
זה הקטע הכי שומם של הקניון

ואמא שלי סיפרה לי שבדוגרי היא יצאה מהקולנוע והיא קולטת איזה רוסיה אחת רצה לכיוון הפיגוע מאמצע שום מקום וצורחת כמו מטורפת ובוכה ולא קרה לה כלום היא אפילו לא הייתה שם..
:/
DjChook
וואי איזה מזל

סעמק, עם הערבים האלה

יווו אתם לא מבינים איך היום הבנתי כמה המדינה הזאתי דפוקה
אתם יודעים שבשנה הקרובה כל ילד שלישי יהיה עני !

זה לא יאמן
NyKoN
אחי
דוגרי
תחשוב על זה
הנתונים ממממממממממממממממש לא נכונים
זה פשוט אנשים שלא מודיעים על הכנסה בשביל לא לשלם מס ואנשים שרוצים לקבל גם עוד דמי אבטלה

DjChook
מה אתה דפוק ?

אתה חיי בסרטים אחי, זה ככ נכון, אתה פשוט לא רואה את זה למה אתה חיי בעיר,

למשל ברמת גן אני בטוח שהמצב הוא 1 ל 10 או משהו כזה
אבל יש איזורים שפשוט כולם עניים, בגלל זה הסטטיסטיקה מתיישרת

זה הכל ש"ס הזונות האלה, לוקחים את הכסף בשביל השטויות שלהם

וגם ההתנחלויות המטומטמות וחסרות תועלת האלה לוקחות כסף

סעמק עם המדינה הזאתי
eXeTik
quote:
Originally posted by NyKoN
זה הקטע הכי שומם של הקניון


כן... זה ממש בכניסה לקניון, הוא בטח פחד להתקדם הלאה בגלל השומרים
בכל מקרה- יש אחוש בעיה עם קניון ערים למה זה קניון פתוח שאתה יכול להכנס מאלף ואחד כיוונים... אז קשה לאבטח אותו ב-100%

ראסמי מפחיד, הייתי אמור להיות שם בדיוק... אבל אמא גררה אותי לאכוש לקופי בין, וטוב שככה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement