|
פיגוע
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אמאלה
לפני 10 דקות היה פיגוע בקניון ערים בכפ"ס
החלונות בבית שלי רעדו ואני גר 2 ק"מ משם
אח שלי ואמא שלי שם..
:( |
|
|
| MoSH_MaN |
אהההההההההההההההה
הם בסדר?!?!?!?
שמעתי על הפיגוע
יאללללללללללה |
|
|
| NyKoN |
זה היה מממממממש מפחיד
פתאום שמעתי פיצוץ אז יצאתי למרפסת ואני קולט עשן יוצא מאזור הקניון ובהתחלה חשבתי שזה מקלקיליה שפוצצו משהו וידידה שלי בדיוק התקשרה ואמרה לי שזה מהקניון ושהדלתות של הבית שלה ממממממש רעדו
ואח שלי ואמא שלי היו בקולנוע בקומה מתחת |
|
|
| Sniper |
פאקקק איך לא ידעתי עלזה?!@$!)@_
סעממק אני בטי וי
נקווה שאין הרבה ניפגעים |
|
|
| DjChook |
ניקון, ספר, הם בסדר ?!
רשום הרוג, 22 פצועים כרגע |
|
|
| YuVaL |
מה!?@!##@*!@*#!*%*!$@#
העיקר שכולם בסדר אלון!!
הרגע חזרתי מכדורגל וראיתי בדרך בטלויזיה את זה אז רצתי הביתה לראות מה קורה...
מקווה שהכל בסדר שם |
|
|
| Dj Black-Dragon |
וואי ניקו אחי אני מקווה שהכל בסדר....
אני לא גר קרוב לשם אבל הייתי בקניון שם כמה פעמים בזמן האחרון וחבר שלי היה אמור לפגוש מישהי שם היום ובסוף הוא לא הלך..
בכל אופן תמשיך לעדכן |
|
|
| NyKoN |
אני לא יודע איך הגיע הרוג ו22 פצועים זה מקום ממממש בלי אף אחד שם
זה הקטע הכי שומם של הקניון
ואמא שלי סיפרה לי שבדוגרי היא יצאה מהקולנוע והיא קולטת איזה רוסיה אחת רצה לכיוון הפיגוע מאמצע שום מקום וצורחת כמו מטורפת ובוכה ולא קרה לה כלום היא אפילו לא הייתה שם..
:/ |
|
|
| DjChook |
וואי איזה מזל
סעמק, עם הערבים האלה
יווו אתם לא מבינים איך היום הבנתי כמה המדינה הזאתי דפוקה
אתם יודעים שבשנה הקרובה כל ילד שלישי יהיה עני !
זה לא יאמן |
|
|
| NyKoN |
אחי
דוגרי
תחשוב על זה
הנתונים ממממממממממממממממש לא נכונים
זה פשוט אנשים שלא מודיעים על הכנסה בשביל לא לשלם מס ואנשים שרוצים לקבל גם עוד דמי אבטלה |
|
|
| DjChook |
מה אתה דפוק ?
אתה חיי בסרטים אחי, זה ככ נכון, אתה פשוט לא רואה את זה למה אתה חיי בעיר,
למשל ברמת גן אני בטוח שהמצב הוא 1 ל 10 או משהו כזה
אבל יש איזורים שפשוט כולם עניים, בגלל זה הסטטיסטיקה מתיישרת
זה הכל ש"ס הזונות האלה, לוקחים את הכסף בשביל השטויות שלהם
וגם ההתנחלויות המטומטמות וחסרות תועלת האלה לוקחות כסף
סעמק עם המדינה הזאתי |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה הקטע הכי שומם של הקניון
|
כן... זה ממש בכניסה לקניון, הוא בטח פחד להתקדם הלאה בגלל השומרים
בכל מקרה- יש אחוש בעיה עם קניון ערים למה זה קניון פתוח שאתה יכול להכנס מאלף ואחד כיוונים... אז קשה לאבטח אותו ב-100%
ראסמי מפחיד, הייתי אמור להיות שם בדיוק... אבל אמא גררה אותי לאכוש לקופי בין, וטוב שככה! |
|
|
|
|