|
~~~~Attention Moreno~~~~~
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Hey moreno.. k hoop dat je dit nog es leest.. :D
Zou je maybe ff wille posten wat je zo allemaal wel niet draait op een avondje starlight?? :D
T is altijd weer lekker feesten daaro.. ;)
Helemaal wanneer jij het dak er weer afblaast..
Of zijn t allemaal van die plaatjes die nergens te krijgen zijn?? (en dan hebt ik het over mp3 ;-)
Mazzel |
|
|
| M5 |
ik zal eens posten wat ik laatste keer voorbij heb horen komen in grote zaal laatste uurtje ...
Mauro Picotto - Is like this Is like that (3am mix)
Mauro Pictto - Baguette
Mauro Picotto - Iguana
Mauro Picotto - Pulsar
tja dit zijn toch wel de nummers die zijn blijven hangen .....en waarvoor ik ook zeker voor kom!!!!
owja enne ik hoorde dat ie Riva - Stringer ook had , maar dat vindt ik meer iets om thuis te luisteren ...op de zaterdagavond heb ik het liever wat steviger ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Dankje moreno :D
Ja die songs hebt ik toch wel weer al he :D
THANKZ voor het posten natuurlijk ;)
Ja voor de rest weet ik niet echt zo veel meer van wat er wordt gedraaid.. maarja dat heeft zo zn redenen :D ik weet wel altijd of ik t leuk had of niet... en wie het nog meer leuk had :D
maar anyways..
Moreno?? (of andere natuurlijk he :-) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by M5
ik zal eens posten wat ik laatste keer voorbij heb horen komen in grote zaal laatste uurtje ...
Mauro Picotto - Is like this Is like that (3am mix)
Mauro Pictto - Baguette
Mauro Picotto - Iguana
Mauro Picotto - Pulsar
tja dit zijn toch wel de nummers die zijn blijven hangen .....en waarvoor ik ook zeker voor kom!!!!
owja enne ik hoorde dat ie Riva - Stringer ook had , maar dat vindt ik meer iets om thuis te luisteren ...op de zaterdagavond heb ik het liever wat steviger ;) |
Ja inderdaad die nummers heb ik ook gehoord :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Akira
Ja inderdaad die nummers heb ik ook gehoord :) |
Mooi man! (ow staat ie weer bovenaan?) |
|
|
| Mysteric |
komt komend weekend trouwens Nance????????/
toch niet in de glamourzaal he... |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Mysteric
komt komend weekend trouwens Nance????????/
toch niet in de glamourzaal he... |
ik denk waarschijnlijk in die hollywood zaal maar dat weet ik niet zeker.
IK ben op shockers dus dat word beuken :D |
|
|
| Henkie_henk |
Haha maar ik gaat wel ff kijken in de starlight..
Vrijdagmiddag zwolle in..
Vrijdagavond Lullig kut kroegje a la apres ski..
Zaterdag starlight..
Yeah zombie style.. ff feesten na me tentamens! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Mysteric
komt komend weekend trouwens Nance????????/
toch niet in de glamourzaal he... |
ja en dat suckte ff dik de tering! man man.. stupid ass opnames voor door t lint.. nou nou.. zat k echt op te wachten..
Moreno daarentegen draaide wel lekker hard en veel onbekende stuff! Netjes.. ook errug rustig.. best lullig..
maar toch wel relaxt gepartyd.. |
|
|
| Mysteric |
als je ergens niet bij op tv wil komen is het wel bij door het lint...
of bij ursel de geer, dat is nog erger |
|
|
| Henkie_henk |
LoL ja ik MOEST wel in die zaal zijn... om die prachtige live zang te horen! en compleet uit me dak te gaan..
P.S. ik weet nog nummertje van Morenotje..
Taiko - Uno dos tres quatro (which mix? no mix? whatever)
can be downloaded at
http://beam.to/futuretraxx |
|
|
| Blik |
beste henkie_henk, als je nou ff goed had gekeken op futuretraxx dan had je vast en zeker wel gezien dat je hem daar niet kunt downloaden
voor de rest maakt het niet (zoveel) uit hoor:D |
|
|
|
|