return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Tim - My way (remix van die jongen van idols) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
Haha mooie gast idd die Tim. Heerlijk ook hoe die ogen van 'm wegdraaiden toen ie uit volle borst begon te zingen :crazy:


Ik vind het wel een tof programma, maar alleen om stiekem heel hard te lachen als iemand keihard afgaat :haha: Later zal 't wel serieuzer worden en dan krijg je zo'n staracademy/maker effect en dat waren kutprogramma's ja! :whip:
tijs08
hahaha!

vanavond weeer hard moeten lachen.. herkende de 1e x dat ik het zag dat hele nummer niet eens.. dat vind ik al knap.

Kvond die wannabee 'Hollander' wel lachen... heel goed van de jury ook dat ze zien wat ze bij wie kunnen maken.. 'heb je helium op ofzo :haha: ' (ging hij het nog navragen wat het was, kon die het thuis opzoeken wat dat woord nou betekende :happy2:
jploveparade
Tim durft!
John
quote:
Originally posted by jploveparade
Tim durft!


annemarijn ook :)

(of heeft niemand die gezien:D ga nu trouwens ff tim kijke;))
jploveparade
is zij die mooie indonesische?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by jploveparade
Tim durft!


Maar...The end is near....



Wel coole outfit! Nieuwe Rage?
Kamaya
Ik vind het echt een meesterlijk programma, k zag het gisteren op Yorin, zooooooo hard gelachen!!!

niet normaal hoe naief sommige mensen zijn......
New Wave
Alle timmen kennen mooi zingen, het zit in ons.
Zelf ik zing Alfred Jodokus Kwak theme song beter dan Herman van Veen himself
:p
ryo
quote:
Originally posted by John
annemarijn ook :)

(of heeft niemand die gezien:D ga nu trouwens ff tim kijke;))


zij was toch deze he:

"waar kijk je naar"
"uhm tja als ik zing dan probeer ik altijd blablablabla denkbeeldig blablabla slijm slijm blablabla"

"zag je onze emotie?"
"ja blijkbaar werd ik niet serieus genomen..."
John
quote:
Originally posted by ryo
zij was toch deze he:

"waar kijk je naar"
"uhm tja als ik zing dan probeer ik altijd blablablabla denkbeeldig blablabla slijm slijm blablabla"

"zag je onze emotie?"
"ja blijkbaar werd ik niet serieus genomen..."


heheh ja dat was zij:p
later zei ze dat ze de jury geen vakmensen vond:rolleyes: :)

jploveparade
download mp3

Teknikol
ing heilige die gast man;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement