|
Tim - My way (remix van die jongen van idols)
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Wat een held! |
|
|
| raoel |
Ik heb die aflevering gedeeltelijk gezien, want het is maar een schijtprogramma.
Maar als je daarheen gaat moet je toch wel overtuigt zijn van jezelf dat je een beetje kunt zingen.
en ik kan nog wel beter zingen dan hem.
Overigens was hij zeker niet de enigste die stond te janken als een kat.....
Maar vanwege zijn sublieme gelaatsuitdrukkingen was hij wel DE ster. |
|
|
| Access |
Whahaaha ... wat 'n figuur was dat :D
Voor idereen die 't gemist heeft, of als je 't gewoon weer wilt zien ... vanavond word Idols herhaald.
20:30 op Yorin geloof ik ... |
|
|
| Jappio |
whehehehe lol..
zit die nerd ook nog in het programma? |
|
|
| Joost008 |
Whahaha:eyespop:
Wat een geluid komt er uit die jongen heej:D
Echt lachuh dit heej, straks maar ff kijke als het er op komt dan:p |
|
|
| Apoptosis |
hahaha :stongue:
k von em wel zielig kyke helemaal aan t eind toen ie weggestuurd werd :(, kreeg wel een beetje medelyden (ook voor zn performance :p)
MAARRR, die gozer heb wel lef!! :wtf: |
|
|
| TranceFool |
| Heb er al zoveel verhalen over gehoord, mag dit nie missen....ga zo ff kijken :D:D |
|
|
| Access |
"Is dat 'n compliment ???"
:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:
Dag Tim
Tim gaat weer naar huis :p |
|
|
| DjSuez |
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken
:tongue3 :tongue3 |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken
:tongue3 :tongue3 |
hahahahah:D mooi gezegd :) toch wel een grappig programma... |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken
|
idd mooi gezegd:D:D
Wat heb ik gelachen zeg tijdens Idols whehe,
al die wannabe stars en ze denken allemaal dat het worden.
Van sommige hebbik dan zoiets van waarom sta je hier net als die nep-Bon Jovi
Ik vind het wel knap dat ze het durven enzo ikzou er zelf nie gaan staan:p, maar toch sommige mensen moeten toch echt eens realistisch zijn/worden. Je zet jezelf voor half nederland voor schut. Maarja als je echt ergens voor gaat, dan....... |
|
|
|
|