return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Tim - My way (remix van die jongen van idols)
View this Thread in Original format
magrec
Nee niet jij new-wave (ok jij ruled ook :p)

maar ff hier de auditie van Tim die i did it my way zingt

http://www.rtl.nl/system/media/html...o_template.html

Voor de mensen die hem hebben gemist :p
hij heeft ook al een fanpage :D
www.timfanpage.tk (site is traag)


wat een gast (15 jaar):stongue: :rolleyes: :crazy:
hamburgerboefje
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Wat een held!
raoel
Ik heb die aflevering gedeeltelijk gezien, want het is maar een schijtprogramma.

Maar als je daarheen gaat moet je toch wel overtuigt zijn van jezelf dat je een beetje kunt zingen.
en ik kan nog wel beter zingen dan hem.

Overigens was hij zeker niet de enigste die stond te janken als een kat.....
Maar vanwege zijn sublieme gelaatsuitdrukkingen was hij wel DE ster.
Access
Whahaaha ... wat 'n figuur was dat :D

Voor idereen die 't gemist heeft, of als je 't gewoon weer wilt zien ... vanavond word Idols herhaald.
20:30 op Yorin geloof ik ...
Jappio
whehehehe lol..

zit die nerd ook nog in het programma?
Joost008
Whahaha:eyespop:
Wat een geluid komt er uit die jongen heej:D
Echt lachuh dit heej, straks maar ff kijke als het er op komt dan:p
Apoptosis
hahaha :stongue:

k von em wel zielig kyke helemaal aan t eind toen ie weggestuurd werd :(, kreeg wel een beetje medelyden (ook voor zn performance :p)

MAARRR, die gozer heb wel lef!! :wtf:
TranceFool
Heb er al zoveel verhalen over gehoord, mag dit nie missen....ga zo ff kijken :D:D
Access
"Is dat 'n compliment ???"

:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:






Dag Tim
Tim gaat weer naar huis :p
DjSuez
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken




:tongue3 :tongue3

ryo
quote:
Originally posted by DjSuez
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken




:tongue3 :tongue3


hahahahah:D mooi gezegd :) toch wel een grappig programma...
Joost008
quote:
Originally posted by DjSuez
Tim zingt
Hij zingt heel hard
Dan is Tim klaar
'Ophoeren' zegt de jury
Tim huilt
De jury is blij
Nu kunnen ze weer lekker koffie drinken


idd mooi gezegd:D:D

Wat heb ik gelachen zeg tijdens Idols whehe,
al die wannabe stars en ze denken allemaal dat het worden.
Van sommige hebbik dan zoiets van waarom sta je hier net als die nep-Bon Jovi
Ik vind het wel knap dat ze het durven enzo ikzou er zelf nie gaan staan:p, maar toch sommige mensen moeten toch echt eens realistisch zijn/worden. Je zet jezelf voor half nederland voor schut. Maarja als je echt ergens voor gaat, dan.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement