return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kaartjes Capital (Tiesto, Paul van Dyk) te koop! Omgeving Utrecht
View this Thread in Original format
Mack
Zwaar klote, maar ik kan vanavond niet. Dus ik heb 2 kaarten in de aanbieding voor Capital, in de Statenhal, Den Haag. Tiesto, Paul va dyk, Michel de Hey, Sander Kleinenberg...

Interesse en woon je in de omgeving Utrecht? PM me dan zo snel mogelijk, kunnen we wat regelen. Ik hoef niet de verkoopprijs van 38 euro te hebben.

Reageer!!!!
ampburner
das zeker klote :( Ik zit met precies hetzelfde probleem, ook twee kaarten over :mad: maar dan regio Noordkop. als iemand nog interesse heeft, [email protected]

Oh en sorry mack :) kan me voorstellen dat dit niet het type reply is waar jij op zit te wachten. ;)
Mack
Ach, we maken hier gewoon een Tranceaddict-verkoopplaza...

Wel al 13 views maar nog geen reactie??

Come on... iemand heeft toch wel een paar vrienden die mee willen?
Jappio
Denk dat iedereen al kaartjes heeft die nog wil gaan:

quote:
JIJ HEBT EEN KAART GEWONNEN VOOR HET CAPITAL DANCE EVENT DAT VANAVOND GEHOUDEN WORDT IN DE STATENHAL IN DEN HAAG. IN DE LINE UP ONDER MEER TIESTO, KEN ISHII, PAUL VAN DYK EN SANDER KLEINENBERG.

OM BINNEN TE KOMEN MOET JE DEZE MAIL UITPRINTEN EN MEENEMEN NAAR HET EVENEMENT. RECHTS NAAST DE BEZOEKERSINGANG BEVINDT ZICH DE KASSA VOOR DE PRIJSWINNAARS. DIT STAAT OOK DUIDELIJK AANGEGEVEN.

BIJ DE KASSA DIEN JE DE UITGEPRINTE EMAIL TE OVERHANDIGEN EN KRIJG JE VAN ONS EEN ENTREEBEWIJS. NEEM WEL EVEN EEN KOPIE VAN JE LEGITIMATIEBEWIJS MEE.

WE HOPEN JE VANAVOND TE MOGEN VERWELKOMEN BIJ HET CAPITAL DANCE EVENT IN DE STATENHAL. KIJK VOOR MEER INFORMATIE OP WWW.CAPITALEVENTS.NL

MET VRIENDELIJKE GROET,



CAPITAL EVENTS.



Beetje jammer weer maar ja..
Mack
Huh, lijkt wel alsof ze kaarten kwijt willen?
Optimus
ikke ook kaartjes gewonnen... ff kijken wie wil hebben in mijn omgeving:)
Apoptosis
quote:
Originally posted by Jappio
Denk dat iedereen al kaartjes heeft die nog wil gaan:

JIJ HEBT EEN KAART GEWONNEN VOOR HET CAPITAL DANCE EVENT DAT VANAVOND GEHOUDEN WORDT IN DE STATENHAL IN DEN HAAG. IN DE LINE UP ONDER MEER TIESTO, KEN ISHII, PAUL VAN DYK EN SANDER KLEINENBERG.

OM BINNEN TE KOMEN MOET JE DEZE MAIL UITPRINTEN EN MEENEMEN NAAR HET EVENEMENT. RECHTS NAAST DE BEZOEKERSINGANG BEVINDT ZICH DE KASSA VOOR DE PRIJSWINNAARS. DIT STAAT OOK DUIDELIJK AANGEGEVEN.

BIJ DE KASSA DIEN JE DE UITGEPRINTE EMAIL TE OVERHANDIGEN EN KRIJG JE VAN ONS EEN ENTREEBEWIJS. NEEM WEL EVEN EEN KOPIE VAN JE LEGITIMATIEBEWIJS MEE.

WE HOPEN JE VANAVOND TE MOGEN VERWELKOMEN BIJ HET CAPITAL DANCE EVENT IN DE STATENHAL. KIJK VOOR MEER INFORMATIE OP WWW.CAPITALEVENTS.NL

MET VRIENDELIJKE GROET,



CAPITAL EVENTS.

Beetje jammer weer maar ja..


Heeee, kunnen we dat niet gewoon in een mailtje plakken en dan uitprinten?? :D
Mack
Goed, 76 euro door mijn neus geboord....

:whip:
New Wave
JA, ik wil 1 kaartje kopen!!!!
Ik wil toch gaan.
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
JA, ik wil 1 kaartje kopen!!!!
Ik wil toch gaan.

TE LAAT!!!

Maar volgens Optimus was je er wel...of was dat iemand anders :p

Optimus
quote:
Originally posted by Flipper01
TE LAAT!!!

Maar volgens Optimus was je er wel...of was dat iemand anders :p


ha nee man, Tim was brommers kiek'n in Gouda gister:D
magrec
Ze hadden trouwens een enorme lijst met namen die van mensen die kaartjes hadden gewonnen en ze bij de kassa moesten ophalen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement