|
Grote TA reunie (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
We zijn allemaal wat minder snel gezien de reactiesnelheid :gsmile:
Misschien moeten we vast gaan nadenken over een 25 jarig jubileum. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
We zijn allemaal wat minder snel gezien de reactiesnelheid :gsmile:
Misschien moeten we vast gaan nadenken over een 25 jarig jubileum. |
Ja doen! |
|
|
| AirPole |
| JP, lees je dit? :tongue3 |
|
|
| Opti |
| magrec, Little Theesaus en ikke zullen op Luminosity op zondag zijn:eyespop: |
|
|
| AirPole |
Opti!!!!
Haha wat mooi dat je hier nog rondhangt. Ja, Luminosity wil ik ook graag bij zijn weer dit jaar, maar dan zal dat een zaterdag zijn.
Ik was er editie 2023. Knijter mooi weer en sfeer evenzo. Nog op de foto geweest met Steve Helstrip. Was een mooie dag.
Heb je nog contact met andere peeps van hier? |
|
|
| Opti |
Er vindt een secret meet plaats bij Luminosity: :aanwezigen: Little Theseus en magrec en ikke. Theesaus heeft een geel t-shirt aan en een zwart/witte pet. Twee reuzen en een dwerg bij elkaar.
We zijn bij Oliver Lieb, strakkies bij Mauro.
Tot zo! |
|
|
| Opti |
| En we zijn in het midden van het midden (ongeveer). Succes met het vinden van ons :disbelief:disbelief |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Opti
Er vindt een secret meet plaats bij Luminosity: :aanwezigen: Little Theseus en magrec en ikke. Theesaus heeft een geel t-shirt aan en een zwart/witte pet. Twee reuzen en een dwerg bij elkaar.
We zijn bij Oliver Lieb, strakkies bij Mauro.
Tot zo! |
Makkelijkste is een klein mannetje met harde tepels zoeken! |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by magrec
Makkelijkste is een klein mannetje met harde tepels zoeken! |
Wel ff harder werken want ze zijn al zacht |
|
|
| magrec |
| 2 weken geleden op wildeburg kwam ik spontaan glaniskanis ook nog tegen, wel weer genoeg zo geweest voor dit jaar. |
|
|
| Opti |
| Mooi hoor. Was ie wel aan het ID'en? ZOu teleurgesteld zijn als ie dat niet meer deed:D |
|
|
|
|