return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Grote TA reunie (pg. 4)
View this Thread in Original format
Smirnoff
quote:
Originally posted by Opti
Mooi hoor. Was ie wel aan het ID'en? ZOu teleurgesteld zijn als ie dat niet meer deed:D

Wel analoog op een kladblokje dan hé :D
Opti
Is er een andere manier dan?:p
Smirnoff
:toothless
Jappio
Long time no see! :D
Smirnoff
quote:
Originally posted by Jappio
Long time no see! :D

That have you wel goed :D
arjoderoon
Ti�sto is terug naar trance. Misschien dat het hier nu ook weer flink drukker gaat worden?

(Ti�sto - live at Dreamstate staat nu op. Zijn laatste clublife is ook weer genieten (oa Insigma - open your eyes)!:tongue3

En misschien dat er dan een fatsoenlijke mobiele versie van ta.com kan komen 😁
Jappio
Vind het al heel wat dat dit forum nog steeds online staat. En niks is zonder toeval; kwam laatst ergens op een schijf de 6 uur Dutch Dimension set tegen. Brings back memories! Maar dat er binnen een dag nog 2 reacties zijn zegt ook wat over jullie :D
Trance-M
Ik ga komend weekend naar Oblivion Trance in Boxmeer, eigenlijk speciaal voor Cold Blue, maar de line-up is verder ook best leuk. Del heeft mij jaren geleden de TA logo's gestuurd, heb er nu maar eens een polo en een shirt mee laten bedrukken.
Ik ben benieuwd of iemand deze gaat herkennen, ik vermoed dat er wel genoeg 50+-ers aanwezig zullen zijn. :D

arjoderoon
Tof! Jij scoort wel karmapunten bij Swamper 😂
Smirnoff
quote:
Originally posted by Jappio
Vind het al heel wat dat dit forum nog steeds online staat. En niks is zonder toeval; kwam laatst ergens op een schijf de 6 uur Dutch Dimension set tegen. Brings back memories! Maar dat er binnen een dag nog 2 reacties zijn zegt ook wat over jullie :D

Ik kwam laatst een doos tegen met CD's en DVD's vol MP3's.
Alles een "beetje" gesorteerd en op een SSD geknald.
Heb t toegevoegd aan mn Rekordbox library. Blijken t ongeveer 35.000 nummers te zijn. Af en toe n beetje aan t mixen thuis maar kom af en toe wel echte pareltjes tegen :toothless

(Muziek van 1990 tm 2010).. daarna weinig meer gedownload helaas.(Denk ik)
Of dr moet nog ergens een doos of HDD verstopt liggen op zolder :D

arjoderoon
oh, is die via internet toegankelijk? Ik heb heel veel weggegooid toen waar ik later van dacht: ai,...

:toothless
Trance-M
quote:
Originally posted by Smirnoff
Ik kwam laatst een doos tegen met CD's en DVD's vol MP3's.
Alles een "beetje" gesorteerd en op een SSD geknald.
Heb t toegevoegd aan mn Rekordbox library. Blijken t ongeveer 35.000 nummers te zijn. Af en toe n beetje aan t mixen thuis maar kom af en toe wel echte pareltjes tegen :toothless

(Muziek van 1990 tm 2010).. daarna weinig meer gedownload helaas.(Denk ik)
Of dr moet nog ergens een doos of HDD verstopt liggen op zolder :D

Marnix Mulder heeft een Hidden Treasures serie op Soundcloud staan, zit inmiddels op nr24. Ook leuk om nieuwe oude nummers te vinden, maar dan al een beetje uitgefilterd:

https://soundcloud.com/marnix-mulder-1/tracks
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement