return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Impulz 07-12 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by M_Peror
BTW: ben niet op Impulz Outdoor geweest maar dat lijkt me erg slecht te vergelijken met de Indoor editie. Indoor- en outdoorfeesten zijn per definitie heel anders qua sfeer enzo. Dus niet naar Impulz indoor gaan omdat je de outdoor editie niks vond lijkt me beetje onzin.


Ik vond Impulz Outdoor niks aan, omdat muziek me gewoon nie boeide...
Outdoor feesten zijn wel vet!
Remember Mystery Land!!! :D
M_Peror
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Outdoor feesten zijn wel vet!
Remember Mystery Land!!! :D

True... true... :)
basvh
quote:
Originally posted by M_Peror
True... true... :)


wa dacht ja dan van dance valley vond ik toch veel vetter dan mysteryland!!!

maar ja back to topic

ik ben er zker bij, als je me zoekt: ik sta meestal voorraan in de harddance area in me yoji biomehanika t-shirt.

deze keer zijn er trouwens 35000 mensen. een vergroting van 10000 mensen als ik me niet vergis.

het wordt echt wel vetjussss. ik heb er zin an. neem trouwens zker me digitale cam mee. dus een foto report kunnen jullie ook verwachten
tijs08
quote:
s.h.o.k.k.


lijkt mij toch wel ERG vet om die eens te zien...
Maar om dan al dat geld uit te geven aan, voor de rest niet echt heel erg boeiende namen... nee
Flipper01
Ik ga er heen!!!
Ik heb namelijk twee kaartjes gewonnen :D:D

Dus alleen Ornadel en Basvh gaan??
Het is voor mij de eerste Impulz, ben nog nooit op een UDC feest geweest en ik wil Yoji zeker wel een keer horen!!
Odyne
Ik ga er heen!!!
Flipper heeft namelijk twee kaartjes gewonnen :D:D















en ik mag mee :p
Dr. Kuipers
Whehehe jullie winnen ook altijd wat he :p :D
M_Peror
quote:
Originally posted by Flipper01
Dus alleen Ornadel en Basvh gaan??

Mis! :D
quote:
Originally posted by M_Peror
(...) maar jawel :D :D :D 7 december ben ik er weer bij! Zaterdag de kaartjes gehaald. (...)

Dus... dat maakt nu 5 TA's totaal...?

Gefeliciteerd trouwens! Wat heb je moeten doen voor die kaartjes?
Flipper01
quote:
Originally posted by M_Peror
Gefeliciteerd trouwens! Wat heb je moeten doen voor die kaartjes?

Een mailtje sturen naar hotradio met m'n adres gegevens, maar misschien geven ze er op de radio ook nog wel een paar weg..
basvh
quote:
Originally posted by Flipper01
Het is voor mij de eerste Impulz, ben nog nooit op een UDC feest geweest en ik wil Yoji zeker wel een keer horen!!


Tijdens yoji ff naar voren lopen dus tegen het hek bij de booth. daar zie je een lange darm van 2 meter staan met een yoji shirt en een zooi glowsticks --> thats me!!!. is het toch beetje een meeting

raoel
He basje glowstick, doe Yoji de groeten :)

Je mag um zelf in zun reet naaien voor mij, als hij dat tenminste wil ;)
Yoji Roxks

Ben erg benieuwd naar jullie reacties over SHOKK
basvh
quote:
Originally posted by raoel
He basje glowstick, doe Yoji de groeten :)

Je mag um zelf in zun reet naaien voor mij, als hij dat tenminste wil ;)
Yoji Roxks


ja wil hem best de groeten doen, alleen is me japans wat roestig verder dan konichiwa kom ik niet.

dat naaien laat ik aan zijn japanse schone over als je het niet erg vindt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement