return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Impulz 07-12 (pg. 3)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by basvh
dat naaien laat ik aan zijn japanse schone over als je het niet erg vindt


Zou hij die één hebben?
die mag jij dan ook wel nemen hoor...
M_Peror
quote:
Originally posted by basvh
verder dan konichiwa kom ik niet.

Das al verder dan ik! :)

Hoe laat draait Yoji? Kijken of ik je kan vinden... :D Heb zelf nog geen "partyplan" opgesteld maar weet in ieder geval zeker dat ik Cor Fijneman wil zien ... half vijf in de Fantasy hal als ik 't goed heb. Strax ff checken. Liefst ook Misja Helsloot trouwens.
Nog geen idee wat ik aantrek (heb geen Cor Fijneman shirt of zo :p -- wat een naam voor een DJ trouwens zeg). Die glowsticks ga ik ook nog proberen te regelen. Heb sowieso een knappe jongedame bij me maar dat zal niet voldoende zijn om me te herkennen vrees ik.

...

Oh wacht es ff heb wel een pic...beetje onduidelijk maar toch... wij zijn die linkse twee van dat zootje ongeregeld. Nee niet die malloot die met z'n rug naar de camera staat helemáál links. Pic is trouwens ook bij Cor Fijneman, in de Matrixx begin nov...



Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... :D Ornadel? Flipper01? Odyne?
Flipper01
Zijn de draaitijden al bekend??
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??
M_Peror
quote:
Originally posted by Flipper01
Zijn de draaitijden al bekend??
Zo ja, kan iemand ze dan ff posten??

Weet alleen die van Fijneman (4.30-5.45) want die heb ik van z'n eigen site... Zal vanavond eens een rondje maken langs wat dj-sites voor meer info denk ik.
basvh
quote:
Zijn de draaitijden al bekend??


die worden pas bekend gemaakt als je binnekomt.



quote:
Zou hij die één hebben?


jop, erg lekker voor een japanse. op dance valley bleef ze maar fotos maken van me shirt. op de site van yoji staat er een fotoke van
raoel
Wat staat er op dat shirt?

Yoji
HQ
.......?

Heb je die zelf gemaakt?

Wel een vette foto trouwens met die crowd :eyes:
Terpsichore
Weet iemand hoe laat Yoji moet draaien?
Ik hoop dat ik er dan nog ben...
Flipper01
quote:
Originally posted by Terpsichore
Weet iemand hoe laat Yoji moet draaien?
Ik hoop dat ik er dan nog ben...
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???
Optimus
quote:
Originally posted by Terpsichore
Weet iemand hoe laat Yoji moet draaien?
Ik hoop dat ik er dan nog ben...



mwhehehe, veel plezier op het station van Den Bosch wat TERINGkoud is:eek:

blijf zo lang mogelijk op Impulz dat als jew terugkomt je gelijk de trein kan pakken want JEZUSSSSS wat is het koud daar, brrrrrrrrrrrrrrrr:wtf:
Terpsichore
quote:
Originally posted by Flipper01
Hoezo? Ben je van plan om de laatste trein naar huis te pakken???


Nee, ik ben namelijk de hele avond met Misja Helsloot. Misja draait van 22h tot 0h op Impulz. Daarna moet hij van 4h tot 5h in Club XL draaien (ik ga daar dus ook heen).
Graag zou ik toch Yoji willen zien, van daar.
En we gaan met de auto natuurlijk.
Mischien zie ik jullie wel op Impulz...:P

M_Peror
quote:
Originally posted by Terpsichore
Misja draait van 22h tot 0h op Impulz.

Arghh damn issie zo vroeg!? Had 'm willen zien maar weet niet of ik voor twaalven al binnen ben... :(
Flipper01
quote:
Originally posted by M_Peror
Hebben we misschien toch een TA-Minimeeting.... tsss... :D Ornadel? Flipper01? Odyne?

Tijdens Yoji helemaal vooraan bij de Dj?? Als Basvh er nou de hele set netjes blijft staan met z'n Yoji shirt komen wij er wel op af ;)
Ik weet nog niet hoe laat ik er zal zijn, maar ik denk dat het wel lukt om nog een stukje van hem te zien...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement