|
Te koop gevraagd: Technics SL-1200/1210
|
View this Thread in Original format
| mido |
Kiekeboe! :)
Wie kan mij helpen aan 2 SL-1200/1210 tafeltjes? Voor niet al teveel geld??
Thx.
Grtz! |
|
|
| Ding Chavez |
http://www.schreeven.nl
Daar heb je een sl210MK2 voor € 595
Kweenie of er mensen ervaring met Duitsland hebben, daar schijnen ze nog wel eens een stuk goedkoper te zijn.
GreetZ, DC |
|
|
| DJ Bazz |
kan ze voor 800 euro voor je krijgen helaas niet goedkoper.
maar ze zijn in Duitsland inderdaad goedkoper, mits je ze als bedrijf zijnde koopt. Je hoeft als bedrijf geen BTW te betalen dus dat scheelt een hoop geld! verder zijn de prijzen ietsje goedkoper dan in Nederland, maar ik denk niet dat dat de moeite waard is om heen en weer te rijden, tenzij je misschien in de grensstreek woont |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
kan ze voor 800 euro voor je krijgen helaas niet goedkoper.
maar ze zijn in Duitsland inderdaad goedkoper, mits je ze als bedrijf zijnde koopt. Je hoeft als bedrijf geen BTW te betalen dus dat scheelt een hoop geld! verder zijn de prijzen ietsje goedkoper dan in Nederland, maar ik denk niet dat dat de moeite waard is om heen en weer te rijden, tenzij je misschien in de grensstreek woont |
ietsje!?
in Duitsland kan je ze al voor 450 euro krijgen (incl BTW)
in Nederland betaal je er mínimaal 650 voor.. |
|
|
| Eye-Riz |
ik wou net zeggen: die benzine heb je er zo uit hoor :)
mm, ik zou wel eens een handeltje kunnen beginnen: mijn ouders wonen vlak bij de grens. Benzine kost ons niets (auto van de zaak). Dan haal ik ze in Dld en verkoop ik elke tafel voor 100 euro meer :D |
|
|
| Remy D |
Maikel zegt: Ik heb al een winkeltje gevonden. Net 2 uurtjes rijden van af mijn huis. Technics SL1210 M3D voor €549 per stuk! :)
Dus dat gaan ze worden! :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
ietsje!?
in Duitsland kan je ze al voor 450 euro krijgen (incl BTW)
in Nederland betaal je er mínimaal 650 voor.. |
was dus verkeerd voorgelicht:whip: maareh 650 euro vind ik nou ook weer een beetje overdreven, maar goed dat boeit verder ook niet. het wordt in ieder geval een keer tijd dat ik de grens maar eens oversteek! |
|
|
| tijs08 |
mmmmmmm
nou vandaag weer eens met ECHTE draaitafels gedraaid bij PartyHardy.. en moet zeggen. JEZUSSsss wat maakt dat een verschil, tis echt een andere wereld! DUS: kheb mezelf voorgenomen deze toch maar te gaan halen, binnen een jaar moet wel lukken hoop ik :p
Maar prijsje van 495 E ziet er iig erg goed uit! :D |
|
|
| tijs08 |
nog ff een vraagje..
weet iemand een Normale (kan ook tevens webwinkel zijn) winkel in duitsland niet ver van de grens waar ze deze technics ook aanbieden voor onder 500 Euro??
kwam ze vandaag trouwens tegen voor 545 bij Correct in Rotterdam.. |
|
|
| raoel |
Ik wil ook gaan beginnen met DJ-en.
nu kan ik voor een redelijke prijs 2 SL-1210MK2 kopen.
Eentje heeft wel een defect lichtje.
Er zitten Stanton DJ PRO - D500 AL MKII elementen op.
Ook zitten er slipmatten bij.
Maar kan zo'n draaitafel nu veel geleden hebben, of blijven die altijd erg goed?
en wat is volgens jullie een redelijke prijs voor dit |
|
|
|
|