return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
זה רק אני או שהפורום נתקע הרבה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
תקראו פה

סרבר חדש
MasterP
קבלו בולבול
אני פה בקושי שבוע
אחרי הודעה אחת שלי כבר מחליפים שרת
החלפתי מילים עם הממונה הסברתי לו את העניין
והוא אמר שהם עכשיו על זה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
קבלו בולבול
אני פה בקושי שבוע
אחרי הודעה אחת שלי כבר מחליפים שרת
החלפתי מילים עם הממונה הסברתי לו את העניין
והוא אמר שהם עכשיו על זה


אני מרגיש צורך למלא את מקומו של אורן ולהגיד לך

אז ת'גבר :)
DjChook
חחחחחחח באמת אורן חזר מהטיול
הוא אמר לי שהוא חולה אז הוא הלך לישון

נראה מה איתו מחר
Sniper
למה אני לא מקבל מיילים שמגיבים בטרד שדיברתי בו
1?@$
זה ממש מעצבן
DjChook
מקבל או לא מקבל ?!

אני ביטלתי את זה כי אני גם ככה מסתכל על כולם

בעיקרון זה ב

Profile > Options
Sniper
לא מקבל
כאילו זה מסומן אצלי
ואני עדיין לא מקבל
DjChook
שאל ת'מודים

זה מעבר לבינתי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
למה אני לא מקבל מיילים שמגיבים בטרד שדיברתי בו
1?@$
זה ממש מעצבן


בשביל מה אתה צריך את זה?
אתה רוצה שהאי מייל שלך יהיה מפוצץ רצח כל יום?
כי הרי על כל פוסט חדש זה שולח הודעה
עדיף פשוט להכנס כל פעם שמשעמם לך לפה וזהו
ואולי האי מייל שלך מפוצץ בכלל... לא יודע
Scorchio
יש פה 13 אלף חברים בפורום הזה מה אתה מצפה...

NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מרגיש צורך למלא את מקומו של אורן ולהגיד לך

אז ת'גבר :)



:haha: :haha: :haha: :crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by MasterP
הפורום הרבה פעמים מפסיק להגיב
או עובד ממש ממש לאט

נראה לי זה בגלל עומס פעילות פתרונות
שרת יותר טוב
או לא להיות פה בשעות עומס

אבל ראסמי שיסדרו את זה
מעצבן שזה כל הזמן נתקע
:whip: :whip: :mad: :whip: :whip:

אין מה לעשות אחי
זה בגלל עומס יתר על השרת..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement