|
זה רק אני או שהפורום נתקע הרבה
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
הפורום הרבה פעמים מפסיק להגיב
או עובד ממש ממש לאט
נראה לי זה בגלל עומס פעילות פתרונות
שרת יותר טוב
או לא להיות פה בשעות עומס
אבל ראסמי שיסדרו את זה
מעצבן שזה כל הזמן נתקע
:whip: :whip: :mad: :whip: :whip: |
|
|
| luckystrike |
כן אחי זה קורה
דווקא לי זה לא קורה הרבה
אבל ידוע שלסאומפר יש בעיות עם הסרבר ...
פעם בכמה זמן יש עלייה מאסיבית בכמות
האנשים ואז סאומפר בבעיות ולוקח יותר מחודש בדרך כלל
עד שהוא עובר לשרת אחר או משהוא כזה והכל מסתדר ...
חודש זה במקרה הטוב אגב |
|
|
| MoSH_MaN |
כן
אבל אין מה לעשות
הפורום מפוצץ באנשים
כל לילה איזה 100-200 מחוברים באותה שנייה |
|
|
| DjChook |
כן
למשל עכשיו הוא טסססס
ממש ממש מהר, אני בטעות לוחץ על משהו וזה כבר קופץ :) |
|
|
| oDrori |
| סוואמפר אמר שתוך ~חודש (נראה לי) מחליפים שרת |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
סוואמפר אמר שתוך ~חודש (נראה לי) מחליפים שרת |
עד אז נחייה
יהיה בסדר
זה לא כזה נורא |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עד אז נחייה
|
בעזרת השם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
לסואמפר יש בעיות רציניות!!!!!!!!!!!
הוא צריך כמה שרתים שיפעלו באותו זמן.... בלי לקרוס!!!!!!!!!...... אם זה אפשרי.....
כי מה לעשות.... צריך את זה בפורום של 11 אלף אנשים....... |
|
|
| Hell_Copter |
כן אחי מצטער אבל זה רק אתה ;)
סתם... זה מכה אבל אין מה לעשות
שזה לאט עוד מילא
אבל לפעמים אני מקבל דאטה בייס ארור וזה משגע אותי!! |
|
|
| DjNumShum |
כן באננה אני מקבל לפעמים DATA ERROR
זה מביא לי תאטרף |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא סוף העולם תרגעו
והחליפו סרבר עכשיו
נחי ונראה |
|
|
|
|