|
Koninginnedag?????
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| He mensen, ik ga maandag naar Amsterdam enne...ik wil graag weten wat er te beleven is dan. Ik heb nog gehoord dat Safri Duo ergens zou optreden ofzo, is dat zo?? Wie heeft wat leuke suggesties? |
|
|
| Bellie |
Als je van commerciele baggermuziek houd.dan kan je lekker met alle 538 figuren mee jumpen op het museumplein.Kan je lekker naar jody bernal en zijn vriendjes luisteren..
OFFFFFFFF.....................
Als je van lekkere beukmuziek houdt zou ik maar es een kijkje gaan nemen op de Rozengracht.
:D :D
GREETZ!! |
|
|
| Henkie_henk |
Acda en de Munnik komen op t museum plijn.. k d8 rond uurtje of 5 a 6..
voor de rest komt radio 538 ook nog... een keertje.. boeien he :) behalve voor acda en de munnik dan :D :D |
|
|
| Opti |
| wat mag daar op die dag zijn dan, als ik vragen mag??? |
|
|
| eXos |
| Ik ga der gewoon rond banjeren, want kom dan net van Qontact. Gewoon nog ff doorfeeste |
|
|
| AwAkEnInGS |
Eerst vanavond naar Qontact en daarna gewoon door de stad heen sjokken met mn brakke harses. Maar ik denk dat het gaat regenen. Dus we zien wel.
Jesse |
|
|
| tango |
Als het mooi weer is na massive gewoon effe een terrasje pakken (in eindhoven), en als het slecht weer is meteen naar m'n nest en pas tegen de avond weer eruit, en dan weer verder feesten.
grtz,
TNG |
|
|
| Bellie |
kijk wel wat ik ga doen.ga ook eerst naar Qontact en daarna kijk ik wel hoe verrot ik ben :)
misschien door a'dam lopen of gelijk naar huis.moet dinsdag n.l. gewoon werken.(kutzooitje :( )
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik ben vorig jaar ook op e Rozengracht geweest: party!!! Maar op de Wallen was het ook en ontzettend cool feessie, allemaal party-hardies :D Check het zelf maar s! |
|
|
| Opti |
| Eeeeh jongens... Rozengracht?? WAT IS DAAR DAN??? En belangrijker, waar is dat precies, ik ben ook maar een domme Hagenees... |
|
|
| Dj Lex |
Hey weet iemand of er wat in Rotterdam is te doen? Daar ga ik namelijk naar toe. Ga nou niet meteen Rotterdam afkraken, maar zeg iets zinnigs.
Mzzl |
|
|
| Miss Proximus |
Rotterdam afkraken? degene die dat doet krijgt op Sensation met mij te maken! Rotturdam is heilig :)
Maar btw ik weet trouwens niet of er iets te doen is...sorry! |
|
|
|
|