|
Best tune of 2002
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
כן כן חבר'ה
עוד מעט תמה ונשלמה שנת 2002.....
אז הגיע הזמן לעשות חשבון נפש
אז שכל אחד יגיד
1-3
טראקים שהוא הכי אהב השנה
אז בשבילי זה
Apollo - Dance (Megara Vs Dj Lee)
Orion - You & Me (Koala Mix)
Solarcoaster - Solarstone (Airbase Remake)
יש עוד הרבה
אבל אלו בשבילי הכי הכי
:) |
|
|
| DjChook |
אחי יש עוד חודש ומשהו
זה מה זה לא במקום |
|
|
| AnthemFreak |
Tomcraft - Lonellines klub mix
לא יודע למה אבל אני חולה עליו
למרות שהוא קצת נמאס עליי למה שמעתי אותו מלא
וגם
milo - mirror of jungle
פשוט תותח אין לי מה להגיד יותר
ונראה לי
השלישי
lemon 8 - new york new york
השנה עברתי קצת שינוי בסגנון מוזיקה שאני אוהב
עברתי יותר לפרוגרסיב והני יורק פרוגרסיב
סגנון כזה של עופר ניסים שהוא מתקלט
כמו למשל:::
Panic attackers Feat. Alan t - Rock to the beat
Deepak & Wees - Gay song
וכאלה דברים
.....
שלא תחשבו שיש לי נטיות בגלל שאני אוהב את הסגנון של עופר ניסים:D |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי יש עוד חודש ומשהו
זה מה זה לא במקום |
אז מה אז אפשר לעדכן את זה עוד חודש
הנה שלי למרות שאני ממש ממש לא בקיא בזמני שחרור
אז אם אני מפספס בשנה או 2 תגידו לי אני עושה אדיט
Cosmic Gate - Raging (Flutlicht Remix)
Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Remix)
4 Strings - Take Me Away (Radio Vocal Mix)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by guetag
מה 3?
קבל ביטול אני שם יותר :p
Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Mix)
כמובן
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
Yanou ft. Do - On and On
שיר מדהים
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Lasgo - Something (Jimmy Goldschmitz Remix)
:eyespop: :eyespop:
שיר שיכנס לדפי ההיסטוריה ;)
Lasgo - Alone (כל הגרסאות)
:D :D :D :D :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief
וכמובן....
Ian Van Dahl - Reason (הגרסא הרגילה וגם של dj shoq)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :toocool: :toocool:
זה ה
TOP 5
שלי...:) |
אחי!!!!
אתה הולך על הסגנון המסחרי אני רואה!!!!! |
|
|
| eyald |
01-james_holden-nothing__returning_93_mix-promo_vinyl-crn.mp3
01_bedrock_-_emerald_(original_mix)-tronik.mp3
04_sasha_-_bloodlock-tronik.mp3
01_conjure_one_-_tears_from_the_moon_(hybrids_twisted_on_the_terrace_mix)-tronik.mp3
הכי טובים לדעתי |
|
|
| MoSH_MaN |
בגדול
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)
השיר הכי גדוללללללללל
Dance
הוא הקלאב טראנס הגדול מכולם אבל יש עוד מלא ואין לי כוח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
השנה לדעתי לא הייתה משהו בכלל, בערך כמו 2001
אבל באמת יש עוד חודש, ויש כמה נחמדים שאמורים להשתחרר בזמן הקרוב
אבל בנתיים ה-3 הטובים שלי ל 2002 הם
1. signum - the second wave
2. solar stone - solarcoaster (airbase remake
3. altitude - altitude (shokk remix) (April 03 2002)
הממ
אולי בהמשך אני יזכר בעוד כמה טובים
:toocool: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
3. altitude - altitude (shokk remix) (April 03 2002)
|
וואיזה באמת טראק ממש יפה
אתה שומע אותו במועדון אתה משתגע
ככה בדיוק ב-4:00 איזה כניסה עצבנית |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by guetag
Lasgo - Something (Jimmy Goldschmitz Remix)
|
אהההההההההההההה
דיברנו על 2002, לא על 2001
...........
בכל מקרה לפי דעתי השנה הייתה 'פוריה' מדי בשביל לקבוע 3 הכי טובים...
שימשיכו ככה
:clown: |
|
|
| DjNumShum |
gouriella - ligaya
solarcoaster - 7 cities |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
solarcoaster - 7 cities |
אם אתה מתכוון לרגיל אז לא יצא השנה
הרימיקס של
AVB
חדש |
|
|
|
|