return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Best tune of 2002
View this Thread in Original format
YuVaL
כן כן חבר'ה
עוד מעט תמה ונשלמה שנת 2002.....

אז הגיע הזמן לעשות חשבון נפש
אז שכל אחד יגיד

1-3
טראקים שהוא הכי אהב השנה

אז בשבילי זה
Apollo - Dance (Megara Vs Dj Lee)
Orion - You & Me (Koala Mix)
Solarcoaster - Solarstone (Airbase Remake)

יש עוד הרבה
אבל אלו בשבילי הכי הכי
:)
DjChook
אחי יש עוד חודש ומשהו
זה מה זה לא במקום
AnthemFreak
Tomcraft - Lonellines klub mix
לא יודע למה אבל אני חולה עליו
למרות שהוא קצת נמאס עליי למה שמעתי אותו מלא
וגם
milo - mirror of jungle
פשוט תותח אין לי מה להגיד יותר
ונראה לי
השלישי
lemon 8 - new york new york
השנה עברתי קצת שינוי בסגנון מוזיקה שאני אוהב
עברתי יותר לפרוגרסיב והני יורק פרוגרסיב
סגנון כזה של עופר ניסים שהוא מתקלט
כמו למשל:::
Panic attackers Feat. Alan t - Rock to the beat
Deepak & Wees - Gay song
וכאלה דברים
.....
שלא תחשבו שיש לי נטיות בגלל שאני אוהב את הסגנון של עופר ניסים:D
MasterP
quote:
Originally posted by DjChook
אחי יש עוד חודש ומשהו
זה מה זה לא במקום


אז מה אז אפשר לעדכן את זה עוד חודש
הנה שלי למרות שאני ממש ממש לא בקיא בזמני שחרור
אז אם אני מפספס בשנה או 2 תגידו לי אני עושה אדיט

Cosmic Gate - Raging (Flutlicht Remix)
Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Remix)
4 Strings - Take Me Away (Radio Vocal Mix)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by guetag
מה 3?
קבל ביטול אני שם יותר :p

Laava - Wherever You Are (Pulsedriver Mix)
כמובן

:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:

Yanou ft. Do - On and On
שיר מדהים


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Lasgo - Something (Jimmy Goldschmitz Remix)
:eyespop: :eyespop:
שיר שיכנס לדפי ההיסטוריה ;)


Lasgo - Alone (כל הגרסאות)

:D :D :D :D :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief :disbelief


וכמובן....

Ian Van Dahl - Reason (הגרסא הרגילה וגם של dj shoq)

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :toocool: :toocool:


זה ה
TOP 5

שלי...:)

אחי!!!!
אתה הולך על הסגנון המסחרי אני רואה!!!!!
eyald
01-james_holden-nothing__returning_93_mix-promo_vinyl-crn.mp3
01_bedrock_-_emerald_(original_mix)-tronik.mp3
04_sasha_-_bloodlock-tronik.mp3
01_conjure_one_-_tears_from_the_moon_(hybrids_twisted_on_the_terrace_mix)-tronik.mp3

הכי טובים לדעתי
MoSH_MaN
בגדול
Tomcraft - Loneliness (Klub Mix)

השיר הכי גדוללללללללל


Dance
הוא הקלאב טראנס הגדול מכולם אבל יש עוד מלא ואין לי כוח
DJ-Kreing^^
השנה לדעתי לא הייתה משהו בכלל, בערך כמו 2001
אבל באמת יש עוד חודש, ויש כמה נחמדים שאמורים להשתחרר בזמן הקרוב
אבל בנתיים ה-3 הטובים שלי ל 2002 הם
1. signum - the second wave
2. solar stone - solarcoaster (airbase remake
3. altitude - altitude (shokk remix) (April 03 2002)

הממ
אולי בהמשך אני יזכר בעוד כמה טובים

:toocool:
MasterP
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
3. altitude - altitude (shokk remix) (April 03 2002)


וואיזה באמת טראק ממש יפה
אתה שומע אותו במועדון אתה משתגע
ככה בדיוק ב-4:00 איזה כניסה עצבנית
elad11
quote:
Originally posted by guetag
Lasgo - Something (Jimmy Goldschmitz Remix)


אהההההההההההההה
דיברנו על 2002, לא על 2001
...........
בכל מקרה לפי דעתי השנה הייתה 'פוריה' מדי בשביל לקבוע 3 הכי טובים...

שימשיכו ככה
:clown:

DjNumShum
gouriella - ligaya
solarcoaster - 7 cities
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum

solarcoaster - 7 cities


אם אתה מתכוון לרגיל אז לא יצא השנה

הרימיקס של
AVB
חדש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement