|
בבקשה תכנסו ותקראו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני אישית מזועזע
אני לא מבין מה גורם לבן אדם לעשות כזה דבר?!
הפחד מלאבד את המקום שלך בתנועת נוער יותר חשוב לך מאשר החיים?
חבל חבל
ואחי..
הדרך הכי טובה להתמודד אם זה זה להמשיך הלאה
אני בטוח במאה אחוז שהילדה הזאת לא התאבדה בשביל שכל היום יבכו עליה ואני מבין שכמה ימים ראשונים אולי קשה אבל חייבים להמשיך את החיים |
|
|
| oDrori |
| אלון אני לא בטוח בזה... למרות שיותר מתאים להגיד עליה דברים כמו "היא הייתה רוצה שנמשיך הלאה " וכו, זה יכול להיות אחרת, בעיקר בהתאבדות... תאמין לי, הרבה ממקרי ההתאבדות באים בדיוק מהחוסר תשומת לב, ואתה מרגיש כ"כ לא קיים שכל מה שאתה רוצה זה להסתכל על האנשים האלה אחרי שאתה הולך ושיגידו כבר שהם מתגעגעים ושלא ימשיכו הלאה, פשוט כדי להרגיש קיימיםS |
|
|
| NyKoN |
אחי
אולי אתה צודק
אבל נראה לי שבעיקרון זה בגלל הקטע של התנועת נוער..
אולי היא הרגישה שהיא לא עומדת בלחץ של גם תנועת נוער וגם לימודים ונשברה.. זה קורה..
ואני לא אומר שצריך להמשיך ישר הלאה
אבל לעודד את החברים, גם עכשיו בימים הראשונים שמתאבלים וזה בסדר, להמשיך הלאה
מוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואני לא אומר שצריך להמשיך ישר הלאה
אבל לעודד את החברים, גם עכשיו בימים הראשונים שמתאבלים וזה בסדר, להמשיך הלאה
מוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים |
בזה אתה צודק.
נראה לי אבל שהיא כעסה בעיקר על ההורים (או אבא) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אבל נראה לי שבעיקרון זה בגלל הקטע של התנועת נוער..
אולי היא הרגישה שהיא לא עומדת בלחץ של גם תנועת נוער וגם לימודים ונשברה.. זה קורה..
|
זה ממש לא זה אחי
היו לה מריבות עם ההורים שלה כל הזמן ואני יצטט את הילדה מהכיתה שלי שהכירה אותה
| quote: | | לפחות בשש שנים האחרונות ההורים שלה לא תמכו בה בשיט |
את כל הזעם שלה על ההורים היא הוציאה ככה וגרמה להם לצאת ממש מניאקים
במידה מסויימת אני ממש מקחם על ההורים שלה...
לא רק שהם איבדו את הבת שלהם, הם גם אשמים בזה לפי המכתב שלה...
ממש לא נעים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואני לא אומר שצריך להמשיך ישר הלאה
אבל לעודד את החברים, גם עכשיו בימים הראשונים שמתאבלים וזה בסדר, להמשיך הלאה
מוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים |
מסכים איתך בעניין הזה
אבל דוגרי אני גם מאשים תהורים שלה
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
דיי לשים אשמה על אנשים
אתם אף פעם לא תדעו את כל הסיפור,
אף אחד לא ידע.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
דיי לשים אשמה על אנשים
אתם אף פעם לא תדעו את כל הסיפור,
אף אחד לא ידע.... |
שמע אחי לא יודע אם קראת את הפוסט שלי... אבל אל תאמין בדיוק למה שכתוב בעיתון
הידידה שלי אמרה לי שהם לא תמכו בה הרי והכל.... לא שאני מצדיק את המעשה או משהו חס וחלילה אבל הם ממש לא היו בסדר |
|
|
| Scorchio |
טוב זה לא בדיוק ככה
דבר ראשון היו לה מלא חברים והיא הייתה ילדה מקובלת
דבר שני היא פשוט התעסקה עם המון דברים היא הייתה בצופים וגם רקדנית וגם שחיינית וגם התאמצה להגיע לציונים טובים.
אז כל הדברים האלה מלחיצים בנאדם וגורמים לו לעשות דברים מטופשים. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב זה לא בדיוק ככה
דבר ראשון היו לה מלא חברים והיא הייתה ילדה מקובלת
דבר שני היא פשוט התעסקה עם המון דברים היא הייתה בצופים וגם רקדנית וגם שחיינית וגם התאמצה להגיע לציונים טובים.
אז כל הדברים האלה מלחיצים בנאדם וגורמים לו לעשות דברים מטופשים. |
אני ינסה לחדש לך פה משהו קטן
ההורים שלה הרי רצו שהיא תפרוש מהצופים וביום חמישי שעבר היא כבר אמרה לכל הצוות בצופים שהיא פורשת ויום שני היא הייתה אמורה באמת להפרד והכל
ובקשר לשחייה... גם את זה אבא שלה הפסיק לה שזה דבר שהיא מאוד אהבה...
ואף אחד לא אמר שהיא לא התאמצה לציונים טובים... אבל היא פשוט הדרדרה לציונים נמוכים בזמן האחרון
קטע ממש עצוב שאני זוכר שהמחנך שלה דיבר מול כל השכבה שלי ביום שאחרי וסיפר לנו כמה היה לו קשה לבוא עם השוטרים לבית שלה לספר להורים שלה על מה שקרה... אני לא רוצה לחשוב אפילו מה הייתי עושה במצב הזה |
|
|
| luckystrike |
?!?
היא למדה באוסטרובסקי לא ?
ומה כולם מתים מרעננה פתאום ...
גם הארגנטינאי ההוא נהרג לפני איזה שבועיים והיה עוד איזה סיפור
שאני כבר לא זוכר ...
הקטע עם הארגנטינאי בכלל מוזר - הוא נהרג בפיגוע בכ"פס שהוא
הלך לבקר אאת חבר שלו המאבטח שאם אני לא טועה כבר
עבר את גיל 30 ...
אה ?
תמצא חברים בגיל שלך ...
קטע מוזר - למישהוא פה יש חברים מאבטחים שהוא הולך לבקר אותם בקניון שהם
עובדים בו ?
לא משנה - עזבו סתם עלה לי בראש עכשיו שזה מוזר |
|
|
| luckystrike |
ורועי עוד משהוא - אחת התגובות לכתבה
רשומה מאחד "רועי " זה אתה ?
סתם מענין אותי |
|
|
|
|