return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בבקשה תכנסו ותקראו
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בבקשה תקראו את הכתבה הבאה...

http://images.maariv.co.il/cache/ART378771.html

אני אקדים ואומר שזאת ילדה מהבית ספר שלי...
למזלי לא הכרתי אותה במיוחד אז לא כך כך לקחתי אישית את המקרה
אבל כולם היו היום בהלם!!
אני ראיתי ידידות שלי וחברים שלי שהכירו אותה בוכים והכל... וזה פשוט עושה לך משהו
אתה לא מסוגל להשאר אדיש למקרה כזה
אני זוכר שרק לפני איזה שבוע היה לה יום הולדת ואמרתי לה מזל טוב למרות שלא ממש הכרתי אותה... אבל אתם יודעים איך זה... רואים ילדה עם בלונים אז אומרים מזל טוב...
וכתבו לה שלט שתלו בבית ספר שכתוב בו
"always look on the bright side of life"
אירוני אה...

יש פה כמה אנשים שיודעים שניסיתי היום לצחוק כמה שיותר כדי לצאת מההלם אבל זה פשוט קשה ואני כל הזמן חושב על זה
ועוד למה היא עשתה את זה... בגלל ציונים?!
זה לא דבר שצריך באמת להזיז למישהו!!
תמיד יהיה אפשר לשפר אם זה אחרי צבא או בגרות חורף.... אבל לא עושים דבר כזה
אני מקווה שזה לקח לכולם לא להתרגש מדברים כאלה קטנים כמו לימודים... כי ערך קדושת החיים הרבה יותר חשוב!!!
אני ישמח מאוד אם תקראו ותפנימו
DjNumShum
וואי עצוב לאללה....
אין לי ממש מה להגיד חוץ משחבל שאנשים זורקים תחיים שלהם ככה בזמן שאנשים אחרים שגוססים מנסים להיאחז בחיים כמה שיותר חזק.
MasterP
אני לא מבין איך נערה בת 16 עם "מודעות חברתית גבוהה מאוד" יכולה לשים קץ לחייה בגלל דבר כזה. נכון שהתנועה הייתה גורם מרכזי בחייה אבל היא יכלה לדבר עם מישהו לפני שהיא בוחרת לעשות דבר כזה.

יותר מידי מכל דבר זה רע אפילו אם זה דבר טוב במהותו.
לפי דעתי כדי למנוע התאבדויות בקרב בני-נוער צריך לדבר איתם על זה בביה"ס שהם ידעו שהתאבדות זה אף פעם לא פתרון, ושתמיד אם הם מרגישים לחצים או שיש להם בעיות שהם יכולים לדבר עם המורים הקרובים אליהם או המנהל וכמובן חברים ומשפחה.
Sniper
שיואו אני פשוט בשוק... ואללה רועי קשה לי לשמוע כאלה דברים
אין לי מילים
אני פשוט המום:confused: :rolleyes: :confused:
Hell_Copter
היום היה טיפה יותר קל אבל עדיין אחושילינג קשה
ניסיתי לצחוק כמה שיותר אבל פשוט לא הרגשתי נעים כל פעם שצחקתי
היו כמה יודניקים שהלכו מכות כזה בצחוק וכל השכבה שלהם התחילה מחיאות כפים כזה... רציתי להרוג אותם... מה זה החוסר כבוד הזה?!
ישבתי כל היום עם ידידה שלי שהייתה חברה שלה... כבר הברזתי בשביל ללוות אותה הביתה אבל היא החליטה להשאר בסוף...
עוד ידידה שלי שלקחה את זה קשה לא הגיעה היום לבית ספר בכלל
זה לא פשוט מה שהולך!!!

דרך אגב גילי... עם מי דיברת?
oDrori
שככה יהיה לי טוב מהתגובות שאנשים משאירים:

Good morning Israel :Observer :12-11-2002 (4


וגם זה שאח"כ...


משתתף בצערך החלקי אחי, ואני יודע שיהיו רגעים שתרגיש אשם אם אתה נהנה או לא חושב על זה... אבל מה שלמדתי מהשבועיים האחרונים זה שכל דרך התמודדות לגיטימית, ומאחר וזה פגע בך קצת פחות קשה מחברות שלך שהכירו אותה... במידה מסויימת זה תפקידך לתמוך בהן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
משתתף בצערך החלקי אחי, ואני יודע שיהיו רגעים שתרגיש אשם אם אתה נהנה או לא חושב על זה... אבל מה שלמדתי מהשבועיים האחרונים זה שכל דרך התמודדות לגיטימית, ומאחר וזה פגע בך קצת פחות קשה מחברות שלך שהכירו אותה... במידה מסויימת זה תפקידך לתמוך בהן


אני מנסה לעזור כמה שיותר
אני נראה לי ילך עוד מעט לידידה שלי וישב איתה קצת
לא יכלתי לסבול את איך שהיא הייתה היום
כל כך הייתי עצוב בגללה בכל פעם שהסתכלתי עליה... אבל חייבים להשאר חזקים
warpedd_
רק עכשיו יצא לי להכנס לאתר

בכל מקרה באמת זה נפל עלי גם בצורה קשה

למרות שלא ידעתי מי זאת לקחתי את זה די קשה
ממש הייתי מבואס אתמול

היום בבוקר ראיתי את המחנך שלה שאני מכיר אותו אישית ממועצת התלמידים וכאלה
הוא היה ממש מדוכא
YuVaL
משתתף בצערך אחי
:(
Hell_Copter
היום עשינו שיחה על זה עם המחנכת שלי של הייתה ביום שלישי בבית ספר לדבר איתנו...
קיצר היו כמה ילדים שאני אשכרה לא מבין איף מסוגלים לחיות עם עצמה
אומרים שהילדה מטומטמת ומסכנה שהיא הולכת ועושה דבר כזה וזה עוד מילא... אפשר להבין... אבל הם מתחילים לספר על זה בדיחות והכל
אני מבין שזאת דרך התמודדות אבל שיש ילדים בכיתה שהכירו אותה אישית וממש לוקחים את זה קשה זה דבר מזה לא מכובד לעשות
אני פשוט התביישתי!!
וגם כעסתי מאוד!!!

oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היום עשינו שיחה על זה עם המחנכת שלי של הייתה ביום שלישי בבית ספר לדבר איתנו...
קיצר היו כמה ילדים שאני אשכרה לא מבין איף מסוגלים לחיות עם עצמה
אומרים שהילדה מטומטמת ומסכנה שהיא הולכת ועושה דבר כזה וזה עוד מילא... אפשר להבין... אבל הם מתחילים לספר על זה בדיחות והכל
אני מבין שזאת דרך התמודדות אבל שיש ילדים בכיתה שהכירו אותה אישית וממש לוקחים את זה קשה זה דבר מזה לא מכובד לעשות
אני פשוט התביישתי!!
וגם כעסתי מאוד!!!


אתה רואה בדיחות על ורסאי, על התאומים, אלה דברים שאני מבין... זתאמרת, כשמסתכלים על האירוניה, גם השואה יכולה להראות מצחיקה (קצת בוטה אבל מה לעשות, אני צוחק מהבדיחות האלה), עד כאן זה הומור. כשאתה מספר בדיחה כזאת למישהו שמעורב רגשית ועוד אחרי כ"כ מעט זמן, זה לא יכול להיות כלום חוץ מטפשות או אכזריות
DjChook
אני ככ מכיר את זה,

שהיה את הפיגוע בדולפינריום אז נהרגה מישהי שלמדה בבית ספר היסודי שלי,
שנה מתחתי

והמון חברים שלי ששנה מתחתי הכירו אותה ולקחו את זה קשה,
אבל בכל זאת הם עדיין סיפרו בדיחות עליה כמו

"מה זה דומם ב-ק"

קטרינה

(אני חושב שזה היה שמה)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement