return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Trance Energy 2003 datum!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
djred
quote:
Originally posted by Amnezia
det e typ 15 tim fre-lör lr nått sånt..

mm, fan va gött :D
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia

värt att offra en tå för å få komma dit..:crazy:

hohohohohohoohohoho :D :D :D :p
NordLight
Jag tänker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
Någon som vet när lineup-en blir förkunnad?

Greetz
NordLight
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Ja om du vill köpa smällare kanske :p

Hehe nämen jag vet inte...jag vill oxå dra ner men jag tycker inte att det är värt om jag inte är 100% på att jag kommer in och det är jag inte utan Leg...

bah inte har jag sånt babyface....lr? :p

men jag håller med...finns det minsta minsta lilla risk för att inte komma in så känns det ju ganska riskabelt att åka...stå där å inte komma in lixom...de vore jävligt surt

får se om jag tajmar den senare TE istället eftersom jag fyller 18 i oktober...blir större chans att min militanta mor släpper iväg mig också :disbelief
mindshooter
quote:
Originally posted by Vizay
bah inte har jag sånt babyface....lr? :p

men jag håller med...finns det minsta minsta lilla risk för att inte komma in så känns det ju ganska riskabelt att åka...stå där å inte komma in lixom...de vore jävligt surt

får se om jag tajmar den senare TE istället eftersom jag fyller 18 i oktober...blir större chans att min militanta mor släpper iväg mig också :disbelief

Hehe närå skoja bara....du skulle säkert kunna köpa Cigg på turklivs hära...jag svääär. :D

Men fan då..jag blir 18 tre månader efter TE...suck...får väl glida på nästa antar jag...då har jag körkort oxå ;)
djred
quote:
då har jag körkort oxå

roadtrip till Utrecht :p

är det förresten någon som vet vart Utrecht ligger någonstans? hade varit fint om det låg nära Amsterdam..
SteveTranz4ever
quote:
Hehe närå skoja bara....du skulle säkert kunna köpa Cigg på turklivs hära...jag svääär. :D

Men fan då..jag blir 18 tre månader efter TE...suck...får väl glida på nästa antar jag...då har jag körkort oxå ;)
Som vanligt kan ju jag låna ut några år... jag har ju så det räcker...

quote:
Originally posted by djred
är det förresten någon som vet vart Utrecht ligger någonstans? hade varit fint om det låg nära Amsterdam..
Vad jag vet så ligger det hyffsat nära amsterdam... känner en tjej som bor i Utrecht.

Om inte jag minns helt fel så har Glorie vart i Utrecht... TE 2002-02-02 var ju där...
Glorie
5-6 mil söder om amsterdam....värsta fina vägen emellan...det går asfort att ta sig mellan :)
djred
Fan va gött, då kan man ju kika lite på stan också :D Var rädd att det skulle ligga i nån avkrok, Utrecht låter inte precis som nån metropol.
Hoppas det går några tjusiga bussar dit ut också för här finns det då inget körkort..
Vizay
quote:

vem kan inte...skulle kunna skicka in min 6åriga hund utan att han som säljer skulle säga nått :p

hmm hade kontakt med nån svensk tjej i utrecht över nätet förut (förebyggande syfte :D)...hon sa att det inte var så himla svårt att ta sig dit...men avstånden där nere e ju mindre än i sverige mellan städerna så de lär ju inte va så långt från amsterdam :)

Gaby
quote:
Originally posted by djred

40 min med tåget som kostar typ 50 SEK ;) Skitsmidigt!!! Vi bodde i Amsterdam och tog oss till festen med tåget och efter superfesten så drog vi raka vägen till flygplatsen och slagga där ;)

Har någon info om line up?? Kommer det vara i Utrecht nu oxå?
Vizay
TE på våren är väl alltid i utrecht som standard...ere inte så?

asså jag har tänkt på det också...vårens TE verkar alltid ha fetare lineup än höstens :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement