|
Trance Energy 2003 datum!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djred |
| quote: | Originally posted by Amnezia
det e typ 15 tim fre-lör lr nått sånt..
|
mm, fan va gött :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
värt att offra en tå för å få komma dit..:crazy: |
hohohohohohoohohoho :D :D :D :p |
|
|
| NordLight |
Jag tänker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
Någon som vet när lineup-en blir förkunnad?
Greetz
NordLight |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ja om du vill köpa smällare kanske :p
Hehe nämen jag vet inte...jag vill oxå dra ner men jag tycker inte att det är värt om jag inte är 100% på att jag kommer in och det är jag inte utan Leg... |
bah inte har jag sånt babyface....lr? :p
men jag håller med...finns det minsta minsta lilla risk för att inte komma in så känns det ju ganska riskabelt att åka...stå där å inte komma in lixom...de vore jävligt surt
får se om jag tajmar den senare TE istället eftersom jag fyller 18 i oktober...blir större chans att min militanta mor släpper iväg mig också :disbelief |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
bah inte har jag sånt babyface....lr? :p
men jag håller med...finns det minsta minsta lilla risk för att inte komma in så känns det ju ganska riskabelt att åka...stå där å inte komma in lixom...de vore jävligt surt
får se om jag tajmar den senare TE istället eftersom jag fyller 18 i oktober...blir större chans att min militanta mor släpper iväg mig också :disbelief |
Hehe närå skoja bara....du skulle säkert kunna köpa Cigg på turklivs hära...jag svääär. :D
Men fan då..jag blir 18 tre månader efter TE...suck...får väl glida på nästa antar jag...då har jag körkort oxå ;) |
|
|
| djred |
då har jag körkort oxå
|
roadtrip till Utrecht :p
är det förresten någon som vet vart Utrecht ligger någonstans? hade varit fint om det låg nära Amsterdam.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hehe närå skoja bara....du skulle säkert kunna köpa Cigg på turklivs hära...jag svääär. :D
Men fan då..jag blir 18 tre månader efter TE...suck...får väl glida på nästa antar jag...då har jag körkort oxå ;) | Som vanligt kan ju jag låna ut några år... jag har ju så det räcker...
| quote: | Originally posted by djred
är det förresten någon som vet vart Utrecht ligger någonstans? hade varit fint om det låg nära Amsterdam.. | Vad jag vet så ligger det hyffsat nära amsterdam... känner en tjej som bor i Utrecht.
Om inte jag minns helt fel så har Glorie vart i Utrecht... TE 2002-02-02 var ju där... |
|
|
| Glorie |
| 5-6 mil söder om amsterdam....värsta fina vägen emellan...det går asfort att ta sig mellan :) |
|
|
| djred |
Fan va gött, då kan man ju kika lite på stan också :D Var rädd att det skulle ligga i nån avkrok, Utrecht låter inte precis som nån metropol.
Hoppas det går några tjusiga bussar dit ut också för här finns det då inget körkort.. |
|
|
| Vizay |
|
vem kan inte...skulle kunna skicka in min 6åriga hund utan att han som säljer skulle säga nått :p
hmm hade kontakt med nån svensk tjej i utrecht över nätet förut (förebyggande syfte :D)...hon sa att det inte var så himla svårt att ta sig dit...men avstånden där nere e ju mindre än i sverige mellan städerna så de lär ju inte va så långt från amsterdam :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by djred
är det förresten någon som vet vart Utrecht ligger någonstans? hade varit fint om det låg nära Amsterdam.. |
40 min med tåget som kostar typ 50 SEK ;) Skitsmidigt!!! Vi bodde i Amsterdam och tog oss till festen med tåget och efter superfesten så drog vi raka vägen till flygplatsen och slagga där ;)
Har någon info om line up?? Kommer det vara i Utrecht nu oxå? |
|
|
| Vizay |
TE på våren är väl alltid i utrecht som standard...ere inte så?
asså jag har tänkt på det också...vårens TE verkar alltid ha fetare lineup än höstens :) |
|
|
|
|