return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Trance Energy 2003 datum!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
hmm, vizay, ja... d verkar så att festen på våren (ja d e vår därnere då) brukar ha bättre lineup? :)

lineup kommer snart alltså... mycket snart :D ska bli spännande
Amnezia
okeeej.nån som redan nu e helt säker på å åka...e 99,9 % säker.om jag inte bryter bådabenen och ryggen typ så åker jag...

men vet inte om jag kan åka bil...blev ju liiite tajt i sommras kanske...iofs e det väl mindre trafik nu än då men iaf...

kan flyga tur/retur förca 1600:- så e lungt jue...

men vet iaf jag å 3 till som e säkra...vore ju soft å va ett gäng...???:rolleyes: ;)

Utrecht e rätt stort ju...fast d ligger lite utanför amsterdam...
för mg vi åkte förbi arenan där TE går...lr sa du inte det jenny????humz iaf...kommer bli grymt jue.wee:p
Glorie
amnezia, ja tvivlar på att vi åkte förbi den arenan :) vi åkte väl aldrig så långt söderut som ner till Utrecht gjorde vi?

Men om detta års TE hålls i samma lokal (Jaarbeurs) å d såg ja precis att d gjorde :) De lokalerna e såååå feta asså... OJ OJ OJ :)

bästa ja varit i hittills :D
Amnezia
was?? men va vad d för arena vi åkte förbi då??? vet nästan iaf att nån sa nått om att d va nått party som gick där...men okej...

men som sagt...jaarbeurs lokalen verkar ju helgrym asså.....

klart du inte kan missa d här jue.....;) ;)
Vizay
amnezia: om de va en arena kanske de va amsterdam arena där sensation hålls.....typ stor fet (vit har jag för mig) arena mitt ute i ingenstans ungefär :)
djred
Har gått och funderat på en sak ett tag nu.

TE kommer ju vara mitt i februari, vilket innebär att det är rätt kallt ute. Till TE kommer det också ett antal tusen personer (va e de 10 000?)...som har på sig jackor för att det är kallt ute..
Finns det alltså jackinlämning för alla de här personerna eller ska man springa dit i t-shirt/skjorta? :conf: :)
Glorie
när vi var där i feb. var det vår i holland... så på dagarna kan man gå i kring me tunna kläder typ :D

de har garderob på TE. :) gratis me brukar den va :D
djred
hehe, då hade jag fel i allt då :)

vilken jäkla garderob dom måste ha :eyes:
Amnezia
djred.....sånt löser sig.....dom har nog fixat d på nått sätt eftersom d e 10:e gången.....

å kommer va en bra bit över 10 000 där...tyvärr så får dom väl inte ta in mer än 25-30 000 pers längre.....lite synd men tror d kan bli rätt bra iaf..hehe.....

2 dec släpps dom nu.....35 euro kostar biljetterna...inte alls farligt asså..

e nån mer säker redan nu???
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia
djred.....sånt löser sig.....dom har nog fixat d på nått sätt eftersom d e 10:e gången.....

-Meeeeen :p Kan du inte läsa eller? ja har ju redan sagt att d finns garderob :D haha :p

quote:
[å kommer va en bra bit över 10 000 där...tyvärr så får dom väl inte ta in mer än 25-30 000 pers längre.....lite synd men tror d kan bli rätt bra iaf..hehe.....

-Jiddrans, hade glömt dä... fasen.. "Bara" 10 000. hehhe... okej.. tack som sa :)

quote:
e nån mer säker redan nu???

-Neeeh inte än... sugen såklart.. men måste kolla pengar å skola.. nedfart etc. E du? :)

djred
Ja men klart jag visste att det ordnade sig, men jag funderade bara lite över hur en garderob för så många personer skulle fungera. Tänk er bara när alla ska ut :D
Glorie
vi stannade till sex senast.. å då hade majoriteten gått hem.. var inte alls många kvar :D suveränt, man kunde röja rejält...å ja tror att vi svenskar tenderar att stanna kvar länge när man går på sån stor fest :D :D Holländarna kan ju gå på stor fest varje vecka
nästan

men japp, garderoben e stor... jobbar kanske 30-40 pers eller nåt... :) men det går förvånansvärt fort att lämna in den
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement