|
Trance Energy 2003 datum!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
hmm, vizay, ja... d verkar så att festen på våren (ja d e vår därnere då) brukar ha bättre lineup? :)
lineup kommer snart alltså... mycket snart :D ska bli spännande |
|
|
| Amnezia |
okeeej.nån som redan nu e helt säker på å åka...e 99,9 % säker.om jag inte bryter bådabenen och ryggen typ så åker jag...
men vet inte om jag kan åka bil...blev ju liiite tajt i sommras kanske...iofs e det väl mindre trafik nu än då men iaf...
kan flyga tur/retur förca 1600:- så e lungt jue...
men vet iaf jag å 3 till som e säkra...vore ju soft å va ett gäng...???:rolleyes: ;)
Utrecht e rätt stort ju...fast d ligger lite utanför amsterdam...
för mg vi åkte förbi arenan där TE går...lr sa du inte det jenny????humz iaf...kommer bli grymt jue.wee:p |
|
|
| Glorie |
amnezia, ja tvivlar på att vi åkte förbi den arenan :) vi åkte väl aldrig så långt söderut som ner till Utrecht gjorde vi?
Men om detta års TE hålls i samma lokal (Jaarbeurs) å d såg ja precis att d gjorde :) De lokalerna e såååå feta asså... OJ OJ OJ :)
bästa ja varit i hittills :D |
|
|
| Amnezia |
was?? men va vad d för arena vi åkte förbi då??? vet nästan iaf att nån sa nått om att d va nått party som gick där...men okej...
men som sagt...jaarbeurs lokalen verkar ju helgrym asså.....
klart du inte kan missa d här jue.....;) ;) |
|
|
| Vizay |
| amnezia: om de va en arena kanske de va amsterdam arena där sensation hålls.....typ stor fet (vit har jag för mig) arena mitt ute i ingenstans ungefär :) |
|
|
| djred |
Har gått och funderat på en sak ett tag nu.
TE kommer ju vara mitt i februari, vilket innebär att det är rätt kallt ute. Till TE kommer det också ett antal tusen personer (va e de 10 000?)...som har på sig jackor för att det är kallt ute..
Finns det alltså jackinlämning för alla de här personerna eller ska man springa dit i t-shirt/skjorta? :conf: :) |
|
|
| Glorie |
när vi var där i feb. var det vår i holland... så på dagarna kan man gå i kring me tunna kläder typ :D
de har garderob på TE. :) gratis me brukar den va :D |
|
|
| djred |
hehe, då hade jag fel i allt då :)
vilken jäkla garderob dom måste ha :eyes: |
|
|
| Amnezia |
djred.....sånt löser sig.....dom har nog fixat d på nått sätt eftersom d e 10:e gången.....
å kommer va en bra bit över 10 000 där...tyvärr så får dom väl inte ta in mer än 25-30 000 pers längre.....lite synd men tror d kan bli rätt bra iaf..hehe.....
2 dec släpps dom nu.....35 euro kostar biljetterna...inte alls farligt asså..
e nån mer säker redan nu??? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
djred.....sånt löser sig.....dom har nog fixat d på nått sätt eftersom d e 10:e gången..... |
-Meeeeen :p Kan du inte läsa eller? ja har ju redan sagt att d finns garderob :D haha :p
| quote: | | [å kommer va en bra bit över 10 000 där...tyvärr så får dom väl inte ta in mer än 25-30 000 pers längre.....lite synd men tror d kan bli rätt bra iaf..hehe..... |
-Jiddrans, hade glömt dä... fasen.. "Bara" 10 000. hehhe... okej.. tack som sa :)
| quote: | | e nån mer säker redan nu??? |
-Neeeh inte än... sugen såklart.. men måste kolla pengar å skola.. nedfart etc. E du? :) |
|
|
| djred |
| Ja men klart jag visste att det ordnade sig, men jag funderade bara lite över hur en garderob för så många personer skulle fungera. Tänk er bara när alla ska ut :D |
|
|
| Glorie |
vi stannade till sex senast.. å då hade majoriteten gått hem.. var inte alls många kvar :D suveränt, man kunde röja rejält...å ja tror att vi svenskar tenderar att stanna kvar länge när man går på sån stor fest :D :D Holländarna kan ju gå på stor fest varje vecka
nästan
men japp, garderoben e stor... jobbar kanske 30-40 pers eller nåt... :) men det går förvånansvärt fort att lämna in den
:) |
|
|
|
|