return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפיגוע בחברון
View this Thread in Original format
NyKoN
אני יודע שזה כבר הפך להיות נדוש מידי אבל הפעם באמת כואב הלב

יהודים התפללו ביום שבת במערת המכפלה וערבים זרקו עליהם רימונים מתוך ידיעה שיקח לכוחות ההצלה זמן להגיע ואם הם יגיעו הם לא יהיו מוגנים..
וקופי ענאן ישן בשקט.. ובאירופה ישנים בשקט... ולאף אחד לא אכפת
וחבל..
אני שמח שצה"ל הגיב כ"כ מהר והרג את המחבלים
NaOren
אחד הדברים היותר נוראים שקרו....

יום שחור היה אתמול הייתי בהלם ששמעתי מה שקרה...

נהרג גם אלוף משנה שזה החייל הבכיר ביותר שנהרג לצה"ל מאז תחילת האינתיפדה אם אני לא טועה...



אני עדיין מחכה לתגובה שלנו!
oDrori
quote:
Originally posted by NaOren

אני עדיין מחכה לתגובה שלנו!


מצטער על מה שקרה, ומצטער לאכזב אותך... אבל להרה תגובות כבר מחכים
NaOren
לא אתה מאכזב אותי בזה שאין תגובה...
המדינה מאכזבת אותי!
DjChook
היום חזרתי ממחנון בצופים שדיבר על השנת שירות, וגרעין, ועזרה לקהילה

והיה לנו הצגת יחיד של שחקן, שעשה הצגה על השסע בין היהודים לחילונים

ובהתחלה התחברתי מאד, שהוא דיבר בתור היהודי שהם הלכו מכות עם חרדים / לאומיים, ואז שכולם ישבו בכלא, הוא הבין שהם לא כולם מפלצות

והלאומיים בכלל היו שם כדי להפריד, והבחור הזה בדיוק עומד להתגייס

אבל אחכ הם גם הוציאו את החרדי בסדר ושם כבר הפסקתי להקשיב יעני ב

"וואלה אתה צודק"

נמאס,

עכשיו אני מצטער, פשוט הייתי חייב לרשום את זה ולא ידעתי איפה

בקשר לתגובה, אין תגובה, ולא תהיה תגובה

אנחנו במערכת בחירות,
כל צעד שמישהו פוליטי עושה עכשיו הוא יחשוב שלושים אלף פעם לפני
וככה לא מזיזים דברים ... במיוחד לא בנושאים רגישים כאלה

עכשיו אני מצטער שוב אבל אני שמעתי על זה ככה על רגל אחת, ורק היום באוטובוס חזרה שמענו חדשות ושמענו הכל

אני יודע שזה ממש קשה, אבל סורי, בינתיים עוד לא יצא לי להתחבר כי עוד לא הבנתי מה ממש קרה שם, מה שכן זה מאד חבל על האזרחים / חיילים שקיפחו נפשם


סעמק למה הם מתפללים שם ?! לא מספיק הכותל ?!
oDrori
http://tester.tranceaddict.com/foru...8123#post918123

בגלל שאני לא רוצה להפוך טרד כזזה לעוד טרד פוליטיקה
MasterP
כוס עמק אני הייתי המום ששמעתי על האירועים
מה זה אלוף משנה נהרג מה קורה פה?

הערבים האלו כנראה לא קולטים למה במערכת בחירות לא עושים דברים כאלו למה ממשלת הימין תגדל אפילו יותר
ואולי אפילו תקבל 38 מנדטים כמו שמנבאים בוואלה.

מצטער על החיילים שנהרגו
MoSH_MaN
באמת אין מילים
זה כבר עובר את הגבול
Hell_Copter
סעמק על הערבים האלה!!!
כמה כבר אפשר...

בדיוק היום היה לי מבחן בחיבור וכתבתי על כמה שארץישראל אלימה
מזה נמנעתי מלהזכיר את כל הסיפור עם הערבים כי יש מספיק בעיות רק עם יהודים... אז בקיצור אני ממש מצטער שלא כבתי גם על הערבים קצת...
שונא אותם
luckystrike
חבר'ה החיילים שטיפלו בארוע היו כאלה שאני אימנתי !!!
אני אמור לקבל דו"ח מהארוע שבוע הבא ...
המח"ט הזה אחלה גבר - דיברתי איתו לפני שבוע וחצי שהייתי בשטחים
הוא היה ממש נחמד ...



אני עדיין לא מאמין איזה בעסה עם כל החרא הזה ...

NyKoN
quote:
Originally posted by MasterP
כוס עמק אני הייתי המום ששמעתי על האירועים
מה זה אלוף משנה נהרג מה קורה פה?

הערבים האלו כנראה לא קולטים למה במערכת בחירות לא עושים דברים כאלו למה ממשלת הימין תגדל אפילו יותר
ואולי אפילו תקבל 38 מנדטים כמו שמנבאים בוואלה.

מצטער על החיילים שנהרגו



הופה שמאלני...
חחח
מה רע בזה שהימין יגדל?
oDrori
quote:
Originally posted by NyKoN
הופה שמאלני...
חחח
מה רע בזה שהימין יגדל?


שזה יבוא כתוצאה מפעילויות של ערבים. שזה בעצם אומר שזה יבוא מתוצאה של הרבה הרוגים.


זה מהסוף להתחלה.

ומההתחלה לסוף:

מה שהוא אומר, זה שמנקודת המבט של הערבים, להסלים את האלימות בעיקר בתקופה כזאת, אומר לחזק את הימין, שכפי שברור לך קצת פחות טוב אליהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement