return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
צו ראשון...
View this Thread in Original format
NaOren
מחר בבוקר יש לי צו ראשון
אני שיא המתרגש!!!

סתם רציתי לידע אתכם...
אפשר לסגור את הטרד
MoSH_MaN
שיהיה לך בהצלחה

גם לי יהיה עוד מעט

אין לי זין לזה

יום מסריח

פיסכו אמא שלהם
NaOren
אני אבל לא נראה לי יעשה מחר את המבחנים...
כי אני חולה אז אני מעדיף לבוא יום אחר שאני יהיה בריא
oDrori
יש זמן...

בהצלחה אחי

תגיד, מה הם עושים עם הקטע בריאות?
MoSH_MaN
אז אתה רק הולך לבדיקת ביציןם?
DjNumShum
לבריאות אחשלי תבלה
אני יום שני בבוקר מתגייס

אה ותשקיעו בבחינות כי זה חשוב לאללה
וגם בראיון אישי תראו מוטיבציה
אלא אם אתם לא רוצים להגיע למקום טוב
DjChook
אורן אם אתה לא ב 100 אחוז מוכן
אל תסכים לפסיכוטכני

ואם אתה , כמו שאני מכיר אותך בתקופה האחרונה, קצת ב
DOWN
אז גם תוותר על הראיון אישי

למה אם תבוא אליהם עם חוסר מוטיבציה לשוחח

או
OVER
מוטיביציה "להרוג ערבים" - אתה מסוגל
אז זה יכול לדפוק אותך
Hell_Copter
אוי צו ראשון... איזה יום מבוזבז
אתה עושה אימות נתונים שסתם דפוק...
אז בודקים לך את הביצים... ואז מבחנים קלים שמשעממים את התחת
ובמקרה שלי ראיון אישי ביום אחר

אני לא ישכח איך הרופא בא אליי ותפס לי בביצים כל כך חזק ומהר ש10 דקות אחר כך עדיין רציתי לבכות...
אחר כך הרופאה כזה מיששה לי חצי שעה את הביצים וכזה אמרה לי ישר ... פרופיל 97
וגיליתי גם שהקב"א שלי היא 56 והדפ"ר שלי 90
מה שאומר שיש לי פרופיל מושלם!! כמו מלך
Tarantula
קודם כל בהצלחה!!!!!!!!!! בצוו הראשון:)



ודבר שני... שלא תדעו איזה רופא סוטה היה לי,זאת אומרת יש עדיין(כנראה)לבנות...
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous:
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
קודם כל בהצלחה!!!!!!!!!! בצוו הראשון:)



ודבר שני... שלא תדעו איזה רופא סוטה היה לי,זאת אומרת יש עדיין(כנראה)לבנות...
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous:


קבלי את זה כמחמאה אלונה
;)

Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
קבלי את זה כמחמאה אלונה
;)


בטטחחחחח מחמאה מאיזה זקן שמן מגעיל, אני מעדיפה שלא....:eek: :eek: :nervous: :nervous: :eyespop:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous:


וכשהרופא שולח מהר יד לביצים ומביא לך פיצוץ שם וזהו בזמן שהרופאה חצי שעה ממששת לך אותם וחצי שעה מעבירה יד על כל סנטימטר אפשרי שם זה לא הטרדה מינית?
או שגם אני צריך לקחת את זה כמחמאה??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement