|
צו ראשון...
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מחר בבוקר יש לי צו ראשון
אני שיא המתרגש!!!
סתם רציתי לידע אתכם...
אפשר לסגור את הטרד |
|
|
| MoSH_MaN |
שיהיה לך בהצלחה
גם לי יהיה עוד מעט
אין לי זין לזה
יום מסריח
פיסכו אמא שלהם |
|
|
| NaOren |
אני אבל לא נראה לי יעשה מחר את המבחנים...
כי אני חולה אז אני מעדיף לבוא יום אחר שאני יהיה בריא |
|
|
| oDrori |
יש זמן...
בהצלחה אחי
תגיד, מה הם עושים עם הקטע בריאות? |
|
|
| MoSH_MaN |
| אז אתה רק הולך לבדיקת ביציןם? |
|
|
| DjNumShum |
לבריאות אחשלי תבלה
אני יום שני בבוקר מתגייס
אה ותשקיעו בבחינות כי זה חשוב לאללה
וגם בראיון אישי תראו מוטיבציה
אלא אם אתם לא רוצים להגיע למקום טוב |
|
|
| DjChook |
אורן אם אתה לא ב 100 אחוז מוכן
אל תסכים לפסיכוטכני
ואם אתה , כמו שאני מכיר אותך בתקופה האחרונה, קצת ב
DOWN
אז גם תוותר על הראיון אישי
למה אם תבוא אליהם עם חוסר מוטיבציה לשוחח
או
OVER
מוטיביציה "להרוג ערבים" - אתה מסוגל
אז זה יכול לדפוק אותך |
|
|
| Hell_Copter |
אוי צו ראשון... איזה יום מבוזבז
אתה עושה אימות נתונים שסתם דפוק...
אז בודקים לך את הביצים... ואז מבחנים קלים שמשעממים את התחת
ובמקרה שלי ראיון אישי ביום אחר
אני לא ישכח איך הרופא בא אליי ותפס לי בביצים כל כך חזק ומהר ש10 דקות אחר כך עדיין רציתי לבכות...
אחר כך הרופאה כזה מיששה לי חצי שעה את הביצים וכזה אמרה לי ישר ... פרופיל 97
וגיליתי גם שהקב"א שלי היא 56 והדפ"ר שלי 90
מה שאומר שיש לי פרופיל מושלם!! כמו מלך |
|
|
| Tarantula |
קודם כל בהצלחה!!!!!!!!!! בצוו הראשון:)
ודבר שני... שלא תדעו איזה רופא סוטה היה לי,זאת אומרת יש עדיין(כנראה)לבנות...
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
קודם כל בהצלחה!!!!!!!!!! בצוו הראשון:)
ודבר שני... שלא תדעו איזה רופא סוטה היה לי,זאת אומרת יש עדיין(כנראה)לבנות...
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous: |
קבלי את זה כמחמאה אלונה
;) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
קבלי את זה כמחמאה אלונה
;) |
בטטחחחחח מחמאה מאיזה זקן שמן מגעיל, אני מעדיפה שלא....:eek: :eek: :nervous: :nervous: :eyespop: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
איזה מבטים הוא דופק לבנות חבל על הזמן...ומנסה לגעת בכל מקום אפשרי,
והבדיקה אצלו אורכת איזה 15 דקות בזמן שאצל השניה זה איזה 5 דקות..
איזה פחד זה, הטרדה מינית פשוט...:nervous: :nervous: |
וכשהרופא שולח מהר יד לביצים ומביא לך פיצוץ שם וזהו בזמן שהרופאה חצי שעה ממששת לך אותם וחצי שעה מעבירה יד על כל סנטימטר אפשרי שם זה לא הטרדה מינית?
או שגם אני צריך לקחת את זה כמחמאה?? |
|
|
|
|