return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Iets leuks...
View this Thread in Original format
SnuggLe
Ik moest van Optimus maar iets leuks posten..dus hier is het:

IETS LEUKS!!!!!!

Nah :) Is dat niet leuk? ;)
Verder heb ik geen kont te melden en is dit weer voer voor andere mods om te closen / deleten.

Tim: je moet dat boekje om chinees te leren om die meid te versieren gewoon zoeken in een BOEKENWINKEL waar ze lonely planets verkopen. :)

In China hier is verder alles oke... volgende verslag komt volgende week wel weer een keer. Zie jullie wel weer op IC...vette site btw!!

Greetz,
SnuggLe
Biohazard
Hoezo een useless thread :crazy:
Optimus
ha nerd!


en nu ga ik weer terug, want me eitje ligt op de pan:D
Blik
ik ga lekker live ajax-nec kijken via internet

geinteresseerd? ga naar www.ajax.nl
New Wave
Bram, je bent een engel, ik ga maandag meteen effe door amsterdam touren, der moet daar toch 1 winkel zijn die dat verkoopt :p
Akira
en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!!
Raymond
quote:
Originally posted by Akira
en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!!

Feyenoord ook :D
New Wave
quote:
Originally posted by Raymond
Feyenoord ook :D



Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk....
Jappio
quote:
Originally posted by Akira
en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!!


Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk....



:rolleyes: :D
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk....



:rolleyes: :D


:D

SanduTje
ff snel posten voor dat tie gesloten is :D :D
franzelare
kijk snuggle weet echt hoe hij iets leuks moet posten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement