|
Iets leuks...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik moest van Optimus maar iets leuks posten..dus hier is het:
IETS LEUKS!!!!!!
Nah :) Is dat niet leuk? ;)
Verder heb ik geen kont te melden en is dit weer voer voor andere mods om te closen / deleten.
Tim: je moet dat boekje om chinees te leren om die meid te versieren gewoon zoeken in een BOEKENWINKEL waar ze lonely planets verkopen. :)
In China hier is verder alles oke... volgende verslag komt volgende week wel weer een keer. Zie jullie wel weer op IC...vette site btw!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Biohazard |
| Hoezo een useless thread :crazy: |
|
|
| Optimus |
ha nerd!
en nu ga ik weer terug, want me eitje ligt op de pan:D |
|
|
| Blik |
ik ga lekker live ajax-nec kijken via internet
geinteresseerd? ga naar www.ajax.nl |
|
|
| New Wave |
| Bram, je bent een engel, ik ga maandag meteen effe door amsterdam touren, der moet daar toch 1 winkel zijn die dat verkoopt :p |
|
|
| Akira |
| en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!! |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Akira
en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!! |
Feyenoord ook :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Raymond
Feyenoord ook :D |
Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk.... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Akira
en ajax heeft weer gewonnen OLE OLE OLE!!! |
Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk....
:rolleyes: :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
Dat is niet leuk....je moet je wel aan topic houden natuurlijk....
:rolleyes: :D |
:D |
|
|
| SanduTje |
| ff snel posten voor dat tie gesloten is :D :D |
|
|
| franzelare |
| kijk snuggle weet echt hoe hij iets leuks moet posten :D |
|
|
|
|