return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ביי
View this Thread in Original format
DjNumShum
טוב
פה זה נגמר
מחר אני מתגייס ונעלם ככה ל 3 שנים הבאות
היה נחמד היה טוב אני כבר שנה וקצת פה אבל לא מפגיז בפוסטים
אז בקיצור
תבלו ותהנו מהאזרחות
ניפגש עוד 3 שנים או משהו
שמרו על המוזיקה
בעצם אולי אני יקפוץ איזה סוף שבוע או משהו
בקיצקץ
סאלאמת
אההה ואל תדאגו
יש מי ששומר עליכם
:D
DjChook
אחייי תעשה חייים

אבל זה לא סיבה להפסיק להיות בפורום

אתה יודע טוב מאד שיש פה אנשים שהם מהצבא :)

(למרות שהם ג'ובניקים, סתם חולה עליכם)

אז תשתדל
;)

ואם אריאל, ומורן הם אלה ששומרים עלי, אז אני מתחיל לפחד
:nervous:

סתםםםםםםםםםם
NyKoN
וואי אחי בהצלחה ותהנה באמת כמה שאפשר..
תמיד תזכור לצחוק קצת ולהתעלל בערבים.. זה טוב לנשמה
MoSH_MaN
תשמור על עצמך אחי
eXeTik
בהצלחה גבר, ותקפוץ לבקר מדי פעם...
Hell_Copter
שיהיה לך בהצלחה גבר!!
נקווה שיהיה שירות קל
oDrori
צמצם סבל אחי


בהצלחה
YuVaL
אני שונא פרידות ארוכות
:confused: :confused: :( :( :( :( :( :sadgreen: :sadgreen:

תשמור על עצמך אחי!
וכמו שאמרו כבר
זה לא סיבה להגמל מהפורום
אז תקפוץ לבקר פה שישבת שיש לך זמן
:)
luckystrike
אחי בהצלחה !
אל תעשה שטויות ושמור על עצמך ...

קיצר תבוא לבקר גבר !
Tarantula
בהצלחה לך!@!#!@$:D
ושיהיה לך השירות הכי קל שאפשר...

שולחת המון המוןאנרגיות חיוביות

(לא לשים לב נדבקתי מהרוחניות ל המורה לתנ"ך)
:D

coby
וואלה בהצלחה אחי :)

איזה כיף לי , יש לי עוד זמממן !
itamarsan
אחי עם אתה מספיק לקרוא את זה
שיהיה לך גיוס טוב ותשמור על עצמך שםם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement