|
ביי
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
טוב
פה זה נגמר
מחר אני מתגייס ונעלם ככה ל 3 שנים הבאות
היה נחמד היה טוב אני כבר שנה וקצת פה אבל לא מפגיז בפוסטים
אז בקיצור
תבלו ותהנו מהאזרחות
ניפגש עוד 3 שנים או משהו
שמרו על המוזיקה
בעצם אולי אני יקפוץ איזה סוף שבוע או משהו
בקיצקץ
סאלאמת
אההה ואל תדאגו
יש מי ששומר עליכם
:D |
|
|
| DjChook |
אחייי תעשה חייים
אבל זה לא סיבה להפסיק להיות בפורום
אתה יודע טוב מאד שיש פה אנשים שהם מהצבא :)
(למרות שהם ג'ובניקים, סתם חולה עליכם)
אז תשתדל
;)
ואם אריאל, ומורן הם אלה ששומרים עלי, אז אני מתחיל לפחד
:nervous:
סתםםםםםםםםםם |
|
|
| NyKoN |
וואי אחי בהצלחה ותהנה באמת כמה שאפשר..
תמיד תזכור לצחוק קצת ולהתעלל בערבים.. זה טוב לנשמה |
|
|
| MoSH_MaN |
| תשמור על עצמך אחי |
|
|
| eXeTik |
| בהצלחה גבר, ותקפוץ לבקר מדי פעם... |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה לך בהצלחה גבר!!
נקווה שיהיה שירות קל |
|
|
| oDrori |
צמצם סבל אחי
בהצלחה |
|
|
| YuVaL |
אני שונא פרידות ארוכות
:confused: :confused: :( :( :( :( :( :sadgreen: :sadgreen:
תשמור על עצמך אחי!
וכמו שאמרו כבר
זה לא סיבה להגמל מהפורום
אז תקפוץ לבקר פה שישבת שיש לך זמן
:) |
|
|
| luckystrike |
אחי בהצלחה !
אל תעשה שטויות ושמור על עצמך ...
קיצר תבוא לבקר גבר ! |
|
|
| Tarantula |
בהצלחה לך!@!#!@$:D
ושיהיה לך השירות הכי קל שאפשר...
שולחת המון המוןאנרגיות חיוביות
(לא לשים לב נדבקתי מהרוחניות ל המורה לתנ"ך)
:D |
|
|
| coby |
וואלה בהצלחה אחי :)
איזה כיף לי , יש לי עוד זמממן ! |
|
|
| itamarsan |
אחי עם אתה מספיק לקרוא את זה
שיהיה לך גיוס טוב ותשמור על עצמך שםם |
|
|
|
|