|
Addiction 2 Flyer Design Wedstrijd
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Goeden ochtend/middag avond mede-TA'ers
We zijn weer vollop bezig met het organiseren van de volgende Addiction.
Om jullie meer bij dit feest te betrekken houden we een flyer design wedstrijd.
Jullie maken de flyer en diegene die de mooiste maakt wordt uiteindelijk gebruikt voor het feest.
We zijn op dit moment nog in een beginfase van het organiseren en hebben nog geen definitieve locatie of datum.
Er zijn wel een aantal voorwaarden waar aan voldaan moet worden:
- De kleur van de flyer wordt blauw, maar dat mag in elke gradatie van blauw.
LET WEL OP, het drukprocede vind plaats doormiddel van een CMYK kleuren structuur.
Zet je instellingen dus op CMYK in plaats van RGB!!!
Houd hier rekening mee!!!
- Het lettertype (wat jullie zelf gaan kiezen) wat op deze flyer komt
gaat in de toekomst ook bij de andere flyers gebruikt worden.
Om dit te vergemakkelen willen we graag dat jullie de
letters niet transformeren.
We gaan met de gekoze lettertype namelijk niet alleen op de flyer
gebruiken.
- De grootte van de flyer is 74 mm bij 105 mm
LET OP: Deze maat is een netto maat, rondom dient er 2 mm extra
beeld aan gemaakt te worden i.v.m. het schoon-snijden van de flyer.
Afstand tekst tot nettomaat minimaal 5mm.
- Het design van de flyer moet wel puur zijn.
Het moet dus 100% door jouw ontworpen zijn.
- Er wordt op 2 zijden gedrukt
- Houd rekening met een line up van 5 dj's
- Tevens moet er ruimte zijn voor een goed leesbaar stuk text waar
info kan worden geplaatst: Adres, kosten, plaats.
- De datum staat nog niet vast, maar de datum wordt dezelfde manier
weergegeven als op de vorige flyer: The X of August.
- De uiterlijke inleverdatum is 15 DECEMBER!!!
- BELANGRIJK!!:Op geen enkele manier mag een link worden gelegt naar
de Trance addict site
Diegene die de flyer maakt die wij gaan gebruiken krijgt gastenlijstplaats+1
Wij kunnen echter wel kleine aanpassingen aan de flyer doen.
Als je geen space hebt en jke wilt je flyer mailen, dan kan dat naar het volgende adres:
[email protected]
We wensen jullie veel design plezier,
De Addiction Crew |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Het design van de flyer moet wel puur zijn.
Het moet dus 100% door jouw ontworpen zijn. |
betekent dit dat gebruik van plaatjes van internet niet is toegestaan? of doel je op de lay out?
[edit]kun je een plaatje van de vorige flyer posten?[/edit] |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
betekent dit dat gebruik van plaatjes van internet niet is toegestaan? of doel je op de lay out? |
In principe kan je gewoon plaatjes van Internet gebruiken. Het probleem is dat je soms plaatjes tegenkomt die je niet zomaar mag gebruiken (denk aan bijvoorbeeld foto's van ID&T of Q-dance). Aangezien wij niet daarvoor aansprakelijk willen worden gesteld willen wij niet dat er zomaar plaatjes worden gepikt zonder toestemming van de bron of eigenaar. Wat niet de bedoeling is, is dat je een desktopimage pakt en dat als flyer gebruikt. Niettemin kan je heel veel maken, als je er maar je fantasie voor gebruikt! |
|
|
| AlFerox |
cool idee man!! 
ikzelf heb echt 0,0 verstand van flyers maken/photoshop etc. dus op mij hoef je niet te rekenen :toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
fat ideetje, zijn vast wel een paar mensen die goed kunnen designen hier, ikzelf kenner ook geen neuk van :)
ben benieuwd |
|
|
| raoel |
Ikzelf kan niet php-en, maar kwil best helpen met de website ofzow.
Ik sta bij je msn tim, dus je laat me maar wat weten als je daarvoor hulp nodig hebt. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
Ikzelf kan niet php-en, maar kwil best helpen met de website ofzow.
Ik sta bij je msn tim, dus je laat me maar wat weten als je daarvoor hulp nodig hebt. |
I'll remember it :)!!thnx! |
|
|
| Teal'k |
Hrm, hadden jullie van de laatste addiction een flyer? Zo ja, heb je daar een link van?
Ik maakte vroeger altijd cd covers voor een vriend die DJ't.. maar dat waren niet echt zeg stylvolle plaatjes. het waren meer (zelf-)gerenderde landschappen met titel en DJ erop zeg maar..
Kijk bijvoorbeeld hier:
hier dus :)
Die landscapes zijn natuurlijk niet zo toepasselijk waarschijnlijk.. maar bijv die front-front2.jpg en back.jpg achtergrond is ook best redelijk :)
verder het photoshoppen of paintshoppro'en gaat me ook wel redelijk af, alleen meestal heb ik niet echt de fantasy om iets leux te verzinnen.. Zeg maar wat je wil, misschien heb ik er wel tijd voor om ff wat in elkaar te flansen :D |
|
|
| DJ Bazz |
tof idee dit!!!
kan zelf bijna niets/klein beetje photoshoppen, als ik een zondag tijd heb zal ik wel ff proberen wat te maken.
verder als jullie nog hulp nodig hebben bij de websitebouw, ik ben een PHP-nerd :D dus ik wil jullie daar wel mee helpen:) |
|
|
| TimeportE |
ik heb die flyer van vorige addiction nog in mijn portemonnai zitten dus als het nodig is scan ik em morgen wel in! :p
en ik doe wel mee denk ik, ben wel best redelijk met photoshop ed. dus.. da moet wel goed komen! :)
trouwens een thema is ook reuze handig, of mag je dat zelf bedenken? |
|
|
| Blik |
| heb het maar even gesticked, ikzelf doe niet mee aan de wedstrijd |
|
|
| Teknikol |
stel je hebt iets gefabriceerd en je wilt checken of het in de buurt komt van wat jullie in je hoofd hebben qua structuur etc. Moet dan een link posten? Of moet ik hem pm'men om de originaliteit van het design te handhaven? Het is ook zo dat anderen ervan kunnen leren of geinspireerd raken oid. misschien domme vraag ofzo, maar ik vraag het ff.
ltr,
Tek |
|
|
|
|