return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Qlubtempo (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
Dr. Kuipers
en SCUL zijn in ieder geval van de partij :)

NOu ik ben er ook...ik weet niet hoe jullie er uit zien dus maar ff een link van een foto van mij en dan weetje hoe ik er uit zie

Foto 1 van mij
Foto 2 van mij

als je me ziet spreek me maar aan ok???

ATJOOOOO
misschien is henkie henk er ook wel lekker stampuh!!!
Dr. Kuipers
Op X-Qlusive heb ik je ook nie gesproken...

Dus zal je wel ffies zoeken en spreek je zaterdag :)
Akira
is goed dan gaan we ff flink knallen...hehehe :D

wie gaan er nog meer dan ???
Dr. Kuipers
Vond het een mega stampfeest! :D :D :D

Begon lekker met Isaac, daarna draaide Panic Machine wazige techno :conf:
Dus naar Ard un Jorn gegaan.
Die draaiden echt wel heerlijk gewoon, wel veel bekende platen af en toe eens een wat rustiger nummertje tussendoor...
Daarna maar eens ffies beetje rondgelopen (was eerste keer Hemkade, dus alles beetje verkennen enzo)
Toen bij Haze & Abyss gebelven die in area 2 draaiden. Was ook een vette set.
Daarna draaide The Beholder, lekkere plaatjes, maar af en toe een beetje te rustig soms voor de tijd.
Ferry Corsten - Punk (Cosmic Gate Remix) ergens midden in de set vonk beetje wazig :S
Maar op laatst draaide ie beetje Best of Derb :D
Alle vette remixen; Trance and Acid, Follow Me en natuurlijk Derbus :D
Toen maar naar de main gegaan, was echt tering warm daar zeg.
Maar Technoboy sloot echt super af met Megaphone - H.C.M.F.
Damn wat een beukplaat :p
Als laatste mocht Luna het overnemen en dat was echt superhard :D
Zoveel harde en vette platen gehoord tijdens die set en eindelijk eens "Mystery Land Anthem" live gehoord :D

Was dus eerste keer Hemkade voor mij, maar absoluut een wereldtent.
Qlubtempo #13 waarschijnlijk ook wel van de partij :D

Enne Akira heb je nie kunnen vinden...
ScuL
Het was ongelovelijk druk. Compleet uitverkocht. Heb ik nog niet eerder gezien met een QT in de Hemkade. Zelfs zo erg dat toen we om iets van 22:30 aan kwamen rijden alle parkeerplaatsen op het eigen terrein van de Hemkade al helemaal vol stonden. Normaal kun je daar gerust tot 00:00 parkeren!

Afijn, stukje lopen dus. Bij binnenkomst kregen we gelijk Isaac voor onze kiezen... damn dat was wel relaxed binnenkomen! Na een tijdje verscheen Panic Machine met een of andere vage haarband. Hij draaide een vreemd soort Techhouse wat tussen Hardhouse, Hardstyle en Techno inzit, heel wazig. Dat zijn we eventjes ontvlucht en hebben gewacht totdat om 00:00 de 2e area open ging!

We liepen naar binnen, de lichten gingen aan en Ard & Jorn knalden hun 1e plaatje erin om een beetje warm te draaien. En als 3e plaat kwam ie dan eindelijk, 16! Hoe kon het ook anders :D
Ze draaiden een relaxte set met een aantal wat oudere maar geweldige hardstyle platen en af en toe ook wat trance er tussen door.

Vervolgens Haze & Abyss, dat was wel aardig. Toen ben ik even drinken gaan halen en Kuipers & co. kwijt geraakt. In het rondje dat ik toen maakte kwam ik ook eventjes door area 1 waar Pila net was begonnen en als 1e draaide die zijn eigen nieuwe single! Knetterhard echt! (Geen wonder als je uit de hardcore-scene komt). Toen nog een paar heerlijke en na Tuneboy - Demolition (:D) heb ik Kuipers weer teruggevonden in de 2e area.

Uiteindelijk kwam The Beholder daar optreden (aka Jeroen Streunding
van Neophyte :D), was ook vet, hij had het tempo er flink in zitten.
Area 2 was trouwens een stuk relaxter, veel meer beweegruimte en een wat frissere temperatuur. Aan het einde van zijn set gaf hij inderdaad een soort Top Derb weg, heel snel achter elkaar, wel lekker om ze alledrie nog even te horen.

Toen weer naar de main area waar Technoboy aan het draaien was. Echt weer topplaten waaronder de Hardstyle Masterz - Age of Reversebass natuurlijk en ook de nieuwe K-Traxx, Hardventure. Na een tijdje was het weer einde verhaal voor Christiano en kon Luna beginnen.
Zo vet dat hij het Mysteryland anthem live draaide, dat was voor mij de 2e keer en ik haalde gelijk de herinneringen van toen weer op :D
Die plaat moet echt vaker gedraaid worden :) Aan het einde van zijn set zat er nog een enkele verdwaalde hardcore plaat tussen en hij sloot ook gruwelijke hard af met een of ander up-tempo beuknummer gevolgd door Radium - Back again for Bang.

We moesten bij de garderobe zeker een half uur wachten omdat 2 dames uit ons gezelschap hun vestje graag weer terug zouden zien, en dat ging niet zo makkelijk. Even de kou trotseren en weer terug naar huis :p December weer :D
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by ScuL

We moesten bij de garderobe zeker een half uur wachten omdat 2 dames uit ons gezelschap hun vestje graag weer terug zouden zien, en dat ging niet zo makkelijk. Even de kou trotseren en weer terug naar huis :p December weer :D


Ja dat wachten was wel ff minder ja, maar gelukkig hadden we haar toch weer gevonden :)
Enne zo reizen is echt ideaal! :D
Nogmaals THX!
Remy D
quote:
Originally posted by magrec


sow hee wat een lange sets zeg. Ach ja wat maakt het uit het zijn toch alleen maar dezelfde geluidjes.


Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch.....
Teal'k
RRRRRRRrrrrrrrrrrrrround 1: FIGHT! :D
magrec
quote:
Originally posted by Remy D
Ja het is lang niet zo diepgaand als progressive want dat is van die muziek waar je gewoon met je pik in je hand kan gaan staan draaien. Het is ongelovelijk hoe fantastisch het is om naar "progressive" te luisteren. Of Sander me persoonlijk in me bek spuit, zo SUPER!!! Je moet ook zoveel verstand hebben om progressive te begrijpen. Je moet het voelen, pff echt niet zo simpel als dat zielige hardstyle dat is pas voor onwetende mongolen die alleen maar dom kunne springen. Tja niemand kan gewoon tippen aan de fantastische Sander met zijn fijne draaikunsten die hij tevens heeft geleerd ergens in een boerenkroegie. Sander is de koning in mijn wereld en hardstyle is kut en simpel. Maar Sander oooooooh Sander toch.....



Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy :)
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me :)
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Hehe wat ben je toch ook een lekker ding remy :)
Ga je naar innercity? Krijg je biertje van me :)

Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij ;). Hehe :)

magrec
quote:
Originally posted by Remy D
Haha ja tuurlijk ga ik, maar jij hebt er nog 1 tegoed van mij ;). Hehe :)


haha owja mysteryland :p
Meeten tijdens sander kleinenberg :p :p :p :p ;)
Akira
REMY D ja ja dat zijn de uitspraken die gemaakt moeten worden ;) HAHAHA

Maar ik SCUL zit jij ook op de SVC ???wat een kutschool is het zeg...welk jaar zit je dan ???


QLUBTEMPO was zoals gewoonlijk weer lekker beuken...STEFAN en mido nog gezien dus dat was zeker toppie hoor :D maar ja mijn lichaam trok het dit keer erg slecht dat ik al om 3.00 zo naar de klote was dat ik niks meer kon...Maar ja al met al een leuk feesie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement