|
Qlubtempo
|
View this Thread in Original format
| Akira |
Wie gaan ook ?? ik denk niet veel van dit board....
Maar ik ben zeker weer van de partij:gsmile: :gsmile: |
|
|
| jploveparade |
| Waar Wanneer Hoeveel Wie |
|
|
| kolkiewolkie |
hemkade/Q-base, komende zaterdag, 20 pleuro in de voorverkoop, 25 aan de deur (d8 ik), line up... euh, geen idee, best veel namen iig.
ik kom nie, ga nie voor hardstyle het hele land doorsjesen, kuipers dacht er wel over meen ik |
|
|
| Cosmic Guy |
http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=nieuws
Ziet er goed uit: Luna, Pila, Isaac, Dana, Technoboy, Haze&Abbys, Ard und Jorn (zijn nederlands, wist ik niet eens), Sunny-D, Panic Machine...
Ik kan niet, maar veel plezier Akira:D |
|
|
| jploveparade |
| Isaac, Dana, Ard und John? :D Jippy! |
|
|
| Akira |
| Lekker knallen!!!hehehe |
|
|
| SanduTje |
woot nice!
als het dichter bij huis was, was ik zeker van de partij geweest.. :(
zeker een goeie lineup! erg stampbaar :) |
|
|
| raoel |
Lijkt me erg vet om erheen te gaan, maar ook voor mij erg ver weg.
Laat staan dat ik één van me vrienden mee zou kunnen krijgen want na ideeën van ons om naar Impulz en/of Innercity te gaan zijn deze ook al zo goed als zeker vervlogen. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Yupz ik ben present! :D
Vandaag mn kaartje gehaald! :D |
|
|
| ScuL |
sl3t .... kom jij ook weer?
hehe... met wie ga je.
ik ga weer met wouter, je kan wel mee als je nog niemand hebt.
mijn kaartje prijkt alweer op mijn bureau :D :D :D
voor mij is het niet zo ver, iets van 45km. ik ga er iedere maand heen :p |
|
|
| Dr. Kuipers |
Wheheh, ben sinds zondag officieel aan de vrouw :D
Wat zou de wereld zijn zonder PF he :p :p
Je weet wel die girl die ik op X-Qlusive heel ff heb gesproken, ook PF dus :D
Dus gaat er met haar heen, waarschijnlijk trein, maar weet ook nie of nog veel vriendinnen meegaan van haar.
Anders hebbie vast nog wel plek he voor 2 :) |
|
|
| ScuL |
whehe wie is de gelukkige ? .. PB me anders ff @ PF.
btw, ja ik heb nog wel plek... minstens tot aan Amsterdam dan moet ik Wouter ff oppikken vanuit z'n kamer maar dan is het niet ver meer :D
ga maar lekker boven op elkaar liggen op mijn hangmat achterbank :D
die is toch al krap genoeg :) |
|
|
|
|