return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Qlubtempo
View this Thread in Original format
Akira
Wie gaan ook ?? ik denk niet veel van dit board....

Maar ik ben zeker weer van de partij:gsmile: :gsmile:
jploveparade
Waar Wanneer Hoeveel Wie
kolkiewolkie
hemkade/Q-base, komende zaterdag, 20 pleuro in de voorverkoop, 25 aan de deur (d8 ik), line up... euh, geen idee, best veel namen iig.

ik kom nie, ga nie voor hardstyle het hele land doorsjesen, kuipers dacht er wel over meen ik
Cosmic Guy
http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=nieuws

Ziet er goed uit: Luna, Pila, Isaac, Dana, Technoboy, Haze&Abbys, Ard und Jorn (zijn nederlands, wist ik niet eens), Sunny-D, Panic Machine...

Ik kan niet, maar veel plezier Akira:D
jploveparade
Isaac, Dana, Ard und John? :D Jippy!
Akira
Lekker knallen!!!hehehe
SanduTje
woot nice!

als het dichter bij huis was, was ik zeker van de partij geweest.. :(


zeker een goeie lineup! erg stampbaar :)
raoel
Lijkt me erg vet om erheen te gaan, maar ook voor mij erg ver weg.
Laat staan dat ik één van me vrienden mee zou kunnen krijgen want na ideeën van ons om naar Impulz en/of Innercity te gaan zijn deze ook al zo goed als zeker vervlogen.
Dr. Kuipers
Yupz ik ben present! :D

Vandaag mn kaartje gehaald! :D
ScuL
sl3t .... kom jij ook weer?
hehe... met wie ga je.
ik ga weer met wouter, je kan wel mee als je nog niemand hebt.

mijn kaartje prijkt alweer op mijn bureau :D :D :D

voor mij is het niet zo ver, iets van 45km. ik ga er iedere maand heen :p

Dr. Kuipers
Wheheh, ben sinds zondag officieel aan de vrouw :D

Wat zou de wereld zijn zonder PF he :p :p

Je weet wel die girl die ik op X-Qlusive heel ff heb gesproken, ook PF dus :D
Dus gaat er met haar heen, waarschijnlijk trein, maar weet ook nie of nog veel vriendinnen meegaan van haar.
Anders hebbie vast nog wel plek he voor 2 :)
ScuL
whehe wie is de gelukkige ? .. PB me anders ff @ PF.
btw, ja ik heb nog wel plek... minstens tot aan Amsterdam dan moet ik Wouter ff oppikken vanuit z'n kamer maar dan is het niet ver meer :D

ga maar lekker boven op elkaar liggen op mijn hangmat achterbank :D
die is toch al krap genoeg :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement