return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
rave kläder (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
Nyx, nej det e ja inte. E du?
ja orkar inte skriva så korrekt på forumet bara.. även om ja kan, minsann!

Robstar, hehehehhe :D jadå, ja ska akta mig :D :D :p
Vizay
galna tyskar e fan inte å leka med...ja menar har dom sånna efternamn som kål å grödor så kan man ju tänka sig hur resten av kulturen är :rolleyes:
Glorie
han e ju grek ju? e han inte :) (å ni vet väl va grekiska killar e dåliga på?)

aja..
Vizay
hello girl with one thing only in her mind? :p

men iaf...ne han e tysk...klicka på honom så får du upp hans profil...det första man lägger märke till är den tyska flaggan...så tji fick du
Glorie
Vizay...mannen...:)

måhända att han bor i tyskland men på hans hemsida står det att hans nationalitet e grekisk...

Name: Elef Tsiroudis
Nationality: Greek
Born: 19.01.1972
Town: Reutlingen / Germany

åh suck..du vet inte va ja syfta till ens (det med vad de e dåliga på) ;) :) dra inte förhastade slutsatser :D Pliz. :)
Vizay
men gnäll på dig då...hur ska jag veta att han e grek om det är en tysk flagga man ser på infon :) å sen läste jag fel på det andra...sov endast 1h inatt så jag får skylle på det....glöm det bara....MY BAD.....ME BE EVIL KOLLEAN BASTALLD :p
Glorie
Vizay, hahaha, F*n vad vi sabbar dbl's topic :D

Flååååååt.....alla kan ju återgå till ämnet nuu :D
mindshooter
Tyckte förövrigt att buxorna som postades på bild var grymt coola..alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil :)
robstar
quote:
Originally posted by mindshooter
alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil :)

De e de ja ville påpeka med bilden.
Varför måste nästan alla brallor vara UTSVÄNGDA! ja hatar utsvängda brallor :whip: ;)

HEhE!:thepirate
Glorie
robstar vill ha stretchjeans :D :D :D

robstar
Haha! Typ! ;)

Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner! :D
King of Clubs
Jag använder inga ravekläder alls faktiskt. Inte min grej, men om man trivs med det själv så visst, kör hårt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement