|
rave kläder (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Nyx, nej det e ja inte. E du?
ja orkar inte skriva så korrekt på forumet bara.. även om ja kan, minsann!
Robstar, hehehehhe :D jadå, ja ska akta mig :D :D :p |
|
|
| Vizay |
| galna tyskar e fan inte å leka med...ja menar har dom sånna efternamn som kål å grödor så kan man ju tänka sig hur resten av kulturen är :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
han e ju grek ju? e han inte :) (å ni vet väl va grekiska killar e dåliga på?)
aja.. |
|
|
| Vizay |
hello girl with one thing only in her mind? :p
men iaf...ne han e tysk...klicka på honom så får du upp hans profil...det första man lägger märke till är den tyska flaggan...så tji fick du |
|
|
| Glorie |
Vizay...mannen...:)
måhända att han bor i tyskland men på hans hemsida står det att hans nationalitet e grekisk...
Name: Elef Tsiroudis
Nationality: Greek
Born: 19.01.1972
Town: Reutlingen / Germany
åh suck..du vet inte va ja syfta till ens (det med vad de e dåliga på) ;) :) dra inte förhastade slutsatser :D Pliz. :) |
|
|
| Vizay |
| men gnäll på dig då...hur ska jag veta att han e grek om det är en tysk flagga man ser på infon :) å sen läste jag fel på det andra...sov endast 1h inatt så jag får skylle på det....glöm det bara....MY BAD.....ME BE EVIL KOLLEAN BASTALLD :p |
|
|
| Glorie |
Vizay, hahaha, F*n vad vi sabbar dbl's topic :D
Flååååååt.....alla kan ju återgå till ämnet nuu :D |
|
|
| mindshooter |
| Tyckte förövrigt att buxorna som postades på bild var grymt coola..alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil :) |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil :) |
De e de ja ville påpeka med bilden.
Varför måste nästan alla brallor vara UTSVÄNGDA! ja hatar utsvängda brallor :whip: ;)
HEhE!:thepirate |
|
|
| Glorie |
| robstar vill ha stretchjeans :D :D :D |
|
|
| robstar |
Haha! Typ! ;)
Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner! :D |
|
|
| King of Clubs |
| Jag använder inga ravekläder alls faktiskt. Inte min grej, men om man trivs med det själv så visst, kör hårt! |
|
|
|
|