|
rave kläder (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by robstar
Haha! Typ! ;)
Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner! :D |
Finns mycket utsvängt som faktiskt har en snygg form dessutom. Tyvärr så verkar det som att alla "rejv" specifika märken gärna kör med megaveck i knähöjd som leder till att tyget faller tråkigt. Brukar jaga upp mina danskläder i butiker som säljer tjejkläder (har man storleken är det en klar fördel). Då kan man köpa diskreta grejer som ändå är jäligt snygga och lite clubbiga och sköna att dansa i. Kruxet blir när man ska knäppa brallorna och gylfen, fanskapet sitter ju på fel sida :) |
|
|
| dj_hysterix |
JO !
Jag har ett rave-plagg :p
Jag fick det från min kusin som var i Mexico. Det är en vit tröja o sen en aztetisk kalender eller nåt..lyser skitgrymt i uv! :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by robstar
Haha! Typ! ;)
Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner! :D |
Jag tycker att det ser coolt ut med vida brallor. Det är ju det som är utmärkade för rave! :tongue3
<---------:disbelief
Dem hade uppe ett par helfeta amokbrallor med flame på benen @ undergroundfashion
..men dem är borta nu..hade tänkt beställa dem annars :( |
|
|
| reveal |
jag tycker att "ravekläder" kan vara rätt coola :)
klart att vissa är alldeles för överdrivna, men normalt sätt är det helt ok tycker jag
fast inte att gå runt på stan i värsta utstyrseln på vanliga dagar så att säga ;) |
|
|
| dbl |
kan säga att dem senaste gångerna jag har varit ute har jag kört med jeans och skjorta :)
saknar bara det bakåtslickade håret som jag tyvärr inte kan ha pga att lumpen har fått mig att korta ner mitt hår något för mycket för det... typ så att jag inte kan göra någonting alls med det, men det håller på att växa ut.. frågan e bara om jag skall raka det någorlunda kort igen eller om jag skall låta det växa....
försöker få reda på vad alla tjejer jag känner tycker.
dem flesta har la tyckt att jag skall låta det vara kort, men alla kill kompisar tycker att jag skall låta det växa ut.
hmm.. svårt beslut.. hjälp mig glorie :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Använder inga "ravekläder", men för dom som gör det så Kör hårt bara!
Gillar bättre att softa i en lite tightare T-shirt och lite "småpösiga" brallor :disbelief |
|
|
| Glorie |
| dbl, hihihi... har du postat nån bild på forumet? neee det har du ju inte.. :) kan inte hjälpa dåjuh :p |
|
|
| lonne |
Nej, ravekläder är inte min pryl heller. Jag tycker att de flesta är
rätt fula speciellt utsvängda brallor. Persononligen blir det ofta
ett par vindbrallor och ett linne. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl, hihihi... har du postat nån bild på forumet? neee det har du ju inte.. :) kan inte hjälpa dåjuh :p |
ehmm.. just det.
här e jag med kortklippt hår (och min lilla syrra).. tagen nån gång i sommras.

och här e ett gammalt foto därj ag e något oklippt..

och.. .ehm.. här e jag närj jag var på rhodos i sommras :)
ungefär som jag har håret nu, bara att det e lite kortare
 |
|
|
| Glorie |
dbl åh va fint.. kortet me din syrra måste va det finaste ja sett under hela dagen :)
ja ska fundera på hur ja ska skriva nu :D men kortet i mitten måste va gammalt eller?? ser ut som d skiljer flera år.
återkommer |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
dbl åh va fint.. kortet me din syrra måste va det finaste ja sett under hela dagen :)
ja ska fundera på hur ja ska skriva nu :D men kortet i mitten måste va gammalt eller?? ser ut som d skiljer flera år.
återkommer |
jodå, det e la ganska så gammalt ja.. eller nja.
typ ett tag innan sommaren, så sså himmla gammalt e det ju inte.
men skall jag låta håret växa ut så blir det ju nån annan friss.
EDIT: HÄR har du förresten min foto sida.. finns en massa bilder på min syrra där |
|
|
| Glorie |
dbl, WOW, nu har du fått ett "fan" iaf (läs engelskt) :p
jäklaranamma vilken snygg sida... vad duktig du e me kameran asså! grymt snygga bilder.....varför har du inte sagt nåt fööör? :)
söt syster asså. oj oj
asså det med håret... jättesvårt ju :) hmm....tycker d e fint på bild 1 juh.... fast ja kan tänka mig att d skulle va skitsnyggt om du sparade ut ju...*tykka :)
ja gillar överlag mer om killar har mer hår än inte... :D det lät inte konstigt va? eller så funkar de om de inte har nåt hår alls.. döläckert kan d va faktiskt.. |
|
|
|
|