return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Förkyld (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glorie
hihihii ;) asså det funkar iaf för hälsan, ja lovar hysterix...

ja tror han e frisk nu ja...efter alla råd från alla snälla ta's! :D
Singularity
Man borde förbjuda hösten...den e ju så onödig *tykka*
Känns som om alla bara e förkylda den här årstiden ändå.

En sak till: Trance e det enda man behöver! Finns inget som är bättre för krop...öhe, själen iaf :D

Krya på dig!
Dj_ExOn
quote:
Originally posted by dbl
kör du bara med 1 gång varannan timme.. jag kör med en gång i halv timmen... har en balja här vid datorn ;)

Hahahah! Jo men visst! Kruxet var att jag alltid fick lite vatten på tangentbordet!!:rolleyes: :p
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Hahahah! Jo men visst! Kruxet var att jag alltid fick lite vatten på tangentbordet!!:rolleyes: :p

Ni suger båda två....jag har en skål I stolen fylld med vatten...osså drar jag ner gylfen och låter den ligga i blöt medans jag sitter vid datorn.. Funkar superbra!
SWE_TRANCE
men hallå!

Det bäste vore väl att inte ens ha nån pung ;) :eek:

Eller vad säger du Glorie?? :gsmile:
Glorie
blanda inte in mig i nån sån här diskussion va...känns irrelevant :)
dj_hysterix
känner mig friskare nu...:D

btw..ni e riktiga nötter! :crazy:
dbl
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
men hallå!

Det bäste vore väl att inte ens ha nån pung ;) :eek:

Eller vad säger du Glorie?? :gsmile:

man kanske ksulle operera sig bara för att testa....
eller kanske inte.. nån frivillig??
SteveTranz4ever
I jämförelse med andra så tycker jag du dj_hysterix verkar frisk som en nötkärna... :toothless :toothless
mindshooter
Juste hysterix klaga inte! Vi e alla sjuka i huvudet på heltid hära...du e bara lite snorig

dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Juste hysterix klaga inte! Vi e alla sjuka i huvudet på heltid hära...du e bara lite snorig

exakt.. lyssna på mr mindshooter
Vizay
hah mind du e efter....jag har mina inkapslade i en speciell behållare och sen är den kopplad till ett pumpsystem som jag också bär på mig...slipper man gå å byta vatten hela tiden...låter det pumpa runt istället :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement