|
massive
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ahh net wakker van kort slaapje maar ik kan wel zeggen dat massive zeer geslaagd was.
ferry corsten die faithless - we come one draait als een van de eerste nummers :D
en wat was de knaller
TIESTO - FLIGHT 643 (johan gielen, armin van buuren en marco v hebben hem een keer gedraaid en iedereen ging volledig uit zijn dak)
grtz magrec |
|
|
| D?eame? |
Ben ook net wakker!
Scott Bond was zeker het hoogtepunt! Zeeeeer Goed! |
|
|
| Sumaya |
| Dat van Dream daar hoef ik gewoon nix aan toe te voegen die gast was gewoon dodelijk voor mijn voeten geloof ik. |
|
|
| magrec |
ja sctoo bond was opzich wel lekker alleen om nu elke keer een lange break te hebben terwijl je net ff lekker aan het springen bent dat vind ik wel jammer.
Ferry corsten was ook een errug lekker wat minder toegankelijker maar wel een lekkere drive ahh.
grt magrec |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by magrec
Ahh net wakker van kort slaapje maar ik kan wel zeggen dat massive zeer geslaagd was.
ferry corsten die faithless - we come one draait als een van de eerste nummers :D
en wat was de knaller
TIESTO - FLIGHT 643 (johan gielen, armin van buuren en marco v hebben hem een keer gedraaid en iedereen ging volledig uit zijn dak)
grtz magrec |
als ik me niet vergis draaide Marco V flight 643 op Qontact ook nog ff ... |
|
|
| Dj Lex |
Hey is massive op 538 uitgezonden? Want dan zal vast iemand het wel opgenomen hebben.
Laters |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey is massive op 538 uitgezonden? Want dan zal vast iemand het wel opgenomen hebben.
Laters | ]
ik dacht niet dat het uitgezonden werd. iig niet gister, misschien aankomende zaterdag. |
|
|
| Sumaya |
| Volgens mij is het wel opgenomen door 538 alleen wanneer ze het uitzenden weet ik niet |
|
|
| Dj Lex |
Hey als iemand weet wanneer het wordt uitgezonden, plaats dan ff een thread of geef me een seintje, want ik wil het echt wel opnemen. Marco V vooral, want die is gefilterd op Napster.
Mzzl :o |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by M5
als ik me niet vergis draaide Marco V flight 643 op Qontact ook nog ff ... |
Uuhhmmmm, Seb Fontaine and Tiësto draaiden hem ook hoor :) |
|
|
| Dwingo |
Massive is gisteren in ieder geval niet op 538 uitgezonden.
Ik zou er eigenlijk heen gaan maar lag ziek in bed ;( (wat eigenlijk nog een meevaller was, want ik had toch geen geld). Ik hoopte dus lekker vanuit mijn bed naar Massive te kunnen luisteren, maar dat zat er dus mooi niet in. Check de site van 538, daar zal wel op komen te staan wanneer Massive uitgezonden wordt. |
|
|
| tango |
Tja, ik kom net dus thuis van een (matige) massive en een dagje eindhoven erachter aan.....
Tja wat te zeggen, het geluid was ronduit *slecht*. Bij Scott bond kraakte de boxen 2 uur lang mee. Achterin de zaal was geen enkel geluid te bekennen, al het geluid kwam van de 2 rijen boxen naast de dj-stage, die niet voluit konden.
Johan Gielen: heb ik gemist omdat ik eerst effe naar het stratum moest.
Armin: draaide zeer lekker, veel bekende nummertjes.
Ferry Corsten vond ik zwaar tegenvallen, ik heb de man nu 3 keer gezien, waarvan 2 keer zwaar bagger....
Scott Bond: Gister geloofde ik in 1 god, dj tiesto. Nu in 2, drie keer raden wie! (so phatt!, maar inderdaad wel in elk nummer een breakdown)
Marco V: ouderwets knallen met marco V, supervet! Draaide ook de marco v remix van "such is life" wat ook een remix is van many miles 2 soon.
Verder kon ik zo doorlopen in de buis van het beursgebouw en de bars en de garberobe waren goed geregeld.
Huwelijksaanzoek was ook wel lijp ;)
grtz,
TNG |
|
|
|
|