|
ברוך השם עברתי תיאוריה
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
באמת הגיע הזמן כשהיום בשיעור ה-28 כבר אני יעבור תיאוריה והשביתה המזדיינת הזאת שיגעה אותי
שבוע הבא טסט פנימי ! |
|
|
| MoSH_MaN |
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
!
יא הומו
תצליח בטסט הפנימי ושיהיה לך רשיון |
|
|
| nimrod levi |
מזל טוב צח...
יאללה עכשיו תורי לעבור תאוריה גם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב אחי
גם חברה שלי עברה היום תיאוריה!!!!
שמחה כפולה!!!!!! :D :D :D :D :D :D |
|
|
| eXeTik |
חחחחחח
גם אני עשיתי תיאוריה בשיעור 24, עברתי ראשונה ואחרי זה גם טסט ראשון... שיהיה בהצלחה צח
אני בטוח שתעבור גם טסט ראשון, תראה לטסטר איך אתה נוהג עם הפטמות ואתה בטוח עובר :p |
|
|
| Hell_Copter |
בשעה טובה אחי :)
יאללה עכשיו רק תעבור את הטסט ויהיה טוב
הפנימי זה שטויות... גם בשיעור הכי גרוע אתה תעבור אותו
וכנראה תצטרך לחכות הרבה עד לטסט רגיל... יש לחץ אדיר בגלל השביתה...
סעמק עדיין לא קיבלתי טסט !! |
|
|
| Scorchio |
חחח רונן תודה רבה וגם רועי ואורן
רק חבל שזאת תיאוריה שנייה |
|
|
| DjChook |
ואלה רועי ?
דווקא כל מי שחיכה לטסט מהחברים שלי כבר עשה אותו
מורים מקומבנים :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה רועי ?
דווקא כל מי שחיכה לטסט מהחברים שלי כבר עשה אותו
מורים מקומבנים :) |
נכשלו או עברו? |
|
|
| DjChook |
3 עברו
1 נכשל
3 עברו ראשון
מי שנכשל נכשל רביעי חחח
שוווק
אהה וצח מזל טוב ! |
|
|
|
|