return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ברוך השם עברתי תיאוריה
View this Thread in Original format
Scorchio
באמת הגיע הזמן כשהיום בשיעור ה-28 כבר אני יעבור תיאוריה והשביתה המזדיינת הזאת שיגעה אותי
שבוע הבא טסט פנימי !
MoSH_MaN
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
!

יא הומו
תצליח בטסט הפנימי ושיהיה לך רשיון
nimrod levi
מזל טוב צח...
יאללה עכשיו תורי לעבור תאוריה גם
Scorchio
תודה לשניכם
HyPeRSoNiC
מזל טוב אחי

גם חברה שלי עברה היום תיאוריה!!!!
שמחה כפולה!!!!!! :D :D :D :D :D :D
eXeTik
חחחחחח
גם אני עשיתי תיאוריה בשיעור 24, עברתי ראשונה ואחרי זה גם טסט ראשון... שיהיה בהצלחה צח
אני בטוח שתעבור גם טסט ראשון, תראה לטסטר איך אתה נוהג עם הפטמות ואתה בטוח עובר :p
Hell_Copter
בשעה טובה אחי :)
יאללה עכשיו רק תעבור את הטסט ויהיה טוב
הפנימי זה שטויות... גם בשיעור הכי גרוע אתה תעבור אותו

וכנראה תצטרך לחכות הרבה עד לטסט רגיל... יש לחץ אדיר בגלל השביתה...
סעמק עדיין לא קיבלתי טסט !!
Scorchio
חחח רונן תודה רבה וגם רועי ואורן
רק חבל שזאת תיאוריה שנייה
Sniper
מזל טוב צחוש
DjChook
ואלה רועי ?
דווקא כל מי שחיכה לטסט מהחברים שלי כבר עשה אותו
מורים מקומבנים :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה רועי ?
דווקא כל מי שחיכה לטסט מהחברים שלי כבר עשה אותו
מורים מקומבנים :)


נכשלו או עברו?
DjChook
3 עברו
1 נכשל

3 עברו ראשון

מי שנכשל נכשל רביעי חחח

שוווק

אהה וצח מזל טוב !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement