return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אז ככה... (pg. 4)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by Sniper
רונן אני כבר מתחיל להיתגעגע


חולה עליך מותק... אבל חכב חכב, אני עוד אמאס עליך בימים הקרובים למה אני הולך להזכיר כל יום עוד כמה זמן נשאר

ד"א...
*עוד 3 ימים* :D

quote:
Originally posted by NyKoN
בהצלחה רונן ובהצלחה מסטר-פי


רונן
איזה בגרויות אתה מפספס?


באמת בהצלחה מאסטר פי, אני מפספס את כל האלה שבאתי להשלים במועד חורף... למרות שנראה איך זה יסתדר לי עם הטירונות, יכול להיות כן יצא לי לעשות אותם אם תהיה לי הזדמנות ללמוד.
למה זה הכל מקצועות אומנים, הומנים איך שלא מאייתים את זה... יענו לקרוא מספר כמו תוכי

quote:
Originally posted by DjChook
תזיין אותם ב
5INAROW
אחי


אני תותח! הבנאדם היחידי שמנצח אותי זה הזה ששלח לי את המשחק, גם כן הוא והשיטות שלו :p
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
חולה עליך מותק... אבל חכב חכב, אני עוד אמאס עליך בימים הקרובים למה אני הולך להזכיר כל יום עוד כמה זמן נשאר



חחח בכיף אחי:P


quote:

אני תותח! הבנאדם היחידי שמנצח אותי זה הזה ששלח לי את המשחק, גם כן הוא והשיטות שלו :p


אהממ..... אהמממ
MasterP
תודה לכולם
וגם רונן בהצלחה
DjChook
רונן אחי אני אתגעגע

וחוץ מיזה, שאני מרוכז גם אני ניצחתי כמה פעמים !!!
oDrori
רונן,
שאתה בווינגייט אתה יוע לאן לקפוץ
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
רונן,
שאתה בווינגייט אתה יוע לאן לקפוץ
;)


לא יפה אחי.. .הבנאדם מתגייס ואתה עושה לו לקפוץ?
לא סתם...
שיהיה בהצלחה רונן... בפעם השמינית כבר
DjChook
עוד פוסט הא רועי ? :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
עוד פוסט הא רועי ? :)


יודע מה על הפרנציפ אתה רוצה שנאי יתעצבן ואני לא יתעצבן
מצוץ לי...
לך מותר לאחל בהצלחה לרונן ולי לא?
אז אני הכנסתי עוד תגובה לעודד בו זמנית
ביג פאקינג דיל
DjChook
יא מכוער
זה רק בגלל שאמרת בפעם השמינית
יעני זה הפוסט השמיני עם הבהצלחה בלה בלה

חוץ מיזה אני סתם כותב דברים מה אתה מתרגז
eXeTik
חולה על כולכם אחים שלי! :)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
יא מכוער
זה רק בגלל שאמרת בפעם השמינית
יעני זה הפוסט השמיני עם הבהצלחה בלה בלה

חוץ מיזה אני סתם כותב דברים מה אתה מתרגז


זה לא הפוסט השמיני
סתם אמרתי פעם שמינית בהצלחה
חוץ מזה אם כבר ככה... אז 7 פעמים היו לפני חודש שדיברנו על זה
ועכשיו עם הבאמפ פעם שמינית... רק כדי שתרגיש יותר טוב עם עצמך
ואתה נגסן ישבנים... אתה סתם כותב דברים
DjChook
לפחות אני לא מרמה בדמקה

טוב אני מפסיק לעשות פוסטים שטותיים

היו לי מספיק ליום אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement