|
אז ככה... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
רונן אני כבר מתחיל להיתגעגע |
חולה עליך מותק... אבל חכב חכב, אני עוד אמאס עליך בימים הקרובים למה אני הולך להזכיר כל יום עוד כמה זמן נשאר
ד"א...
*עוד 3 ימים* :D
| quote: | Originally posted by NyKoN
בהצלחה רונן ובהצלחה מסטר-פי
רונן
איזה בגרויות אתה מפספס? |
באמת בהצלחה מאסטר פי, אני מפספס את כל האלה שבאתי להשלים במועד חורף... למרות שנראה איך זה יסתדר לי עם הטירונות, יכול להיות כן יצא לי לעשות אותם אם תהיה לי הזדמנות ללמוד.
למה זה הכל מקצועות אומנים, הומנים איך שלא מאייתים את זה... יענו לקרוא מספר כמו תוכי
| quote: | Originally posted by DjChook
תזיין אותם ב
5INAROW
אחי |
אני תותח! הבנאדם היחידי שמנצח אותי זה הזה ששלח לי את המשחק, גם כן הוא והשיטות שלו :p |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חולה עליך מותק... אבל חכב חכב, אני עוד אמאס עליך בימים הקרובים למה אני הולך להזכיר כל יום עוד כמה זמן נשאר
|
חחח בכיף אחי:P
| quote: |
אני תותח! הבנאדם היחידי שמנצח אותי זה הזה ששלח לי את המשחק, גם כן הוא והשיטות שלו :p |
אהממ..... אהמממ |
|
|
| MasterP |
תודה לכולם
וגם רונן בהצלחה |
|
|
| DjChook |
רונן אחי אני אתגעגע
וחוץ מיזה, שאני מרוכז גם אני ניצחתי כמה פעמים !!! |
|
|
| oDrori |
רונן,
שאתה בווינגייט אתה יוע לאן לקפוץ
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
רונן,
שאתה בווינגייט אתה יוע לאן לקפוץ
;) |
לא יפה אחי.. .הבנאדם מתגייס ואתה עושה לו לקפוץ?
לא סתם...
שיהיה בהצלחה רונן... בפעם השמינית כבר |
|
|
| DjChook |
| עוד פוסט הא רועי ? :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
עוד פוסט הא רועי ? :) |
יודע מה על הפרנציפ אתה רוצה שנאי יתעצבן ואני לא יתעצבן
מצוץ לי...
לך מותר לאחל בהצלחה לרונן ולי לא?
אז אני הכנסתי עוד תגובה לעודד בו זמנית
ביג פאקינג דיל |
|
|
| DjChook |
יא מכוער
זה רק בגלל שאמרת בפעם השמינית
יעני זה הפוסט השמיני עם הבהצלחה בלה בלה
חוץ מיזה אני סתם כותב דברים מה אתה מתרגז |
|
|
| eXeTik |
| חולה על כולכם אחים שלי! :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
יא מכוער
זה רק בגלל שאמרת בפעם השמינית
יעני זה הפוסט השמיני עם הבהצלחה בלה בלה
חוץ מיזה אני סתם כותב דברים מה אתה מתרגז |
זה לא הפוסט השמיני
סתם אמרתי פעם שמינית בהצלחה
חוץ מזה אם כבר ככה... אז 7 פעמים היו לפני חודש שדיברנו על זה
ועכשיו עם הבאמפ פעם שמינית... רק כדי שתרגיש יותר טוב עם עצמך
ואתה נגסן ישבנים... אתה סתם כותב דברים |
|
|
| DjChook |
לפחות אני לא מרמה בדמקה
טוב אני מפסיק לעשות פוסטים שטותיים
היו לי מספיק ליום אחד |
|
|
|
|