return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
אז ככה... (pg. 5)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
קודם כל בתור התחלה לא רק מורן מבין בצבא...
אני הייתי איתו בטירונות ביחד אז יש לנו אותו פזם
בכל מקרה אני מסכים עם כל משמורן אמר יש לי רק להוסיף דברים קטנים
במהלך הטירונות בחרתי במנילה (שזה רשימת האפשרויות שממנה אתם בוחרים מה בא לכם והצבא יכול לתת לכם את זה אם בא לו) בין האפשרויות גם להיות מדסניק
אז עשיתי בר-אור שזה מבחן כושר שיש בו ריצת 2000 כפיפות בטן(ללא הגבלת זמן אבל סמוך עלי הצורה שאומרים לעשות שם תכפיפות זה קצת קשה אלא אם אתה כבר רגיל סופרים לך ומותר בין כפיפה לכפיפה הפסקה של מקסימום 2 שניות מתי שאתה מפסיק יותר מזה גומרים לספור לך) ושכיבות שמיכה
אז כדאי שתבוא בכושר סביר אני הייתי בכושר לא משהו אני זוכר תתוצאות שלי עד היום אז אני ירשום אותם
מומלץ שתישג קצת יותר טוב ממני

שכיבות שמיכה-31
כפיפות בטן-70
ריצת 2000 - 8:43


אז ככה המטרה זה קודם כל בריצה להיות הכי טוב כי הריצה יש לה משקל של 70% מהציון שנותנים לך
6:55 ד' ואתה מקבל את כל 70% בריצה

15% - על כפיפות בטן כשכדי לקבל את כל הניקוד כאן צריך 86

15% - על שכיבות שמיכה כשכאן צריך 75 כדי לקבל את כל הניקוד

ציון עובר זה 65

התוצאות שלי הספיקו ל-61

ועכשיו עוד משהו בזמן שלי היה להם מחסור והם הסכימו להכניס אותי למרות שבעקרון לא עברתי כי וינגייט משפר בעשרות אחוזים את התוצאות האלה ודווקא בריצה שהיא הכי חשובה הבאתי תוצאה שהיא טובה בתור התחלה (יעני שבהמשך באימונים אפשר לשפר אותה)


ואני אתה יודע למה לא מדסניק היום??
כי אני בן יחיד ואין לי אבא....

בקיצור תשיג תוצאות טובות כדי שתקבל מקום בטוח בתור מדסניק כי בן יחיד יכול רק לדפוק לך את זה בטוח לא לעזור לך

נ.ב. הצבא לא עושה לך שום טובה בזה שהוא מוציא אותך מקרבי
אני גם עם פרופיל 97
בצו ראשון אמרתי להם שאני ממש ממש ממש לא רוצה קרבי
וזהו נגמר יש חוק שבלי חתימה של ההורים בן יחיד לא יכול להיות קרבי
וגם לא יכול לשרת בשטחי איי תזכור תקטע הזה שלא יתקעו אותך בטעות בעזה או משהו כזה



והכי חשוב שיהיה לך בהצלחה אחי
הקורס לפי מששמעתי הוא קריעת תחת כי מצפים ממך להשתפר ולהגיע לרמת השיפור המקסימלית האפשרית בחודשיים (הקורס הוא 8 שבועות)

אחרי זה אלוהים גדול
eXeTik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
שכיבות שמיכה-31
כפיפות בטן-70
ריצת 2000 - 8:43


אז ככה המטרה זה קודם כל בריצה להיות הכי טוב כי הריצה יש לה משקל של 70% מהציון שנותנים לך
6:55 ד' ואתה מקבל את כל 70% בריצה

15% - על כפיפות בטן כשכדי לקבל את כל הניקוד כאן צריך 86

15% - על שכיבות שמיכה כשכאן צריך 75 כדי לקבל את כל הניקוד

ציון עובר זה 65

התוצאות שלי הספיקו ל-61


עשיתי
שכיבות שמיכה-67
כפיפות בטן-86
ריצת 2000 - 7:50

שזה היה פחות טוב ממה שהייתי מסוגל מבחינת הכושר, למה קודם כל עושים לך את הכל אחד אחרי השני עם מנוחה של 2 דקות בין כל מבחן... שזה הסטנדרט בכל המבחנים בתכלס פשוט לא הייתי מוכן לזה.
וחוצמזה מאוד הפריע לי בריצה שכל סיבוב זה 400 מטר, למה אני מתאמן באיצטדיון שכל סיבוב זה 300.

אז זה קשה מנטלית שכל סיבוב הוא יותר ארוך...

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ועכשיו עוד משהו בזמן שלי היה להם מחסור והם הסכימו להכניס אותי למרות שבעקרון לא עברתי כי וינגייט משפר בעשרות אחוזים את התוצאות האלה ודווקא בריצה שהיא הכי חשובה הבאתי תוצאה שהיא טובה בתור התחלה (יעני שבהמשך באימונים אפשר לשפר אותה)


ואני אתה יודע למה לא מדסניק היום??
כי אני בן יחיד ואין לי אבא....

בקיצור תשיג תוצאות טובות כדי שתקבל מקום בטוח בתור מדסניק כי בן יחיד יכול רק לדפוק לך את זה בטוח לא לעזור לך


לא הבנתי אחי, התקבלת למד"ס או לא?!
ובקשר לבן יחיד- אני עוד לא כזה ספץ בכל מה שקשור לצבא ואני בטוח שאתה יודע פי אלף ממני בהכל אבל בקשר לזה אני אומר לך על הבליינד- בן יחיד רק משפר לך את הסיכויים להתקבל.

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
והכי חשוב שיהיה לך בהצלחה אחי
הקורס לפי מששמעתי הוא קריעת תחת כי מצפים ממך להשתפר ולהגיע לרמת השיפור המקסימלית האפשרית בחודשיים (הקורס הוא 8 שבועות)

אחרי זה אלוהים גדול


תודה... וכן, ראיתי כבר איך אנשים מתנפחים בקורס הזה... כבר הבנתי שזה קריעת תחת
ואני מת כבר להתחיל, היום עשיתי קניות לצבא- איזה כיף זה!!! :D
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik

היום עשיתי קניות לצבא- איזה כיף זה!!! :D


:nervous:
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
:nervous:


מה לא מובן, אתה הולך עם חברים שכבר בצבא
רק צחוקים... זה מפחיד, יום שבת בערב כל העולם בריקושט
זה יענו כמו ימי הרחבה מכיתה י'... עברנו ליקושט ולשבת בערב :p

גם זמנך יגיע צ'וק...

אההה.... כמעט שחכתי
*עוד יומיים* :)
DjChook
סליחה פשוט זה נראה לי קצת מוזר כל המוטיבציה לצבא והכייף שבקניות

אבל אם זה עושה לך טוב אז גם לי טוב

ואני יודע שזמני יבוא

אבל כרגע אני שונא את הצבא, ואת הבקום המטומטם הזה

מה שמזכיר לי שיש לי מלא דברים לארגן לו לשבוע הקרוב, סעמק זימנו אותי לבדיקת שתן,

נכון, אני אבוא
:disbelief
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
סליחה פשוט זה נראה לי קצת מוזר כל המוטיבציה לצבא והכייף שבקניות

אבל אם זה עושה לך טוב אז גם לי טוב

ואני יודע שזמני יבוא

אבל כרגע אני שונא את הצבא, ואת הבקום המטומטם הזה

מה שמזכיר לי שיש לי מלא דברים לארגן לו לשבוע הקרוב, סעמק זימנו אותי לבדיקת שתן,

נכון, אני אבוא
:disbelief


יש כאלה שמורעלים
כנראה שאתה לא אחד מהם!!
ושלא יעלה לך השתן לראש אחי :D
yahel222
אהה קוסמיק ג8 שמע יש לך טעות אחי
בן יחיד יכול לשרת גם בעזה וגם בקרבי
פשוט לא לוחם אלא תומך לחימה
ואני מכיר כמה כאלה שהיה להם 97 והם יחידים והם האחרונים שמתאימים לקרבי ושלחו (ניסו לפחות) אותם לעזה ומקומות כאלה סתם להיות ג'ובניקים פשוט במקום רחוק ומפחיד...

אחי אני לא מתאמן בכלל כבר שנתיים בערך לא רצתי 2000 נראה לי
ואני עושה יותר טוב....
תוצאות על הפנים
במיוחד שכיבות שמיכה...31???? חלשששששששששש
אבל חפיף
איפה אתה משרת??
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
סליחה פשוט זה נראה לי קצת מוזר כל המוטיבציה לצבא והכייף שבקניות

אבל אם זה עושה לך טוב אז גם לי טוב


quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש כאלה שמורעלים
כנראה שאתה לא אחד מהם!!
ושלא יעלה לך השתן לראש אחי :D


זה תפקיד שמעניין אותי, אז אני כבר מת להכנס לקורס

quote:
Originally posted by DjChook
אבל כרגע אני שונא את הצבא, ואת הבקום המטומטם הזה


שלא תדע איזה סרטים אכלתי בבקו"ם, אני זוכר הייתה פעם באתי לוועדה רפואית באיזה 8 בבוקר ונכנסתי רק ב (ותקשיב טוב) 15:00!!!
וחוצמזה הייתי בבקום פי 3 מהבנאדאם הממוצע

quote:
Originally posted by yahel222
אחי אני לא מתאמן בכלל כבר שנתיים בערך לא רצתי 2000 נראה לי
ואני עושה יותר טוב....
תוצאות על הפנים
במיוחד שכיבות שמיכה...31???? חלשששששששששש
אבל חפיף
איפה אתה משרת??


לא חוכמה דותן, כל הקטע שעושים לך את המבחנים בהפרשים של כלום זמן
אתה מסיים מבחן שקרעת את התחת, אתה מת לנוח... לתת לדופק להרגע והם ישר מטיסים אותך למבחן הבא
הדופק שלי בתחילת ה-2000 במבחנים היה בערך איך שהוא נהיה לי לקראת אמצע ריצה רגילה... וזה עוד אחרי מנוחה












*מחר*
:nervous:
yahel222
quote:
Originally posted by eXeTik

*מחר*
:nervous:


באמת שחפיף אחי אין לך מה לדאוג זה לא נורא כמו שחושבים
ואגב אני יהיה בבקום ב3 ככה אז אם תהיה שם אתה מוזמן להרים טלפון
056-430303
אני צריך להיות במקרפר אבל גם ככה אני כנראה יבוא לבקר חבר שם
DjChook
אחי היה לי ניורולוג לפני שבועיים

חיכיתי שלוש שעות סתם

זה גם מוגזם !

ובמיוחד שדיברתי איתו משהו כמו דקה והלכתי

yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אחי היה לי ניורולוג לפני שבועיים

חיכיתי שלוש שעות סתם

זה גם מוגזם !

ובמיוחד שדיברתי איתו משהו כמו דקה והלכתי


די די גם לי היה לי כמה פעמים אורטופד וחיכיתי 4 שעות בשביל 20 שניות להיות אצלו בפנים
חכו שתתגייסו ויתנו לכם לחכות בבקום
אני יום אחד באתי ב8 בבוקר חיכיתי לראות קצין מיון
ב1 נכנסתי אליו הוא הציע לי משהו
ביקשתי דקה לצאת להתקשר להורים לשאול הוא הסכים
ואז הוא הלך וחיכיתי עד 5 וחצי !!כדי לדבר איתו שוב
שתבינו מ8 עד 6 בשביל 5 דקות שיחה
ככה זה צבא
DjChook
חחח בני זונות

אין מה לעשות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement