return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
wat zijn jullie favo dj's en waarom??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
-=WVG=-
quote:
Originally posted by michiel
kan die gast eigenlijk wel draaien?


Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans :)
M5
MAURO PICOTTO !!

reden: draait gewoon altijd fet hard op party's....gisteren stukje gehoord van mayday 2001 van mauro ....dat ging me toch tekeer !! ;)
michiel
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans :)


hehe lol, nee zal ik niet doen :D

later

michiel
Bellie
quote:
Originally posted by M5
MAURO PICOTTO !!

reden: draait gewoon altijd fet hard op party's....


Tsja daar hoef ik dus niks meer aan toe te voegen...ok 1 ding dan.MAURO IS DA MAN!!!!!


GREETZ!!
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans :)


Om eerlijk te zijn -=WvG=- weten we dat helemaal niet, misschien heeft mr. ADK wel een magisch gevoel in z'n vingers wat Tiesto ook heeft:D

(verjaardagscadeautje???:D)

geintje adk
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


Om eerlijk te zijn -=WvG=- weten we dat helemaal niet, misschien heeft mr. ADK wel een magisch gevoel in z'n vingers wat Tiesto ook heeft:D

(verjaardagscadeautje???:D)

geintje adk


Dat zal een prijzig cadeau worden...
Misschien hebben Mike & Bob nog wel 'n een of andere "Instant DJ - Set" in de aanbieding...:)
Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Dat zal een prijzig cadeau worden...
Misschien hebben Mike & Bob nog wel 'n een of andere "Instant DJ - Set" in de aanbieding...:)


Maybe he likes fishing, then the instant fisherman is a great idea :D
Mysteric
Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V.

'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen :) een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd
Remy D
Die van mij is ook nog steeds Tiësto alhoewel ik DJ Goku ook steeds beter vind gaan draaien ;)..
New Wave
Nou, Cari Lekebusch, vind ik zwaar top, maar ik denk dat veel mensen hem niet kennen, naast hem zijn Richie Hawtin en Luke Slater tha mastas techno dj's
Trance........Judge Jules realy rocks..........
Tiesto begint me nu wel een beetej mijn neus uit te hangen, opzich een beetje de meeste trance.

TranceFool
quote:
Originally posted by Mysteric
Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V.

'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen :) een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd

Ha cool, kicke man zoiets exclusiefs. Als het wat is laat je het ons natuurlijk ff wete, he..

Latuurrzzz.....
Bouma-Bros
Tiesto NO. 1 , geen commentaar nodig lijkt me. Volg de man die 3 jaar lang en is altijd al de beste geweest.

Op de voet gevolgd door Scott Bond, die altijd al mijn nummer 2 is geweest eigenlijk. Zijn set in de Melkweg in juni 1999 bij de Magik 4 Release Party was briljant! Daarna nog 2 keer gezien in Gatecrahser, maar ik zie je de man gewoon te weinig! Wie weet binnenkort weer eens in Kremlin of op een Wildlife.....

Mazzel,
Sido (50% Bouma-Bros.)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement