return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
wat zijn jullie favo dj's en waarom???
View this Thread in Original format
Muppet
He iedereen,

FF vraagje wat jullie meningen zijn.(ben pas maar 15 dus heb maar weinig dj live gehoord) moet het hebben van mp3:(

mijn lijst is:

Tiesto
Armin van Buuren
Ferry corsten
Scott bond
Judge Jules
Dj Lex
Nieuw zeker? Deze thread is namelijk pas een paar honderd langs geweest.

Maar als je het dan echt wil weten, het is Tiesto. En waarom het Tiesto is spreekt natuurlijk voor zich.

Laters
-=WVG=-
Tja...als ik het goed heb bijgehouden is dit thread nr 153 met hetzelfde onderwerp :)...Maar ja, wat maakt het uit, ik kies trouwens maar voor...Tiesto
Blik
Ik ga voor DJ Jean :D:D:D haha LOL

kga denk ik ook maar voor Tiesto, moet die wel wat vaker verschillende platen draaien
Dj Lex
Ja de laatste tijd draait Tiesto een beetje veel dez11de platen he. Beetje verandering ken geen kwaad, maar dat komt wel weer hoop ik.

Mzzl :-)
ADK
tiesto en armin


ADK
michiel
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven

later

michiel
Blik
quote:
Originally posted by michiel
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven

later

michiel


ADK heeft een fan!!!!

als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven:D Tegen een kleine betaling natuurlijk:p
Akira
nou mijn favoriete DJ was/is altijd tiesto...maar laatste tijd dat ik hem zag vond ik dat ie erg bagger draaide.Zoals de laatste set was erg erg TOP!maar in arnhem tijdje geleden en in zaandam gisteren was gewoon erg zwak :(

ARMIN van buuren draaide gisteren gewoon super!!echt lekkere trance....en Ferry maakte er ook een leuke set van :D
michiel
quote:
Originally posted by Blik


ADK heeft een fan!!!!

als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven:D Tegen een kleine betaling natuurlijk:p


he isgoed man, isgoed
kan die gast eigenlijk wel draaien?

later

michiel

Opti
TIESTO!! TIESTO!!!

Why?

Door hem ben ik zo'n 2 jaar geleden naar trance gaan luisteren, hij was de 1e (echte) dj die ik live heb gehoord
D?eame?
Tiesto! en na MASSIVE Scott Bond
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement