|
יייששש!!! סוף סוף אני עושה מסיבה !!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תגיד, איך האמא הזאת שמעה עליך ? |
דרך חבר שלי!!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחח
שיהיה בהצלחה אחי
אל תתבאס אם אף אחד לא רוקד שם
כיתה ו זה קהל מעפן בטירוף........
למאות שהייתה לי מסיבה אחת לכיתה ו בחולון והיה סופני
אבל זה ליום אחר ;)
בקיצור, הרבה אמ טי וי, רוק - אולי 4 או 5 שירים לא יותר
אמממממ.......... טראנס - ממוסחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלא אם כן אתה שם להם פסיכודלי..... אבל לא אינפקטד.... יעני איל ברקן וכאלה....... קחרנה, ג'ננה, בננה, זננה ולא יודע מה עוד יש.....
אנחנו מצפים לדיווח מלא יום אחרי!!!! :D |
|
|
| DjChook |
שניה, צ'וק שוב ברגע של עצבים... הינה זה בא...
ררררררררר
:whip:
דיי כבר להגיד טראנס ממוסחר ?!
אתם יודעים בגילאים האלה מה האחוז ששומע בי יו ? אולי 10 אחוז
למה נראה לכם שהם יודעים מה זה לאסגו / דידי וכאלה
לא משמיעים את זה בשום מקום שהם שומעים
אתה לא רואה את זה בסוף של תוכנית פוקימון או השטויות שהם רואים
הם לא הולכים אפילו פעם אחת בחיים, לדיסקוטק, אז למה שהם ידעו מה זה טראנס
בסך הכל תן להם מה שהם רוצים
הכי טוב תאמין לי לדבר עם הילד ולשאול מה הוא רוצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
הכי טוב תאמין לי לדבר עם הילד ולשאול מה הוא רוצה |
המילים החכמות הראשונות בט'רד הזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המילים החכמות הראשונות בט'רד הזה |
תודה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ואללה
אבל הוא בטח יגיד לך "לא יודע... כל מיני דברים" או משהו כזה
זה מה שתמיד אמרו לי........ |
|
|
| DjChook |
פחחח עשיתי מסיבה לבת דודה שלי הקטנה שהיא הייתה בה וב-ו
היא הביאה לי רשימות של כל השירים שאיי פעם נשמעו באמטיוי ועוד רצתה שאני אשים את כולם |
|
|
| Hell_Copter |
עשינו מסיבה לאחות של חבר שלי שהיא הייתה בכיתה ז
עכשיו שמנו דברים שהם אוהבים ואף אחד לא רקד
אז פשוט שמנו עליהם זין ושמנו דברים שאנחנו אוהבים
אם אף אחד לא רוקד אז למי אכפת עאיזה מוזיקה תהיה :) |
|
|
| DjChook |
מילות חוכמה
אבל אם הוא רוצה שהילדים יתלהבו ויזמינו אותו גם הוא צריך שהם יצאו עם חיוך כאילו הם חטפו את האורגזמה הראשונה שלהם
(מה שיכול לקרות עם קצת משחקי לימבו מיוחדים)
שקט חן שקט, כיתה ו סעמק,
*סטירה*
עכשיו חזרה למציאות, אולי תדבר עם ההורים לגבי שיקנו קצת פרסים לרוקדים כמו משרוקיות וזה ?
(מיקרופון...) |
|
|
| Hell_Copter |
*סטירה לחן*
סתום את הפה כבר :)
הם לא ילדים בכיתה ב
הם בכיתה ו!
הם יתלהבו מהמשרוקית חצי דקה ואז ישברו אותה וידחפו אותה אחד לשני לתחת
קצת יותר יצירתיות
הנוער של היום הוא לא הנוער של אז :)
משחקי אמת או חובה ונשיקה סטירה (לחן) יותר יתפסו |
|
|
| DjChook |
| גם ילדים בני 17 אוהבים לשרוק במשרוקיות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם ילדים בני 17 אוהבים לשרוק במשרוקיות |
ילדים בני 17 שאוהבים לשרוק במשרוקיות?
אתה בטח מתכוון ל
blow in a whistle
אם אתה יודע למה אני מתכוון ;) |
|
|
|
|