return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
יייששש!!! סוף סוף אני עושה מסיבה !!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
DjChook
BLOW MY WHISTLE BABY

TA TA TA TA - TA TA TA TA
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
BLOW MY WHISTLE BABY

TA TA TA TA - TA TA TA TA


זה
blow my whisle Bitch
וכנראה שהבנת למה אני מתכוון :)
DjChook
הסברתי לך מה אני חושב על זונות אז


(וזה ככ מתקשר, חחח)
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה טרד מצחיקקק
חחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
הסברתי לך מה אני חושב על זונות אז


(וזה ככ מתקשר, חחח)


עלק מתקשר... :)
עזוב זונות... רצית רוסיות טהורות ערומות... לא תמצא אותם במסיבה של כיתה ו
(עכשיו זה מתקשר לט'רד ;) )
DjChook
מתקשר לשיחה שלנו באייסיקיו יא מעפן

לך תדע מדי פעם מי מביא את הילדות ? האחיות הגדולות שלהן

MUHAHAHA
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מתקשר לשיחה שלנו באייסיקיו יא מעפן

לך תדע מדי פעם מי מביא את הילדות ? האחיות הגדולות שלהן

MUHAHAHA


או האמהות המבוגרות שלהן
או הסבתות המקומטות שלהן במקרים מיוחדים

muju jajajajajajaj
YuVaL
DjChook
התמונה לא עולה יובל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
התמונה לא עולה יובל


עולה...
רואים את דארת' ויידר שאומר
no, you're the homo
אבל לא הבנתי מה הקשר באמצע החיים לזה...

MoSH_MaN
דווקא לי היא עולה

No ...

YOU'RE

THE

HOMO!
Sniper
באמת מה קשור עכשיו התמונה
?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement