return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dutch Dimension gaat NIET door!!!!
View this Thread in Original format
JunKX
De derde editie van het feest Dutch Dimension dat aankomende zaterdag gehouden zou worden in de Heineken Music Hall in Amsterdam gaat niet door. De apparatuur van Junkie XL is gestolen. Junkie XL zou het grootste deel van het feest optreden.

De diskjockey gaf hier de volgende verklaring over: "Dit is echt afschuwelijk. De apparatuur die gestolen is, is geen standaardapparatuur, maar hele specialistische apparatuur waar ik jaren in geïnvesteerd heb. Je kunt niet zomaar even naar de winkel stappen en een hele nieuwe set halen. Ik baal hier gigantisch van; niet alleen mijn live optreden op Dutch Dimension kan niet doorgaan, ook mijn buitenlandse optredens in de komende weken staan op losse schroeven. Onder andere een live optreden op de BBC".

De apparatuur bestond onder andere uit: een Akai MPC 4000, een Yamaha AW 4416, een MPC 2000 XL, en een zwarte hardbag met daarin bekabeling en voeding. De diskjockey heeft een beloning van 2.500 euro uitgeloofd voor degene die hem zijn spullen kan terugbezorgen.

Op dit moment is de organisatie van Dutch Dimension op zoek naar een nieuwe datum voor het feest. Kaartjes kunnen teruggebracht worden naar de voorverkoopadressen van Ticketservice.

Bron: http://www.fokzine.net (http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24017)

Beetje jammer....

(Staat nu ook officieel op http://www.dutchdimension.nl/dimension2.html)
Three 'O Three
Sooow das kut voor die gast!!! :eyes:
Flipper01
Iemand had dit vanochtend ook al gepost, maar is blijkbaar gedelete.. Ik hoorde het ook al op het nieuws. Behoorlijk klote zeg!!
TranceFool
Het staat inderdaad ook in de andere thread ja ;)

Idd weer een zwaar mindere actie :( :whip:
total woot
ben ik ff blij dat ze alleen mn versterker en cd-speler gejat hebben......dit zuigt echt hard!
Akira
jammer dan voor hem.Het is verder een aardige vent hoor ik had ooit nog eens een backstagepasje van hem gehad voor DYNAMO.

Maar ja dan gaan we lekker met zijn allen naar QLUBTEMPO toe toch ;) haha
basd
quote:
Originally posted by Akira
jammer dan voor hem.

Beetje lauw of niet? Stel je eens voor dat zoiets jou overkomt..

quote:
Het is verder een aardige vent hoor ik had ooit nog eens een backstagepasje van hem gehad voor DYNAMO.

Zo hee ;) Vet man..
Akira
quote:
Originally posted by basd
Beetje lauw of niet? Stel je eens voor dat zoiets jou overkomt..


MOet ik keihard met hem meejanken???kom op zeg tuurlijk is het kut...maar ja wij zijn niet diegene die dat mooi spul van hem hebben gejat.Het is gewoon klote maar ja meer kan ik er ook niet aan doen...
basd
quote:
Originally posted by Akira
MOet ik keihard met hem meejanken???kom op zeg tuurlijk is het kut...maar ja wij zijn niet diegene die dat mooi spul van hem hebben gejat.Het is gewoon klote maar ja meer kan ik er ook niet aan doen...

Is ook wel waar en ik snap je ook wel hoor.. Persoonlijk zal ik er ook niet minder om slapen

Maar dit klonk wel een beetje erg als 'lekker boeie' ;)
AlFerox
ik snap het niet?

erg klote voor Junkie, maar dan book je toch iemand anders??

het is wel erg kort dag, maar dat moet toch heus wel lukken :conf:

eieregooie
quote:
Originally posted by AlFerox
ik snap het niet?

erg klote voor Junkie, maar dan book je toch iemand anders??

het is wel erg kort dag, maar dat moet toch heus wel lukken :conf:


Mja, of je laat Marco wat langer draaien... zou ik ook nie erg hebben gevonden :)
magrec
hehe ik had dit ook al gepost maar new-wave vond dat ik hm moest deleten :p


maar goed, beetje overdreven om dan meteen dd te cancelen.
(maarja er waren ook maar 2000 kaarten verkocht)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement