|
מה סוואמפר חושב לעצמו?
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
חחחח
טרד ענק
נקרעתי מצחוק |
|
|
| luckystrike |
אהבתי את החוק החמישי !!!
נראה לי נעביר אותו לשימוש אצלנו !
"5. all current memebers msut send a £50 administration fee (plus £10 handling charge) to luckystrike moderating LTD to cover costs of renewing memebership."
hehe :)
אבל בקשר לסמיילי הזה :
:clown:
אני דווקא אוהב אותו ! |
|
|
| DjChook |
אין כמו
:wtf:
עכשיו מורן, לדעתי אתה צריך למכור עירויים
ובכל מקרה, רק לפתוח חברת בע"מ יעלה לך בכמה חודשים של פלאפון |
|
|
| Sniper |
| חחחח באמת טרד מצחיק |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף, |
|
|
| MoSH_MaN |
זה מהשפעה של הXTC
שהוא כל היום לוקח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה מהשפעה של הXTC
שהוא כל היום לוקח |
מהג'וינטים אחי ;) |
|
|
| Hell_Copter |
xtc
זה המסטיק הזה שאתה אכלת אצל חן ;) |
|
|
| YuVaL |
| זה היה ניסיון להצחיק? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק? |
:p |
|
|
|
|