return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מה סוואמפר חושב לעצמו?
View this Thread in Original format
oDrori
שהוא נותן לאנשים כמו דאמונד טראנסר להיות מוד?
:p

http://tester.tranceaddict.com/foru...15&pagenumber=1
NyKoN
חחחח
טרד ענק
נקרעתי מצחוק
luckystrike
אהבתי את החוק החמישי !!!
נראה לי נעביר אותו לשימוש אצלנו !

"5. all current memebers msut send a £50 administration fee (plus £10 handling charge) to luckystrike moderating LTD to cover costs of renewing memebership."

hehe :)

אבל בקשר לסמיילי הזה :
:clown:
אני דווקא אוהב אותו !
DjChook
אין כמו
:wtf:


עכשיו מורן, לדעתי אתה צריך למכור עירויים

ובכל מקרה, רק לפתוח חברת בע"מ יעלה לך בכמה חודשים של פלאפון
Sniper
חחחח באמת טרד מצחיק
Hell_Copter
חחחחח איזה שריטה יש לבנאדם הזה...
מורן צריך לשבת ולכתוב גם חוקה...
כן כן נכניס סעיף שחייבים לתרום לך כסף,
MoSH_MaN
זה מהשפעה של הXTC

שהוא כל היום לוקח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה מהשפעה של הXTC

שהוא כל היום לוקח


מהג'וינטים אחי ;)
MoSH_MaN
לא מה
XTC!!
:D
Hell_Copter
xtc
זה המסטיק הזה שאתה אכלת אצל חן ;)

YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by YuVaL
זה היה ניסיון להצחיק?


:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement