|
perpetuous dreamer - sound of goodbeye
|
View this Thread in Original format
| arjoderoon |
ah men, ik luister dit nummer nu weer en wat een onwijs goed nummer.
k krijg gelijk weer kippenvel... mmm dat wou ik gewoon even kwijt :)
any comments? |
|
|
| DjSuez |
| groot gelijk heb je...:rolleyes: :D :D |
|
|
| SanduTje |
ja echt wel!
vocals blijven voor een oorgasme zorgen :D |
|
|
| eieregooie |
| Vind ook de above & beyond remix ERRUG goed te doen :D |
|
|
| magrec |
AAAh ja lekkere plaat.
(jaaaa gisteravond weer een set van sander k met nieuwe remix van wavey gravey, die remix van underworld - 2 months off die ook op capital werd gedraaid, amber - Anyway (steve porter remix))
woei lekkerrrrrr |
|
|
| total woot |
| zit nu naar de AvB remix te luisteren, blijft ook vet! |
|
|
| arjoderoon |
ja... k ga maar eens kijken of ik niet een leuke mix kan maken met sound of goodbeye, en clear blue moon dr in :)
onwijs.. k ben echt verslaafd aan sound of goodbeye |
|
|
| DJ_Siesta |
| super WREED nummer ja, super opbouw ook. |
|
|
| arjoderoon |
tja.. k ben laatste tijd toch al meer armin fan geworden...
zn 2 beste nummers ever vind ik dus sound of goodbeye en clear blue moon |
|
|
| Blik |
| Dark Matter remix van Sound of Goodbye is echt lekker! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
Dark Matter remix van Sound of Goodbye is echt lekker! |
Precies... deze is echt MASTER en kippevel op Mysteryland :D
En wanneer wordt deze super remix eens uitgebracht????
Sound of Goodbye vond ik al het beste nummer van 2001 en het blijft gewoon altijd vet! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Inderdaad een van Armins beste werk...Hij doet me ook altijd denken aan Tenth PLanet - Ghosts. Ook heerlijk. Is dat trouwens dezelfde zangeres? |
|
|
|
|